Продаж зарубіжних авто в Криму здійснюється через дилерську мережу і обійти цю систему іншим країнам буде не складно, пише ВСВІТІ.
Так екс-глава Міністерства закордонних справ України Костянтин Грищенко прокоментував “Обозревателю” то, що в окупованому Росією Криму продовжує працювати ряд всесвітньо відомих автоконцернів в обхід санкцій Заходу.
“Навряд чи є сенс наполягати на цих питаннях, оскільки існують більш серйозні проблеми, які потрібно вирішувати в нашій державі”, – сказав колишній міністр.
Це, наприклад поставки газових турбін, коли компанія-виробник при укладанні контрактів повинна забезпечити, щоб обладнання не потрапило в анексувати Крим.
“Звичайно, можна наполягати, щоб до півострова взагалі нічого не поставляли, але це не реально”, – додав Грищенко.
Він також зазначив, що всі зусилля України повинні концентруватися на тому, що дасть реальний ефект.
Колись кожна велика марка пропонувала хоча б одну доступну модель для новачків. Nissan Versa, Honda…
Найбільший кросовер BMW отримав індекс X7 і дебютував ще наприкінці 2018 року - тобто 7…
Щої осені автолюбителі знову задаються одним і тим самим питанням: коли саме варто "переобувати" машину?…
Автомобільна культура в нашій країні має відносно молоде коріння, навіть незважаючи на те, що радянські…
У Європі тривають попередні випробування чотириколірного світлофора, який має допомогти впоратися з потенційними викликами дорожнього…
Інститут страхування безпеки дорожнього руху (IIHS) продовжує встановлювати стандарти краш-тестів і рейтингів безпеки. Нижче наведено…
Leave a Comment