Продаж зарубіжних авто в Криму здійснюється через дилерську мережу і обійти цю систему іншим країнам буде не складно, пише ВСВІТІ.
Так екс-глава Міністерства закордонних справ України Костянтин Грищенко прокоментував “Обозревателю” то, що в окупованому Росією Криму продовжує працювати ряд всесвітньо відомих автоконцернів в обхід санкцій Заходу.
“Навряд чи є сенс наполягати на цих питаннях, оскільки існують більш серйозні проблеми, які потрібно вирішувати в нашій державі”, – сказав колишній міністр.
Це, наприклад поставки газових турбін, коли компанія-виробник при укладанні контрактів повинна забезпечити, щоб обладнання не потрапило в анексувати Крим.
“Звичайно, можна наполягати, щоб до півострова взагалі нічого не поставляли, але це не реально”, – додав Грищенко.
Він також зазначив, що всі зусилля України повинні концентруватися на тому, що дасть реальний ефект.
В Україні більшість водіїв хоча б раз бачили, як евакуатор забирає авто прямо з вулиці.…
В останні роки продажі Nissan падають, а репутація бренду погіршилася. Компанія планує зміни: реструктуризацію та…
Двигун - один з найдорожчих і технологічно складних компонентів автомобіля, його відновлення не завжди доцільне,…
Німецький автовиробник Volkswagen готує нове покоління легендарного Golf, який може пережити кардинальну трансформацію. Очікується, що…
В історії автомобілебудування існують двигуни , які продовжують випускати десятиліттями майже без змін. Видання Autocar…
Надійність автомобілів BMW сильно залежить від конкретної моделі. Багато власників прагнуть мінімізувати витрати на ремонт…
Leave a Comment