Шість доріг в Україні планують передати інвесторам на будівництво та утримання — ці траси в перспективі можуть стати сучасними автобанами.
Проїзд ними формально не стане платним, але по факту за нього все одно заплатять платники податків — витрати інвестора компенсують із коштів Дорожнього фонду, пише «Сьогодні».
Мова йде про такі траси:
Харків — Дніпро — Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
Бориспіль — Полтава (М-03);
Херсон — Миколаїв (М-14);
Київ — Житомир — Рівне (М-06);
Ягодин — Ковель — Луцьк (М-07, М-19);
Дніпро — Кривий Ріг — Миколаїв (M-04 H11).
Ці дороги обрали, тому що на них висока інтенсивність руху, а знос дорожнього полотна — найбільший. За кілька років вони вимагатимуть капітальних інвестицій. На перспективу планується зробити «умовно платними» 20 магістралей протяжністю 10 тис. км.
«На шести дорогах буде модель, яку можна порівняти з розстрочкою. Інвестору дають дорогу, він вкладає гроші в будівництво або реконструкцію. Потім інвестор її експлуатує, а держава протягом 20−25 років компенсує витрати інвестора. Фактично плати з користувачів брати не будуть», — пояснив директор ДП «ДерждорНДІ» Артем Безуглий.
Сьогодні купити водійські права в інтернеті здається легко - оголошення з "гарантією без іспитів" заполонили…
Перед тим, як настануть морози й зима остаточно вступить у свої права, варто виконати кілька…
Щодня на дорогах України виникають суперечки між водіями та пішоходами, адже багато людей помилково вважають,…
Низькі температури суттєво збільшують навантаження на будь-який автомобіль, і найбільше від холоду страждає акумулятор. При…
Навколо нового компактного позашляховика Toyota Land Cruiser FJ ажіотаж не вщухає. Модель виявилася помітно більшою…
Сучасні автомобілі дедалі рідше "доживають" до умовного пенсійного віку - і справа не лише в…
Leave a Comment