Шість доріг в Україні планують передати інвесторам на будівництво та утримання — ці траси в перспективі можуть стати сучасними автобанами.
Проїзд ними формально не стане платним, але по факту за нього все одно заплатять платники податків — витрати інвестора компенсують із коштів Дорожнього фонду, пише «Сьогодні».
Мова йде про такі траси:
Харків — Дніпро — Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
Бориспіль — Полтава (М-03);
Херсон — Миколаїв (М-14);
Київ — Житомир — Рівне (М-06);
Ягодин — Ковель — Луцьк (М-07, М-19);
Дніпро — Кривий Ріг — Миколаїв (M-04 H11).
Ці дороги обрали, тому що на них висока інтенсивність руху, а знос дорожнього полотна — найбільший. За кілька років вони вимагатимуть капітальних інвестицій. На перспективу планується зробити «умовно платними» 20 магістралей протяжністю 10 тис. км.
«На шести дорогах буде модель, яку можна порівняти з розстрочкою. Інвестору дають дорогу, він вкладає гроші в будівництво або реконструкцію. Потім інвестор її експлуатує, а держава протягом 20−25 років компенсує витрати інвестора. Фактично плати з користувачів брати не будуть», — пояснив директор ДП «ДерждорНДІ» Артем Безуглий.
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment