Продаж зарубіжних авто в Криму здійснюється через дилерську мережу і обійти цю систему іншим країнам буде не складно, пише ВСВІТІ.
Так екс-глава Міністерства закордонних справ України Костянтин Грищенко прокоментував “Обозревателю” то, що в окупованому Росією Криму продовжує працювати ряд всесвітньо відомих автоконцернів в обхід санкцій Заходу.
“Навряд чи є сенс наполягати на цих питаннях, оскільки існують більш серйозні проблеми, які потрібно вирішувати в нашій державі”, – сказав колишній міністр.
Це, наприклад поставки газових турбін, коли компанія-виробник при укладанні контрактів повинна забезпечити, щоб обладнання не потрапило в анексувати Крим.
“Звичайно, можна наполягати, щоб до півострова взагалі нічого не поставляли, але це не реально”, – додав Грищенко.
Він також зазначив, що всі зусилля України повинні концентруватися на тому, що дасть реальний ефект.
Tesla готує оновлення для Model 3, яке стане справжнім проривом у запасі ходу - нова…
Японські автомобілі справедливо вважаються еталоном надійності, адже багато моделей десятиліттями підтверджують свою репутацію невибагливістю й…
В Україні все частіше фіксують випадки, коли водіїв притягують до відповідальності не лише штрафами, а…
Audi створила для китайського ринку унікальну версію свого електричного A6 e-tron - класичний чотиридверний седан…
Чеський виробник Skoda продовжує розширювати свій електричний модельний ряд та готується представити компактний електричний кросовер…
Ford готується зробити серйозний крок для повернення на європейський ринок компактних автомобілів. Представник компанії офіційно…
Leave a Comment