Маленькі електричні автомобілі вражають своєю економією, дизайном та іншими перевагами. На даний момент, відомі автобренди представили вже багато електрокарів.
Аutocar зібрав топ-10 кращих маленьких електромобілів 2021.
Повністю електрична версія 208 supermini – одна з кількох компактних електромобілів PSA Group, яка вийшла на ринок у 2020 році, але це найвища ціна, а також найбільш приваблива. Завдяки поєднанню корисного асортименту, продуктивності, вартості, практичності, стилю, сприйнятої якості цей електрокар заслуговує на високі показники. Практичність та витонченість нарівні з Renault Zoe і краща, ніж у Mini Electric.
Заснований виключно на тридверному кузові Mini, Mini Electric використовує силовий агрегат від BMW i3S, надаючи йому дуже здорових 181 к.с. Ефективність набагато сильніша, ніж у багатьох автомобілів, з цього списку. Mini претендує на 144 милі (232 км), але насправді це десь від 100 до 120 миль (160-193 км).
Це може бути трохи простіше, ніж Peugeot, але все ще виглядає досить красиво. Досвід водіння автомобіля поєднує справжній 180-мильний (290 км) повсякденний діапазон акумуляторів із пильним та грамотним поводженням та комфортною їздою. Велика британська дилерська мережа Vauxhall, швидше за все, зробить цей автомобіль одним із найбільш продаваних британських електромобілів.
Офіційний пробіг – 188 миль (302 км), хоча, правда, це достатньо, а не видатно в 2021 році, а потенціал зарядки 50 кВт не більше, ніж можна було очікувати, враховуючи високу ціну i3. Легкий в керуванні, атмосферний інтер’єр. Завдяки пластиковій архітектурі, підсиленій вуглецевим волокном, та видатному дизайну, йому також вдається відчувати себе авангардним та захоплюючим.
Honda E supermini є надзвичайно компактним для електричного автомобіля та інноваційним у декількох напрямках. Задній мотор обіцяє ефективність упаковки (хоча сама машина трохи не дотримується цього), в той час як повністю незалежна підвіска провіщає їзду та керованість вишуканості більшого автомобіля.
Honda E доступний у форматі 134 к.с. та 152 к. с., Але жоден з них не має достатньої ємності батареї: 35,5 кВт-год. “Брутто” – це все, що ви тут отримуєте, що забезпечує заявлений пробіг WLTP максимум 137 миль (220 км), автомобіль котиться на 16-дюймових колесах.
Mazda ніколи не боялася робити все по-своєму, навіть коли інша частина галузі робить щось інше. Таким чином, MX-30 – це не зовсім те, чого очікували, але все одно це приваблива пропозиція. Зовнішній вигляд іграшкових автомобілів обгорнуто навколо незвично невеликого акумуляторного блоку – всього 35,5 кВт-год, що дає офіційний пробіг 124 милі (199 км) – тому що Mazda вважає, що власникам просто більше не знадобиться, а збільшення розміру акумулятора означатиме непотрібні витрати. Він досить просторий зсередини, має кузов SUV-lite,оброблений цікавими матеріалами, які надають салону надзвичайно затишну та приємну атмосферу.
Renault Zoe завжди був привабливим короткоскочковим електричним суперміні. Працездатність автомобіля була покращена. Він все ще пропонує сильне співвідношення ціни та якості проти своїх конкурентів, і це все ще приємно їздити: дуже охайний і досить тихий, хоча і з деяким свинцевим відчуттям до елементів управління.
Якщо раніше Zoe не можна було швидко заряджати на автострадах так само швидко, як деякі конкуренти, швидка зарядка CCS тепер є варіантом.
Найменший електричний автомобіль Volkswagen передував новій лінійці ID і був оновлений в 2020 році за допомогою збільшеного акумулятора, який зараз дає 159 миль WLTP. Також було знижено ціну. Як це часто буває з малими електромобілями, цей Volkswagen найкраще підходить для виконання обов’язків другого автомобіля та виконання коротших доручень. Як і у випадку з Volkswagen, елементи керування також інтуїтивно зрозумілі та легкі у використанні.
Цей компактний кросовер – це те, про що може поглянути і початковий власник Mazda MX-30, не в останню чергу тому, що пробіг близько 200 миль (321 км) комфортно перевершує японський автомобіль.
Ремінь Renault для Twizy – це “підключення до позитивної енергії”. Технічно Twizy – це чотириколісний велосипед, а не автомобіль, тому він належить до тієї ж категорії, що і нещодавно випущений Citroën Ami. Це двомісний пасажир, який сидить за спиною водія, і розроблений для подорожей на дуже короткі відстані та, швидше за все, міських. Ось чому, навіть коли світить сонце, все одно отримають лише близько 50 миль від акумулятора на 6,1 кВт-год. Його секретною зброєю є той факт, що він управляється ззаду.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment