Японська асоціація автомобільних дилерів (JADA) опублікувала результати продажів в Японії за квітень 2021 року. Лідери залишилися ті самі: Toyota Yaris – серед легковиків і Honda N-BOX – в сегменті кей-карів.
У квітні 2020 року в Країні висхідного сонця вже щосили відчувався вплив пандемії коронавірусної інфекції: продажі нових машин помітно знижувалися. З урахуванням ефекту низької бази в цьому кольорів по багатьом моделям зафіксована різка позитивна динаміка.
У порівнянні з квітнем 2020 го збут легковиків в сумі збільшився на 29,4%, до 349 895 шт., Кей-карів – на 42%, до 139 452 шт.
Ось як виглядає топ-10 продажів легкових автомобілів (в дужках – динаміка щодо квітня 2020 року):
- Toyota Yaris – 19 974 шт. (197,4%);
- Toyota Roomy – 12 161 шт. (238,3%);
- Toyota Corolla – 7976 шт. (119,4%);
- Toyota Raize – 7814 шт. (140,9%);
- Toyota Alphard – 7576 шт. (132,0%);
- Toyota Harrier – 7112 шт. (464,5%);
- Nissan Note – 5711 шт. (150,8%);
- Toyota Voxy – 559 шт. (129,4%);
- Honda Freed – 5426 шт. (90%);
- Suzuki Solio – 4966 шт. (205,8%).
Найсильніше зросли продажі Toyota Harrier: попит на середньорозмірний кросовер підскочив майже в п’ять разів. Це пов’язано з тим, що в червні 2020 року з’явилися нове покоління цієї моделі.
Серед кей-карів настільки значну динаміку ніхто не демонструє, хоча продажі окремих машин збільшилися вдвічі:
- Honda N-BOX – 16 733 шт. (119,2%);
- Suzuki Spacia – 10 802 шт. (168,1%);
- Daihatsu Move – 9750 шт. (141,8%);
- Daihatsu Tanto – 9471 шт. (114,2%);
- Suzuki Hustler – 6834 шт. (159,2%);
- Nissan Roox – 5677 шт. (197,9%);
- Daihatsu Mira – 5513 шт. (100,1%);
- Suzuki Alto – 5408 шт. (157,0%);
- Suzuki Wagon R – 4867 шт. (132,7%);
- Daihatsu Taft – 4655 шт. (-).