Шість доріг в Україні планують передати інвесторам на будівництво та утримання — ці траси в перспективі можуть стати сучасними автобанами.
Проїзд ними формально не стане платним, але по факту за нього все одно заплатять платники податків — витрати інвестора компенсують із коштів Дорожнього фонду, пише «Сьогодні».
Мова йде про такі траси:
Харків — Дніпро — Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
Бориспіль — Полтава (М-03);
Херсон — Миколаїв (М-14);
Київ — Житомир — Рівне (М-06);
Ягодин — Ковель — Луцьк (М-07, М-19);
Дніпро — Кривий Ріг — Миколаїв (M-04 H11).
Ці дороги обрали, тому що на них висока інтенсивність руху, а знос дорожнього полотна — найбільший. За кілька років вони вимагатимуть капітальних інвестицій. На перспективу планується зробити «умовно платними» 20 магістралей протяжністю 10 тис. км.
«На шести дорогах буде модель, яку можна порівняти з розстрочкою. Інвестору дають дорогу, він вкладає гроші в будівництво або реконструкцію. Потім інвестор її експлуатує, а держава протягом 20−25 років компенсує витрати інвестора. Фактично плати з користувачів брати не будуть», — пояснив директор ДП «ДерждорНДІ» Артем Безуглий.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment