Шість доріг в Україні планують передати інвесторам на будівництво та утримання — ці траси в перспективі можуть стати сучасними автобанами.
Проїзд ними формально не стане платним, але по факту за нього все одно заплатять платники податків — витрати інвестора компенсують із коштів Дорожнього фонду, пише «Сьогодні».
Мова йде про такі траси:
Харків — Дніпро — Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
Бориспіль — Полтава (М-03);
Херсон — Миколаїв (М-14);
Київ — Житомир — Рівне (М-06);
Ягодин — Ковель — Луцьк (М-07, М-19);
Дніпро — Кривий Ріг — Миколаїв (M-04 H11).
Ці дороги обрали, тому що на них висока інтенсивність руху, а знос дорожнього полотна — найбільший. За кілька років вони вимагатимуть капітальних інвестицій. На перспективу планується зробити «умовно платними» 20 магістралей протяжністю 10 тис. км.
«На шести дорогах буде модель, яку можна порівняти з розстрочкою. Інвестору дають дорогу, він вкладає гроші в будівництво або реконструкцію. Потім інвестор її експлуатує, а держава протягом 20−25 років компенсує витрати інвестора. Фактично плати з користувачів брати не будуть», — пояснив директор ДП «ДерждорНДІ» Артем Безуглий.
Компанія Skoda представила перші зображення нової модифікації свого електричного кросовера Elroq, який стане найпотужнішою і…
Водії часто переживають сильний страх перед поліцією, що під час зустрічі з патрульними призводить до…
У цій статті ми розглянемо основні причини, через які водії отримують протоколи за керування у…
Попередня редакція ПДР щодо перевезення дітей діяла з 2008 року, проте містила багато спірних моментів…
Компанія Hyundai представила свою нову інформаційно-розважальну систему Pleos Connect, яка з'явиться на ринку наступного року.…
Працівники поліції часто зупиняють скутери на дорогах, оскільки в багатьох випадках водії не мають необхідних…
Leave a Comment