Не пізніше ніж до 2050 року 195 країн взяли на себе зобов’язання повністю перевести свій автопарк на електромобілі або гібриди. Але як йдуть справи зараз? Аналітики мюнхенської виставкового майданчика IAA Mobility порівняли світові реєстраційні дані всіх електромобілів (повністю електричних і гібридних) і склали рейтинг.
З’ясувалося, що на Землі вже близько 10 млн електромобілів . Найбільше їх в Китаї – 4,2 млн шт., В Європі – 3,2 млн, і в США – 1,7 мільйона.
Якщо порівняти три континенти, Азія з її 4,7 млн електромобілів займає перше місце. Зрозуміло, завдяки Китаю. В європейських регіонах лідирує Німеччина – 702 981 реєстрація. У Північній Америці це США – з 1,9 млн одиниць.
У 2020 році більшість нових електромобілів було зареєстровано в Європі (1 368 167 машин). У Китаї було «всього» 1. 246 289 реєстрацій. У Європі в минулому році лідирувала Німеччина з 394 943 новими реєстраціями.
Зараз на кожну 1000 жителів Європи припадає 6,1 електромобілів. У США – 5,2 автомобіля, а в Китаї – всього 3 автомобілі. Середньосвітовий показник становить порівняно скромні 1,4 автомобіля на людину . Світовим лідером електромобільності є Норвегія (81 автомобіль на 1000 жителів), за нею йдуть Ісландія (36,8 автомобіля) і Швеція (20,6 автомобіля). У Німеччині на 1000 жителів припадає набагато менше – 8,5 електромобілів.
Всередині Європи розкид досить великий: в той час як в північній і центральній її частинах на кожні 1000 жителів припадає відносно багато електромобілів, на півдні та сході їх вкрай мало.
У додатку "Дія" водії тепер отримують фотоматеріали та відеозаписи порушень правил дорожнього руху разом зі…
Mazda представила в Європі свою першу повністю електричну модель середнього класу Mazda 6e. Вартість базової…
Перевищення швидкості — це одне з найпоширеніших порушень, через яке водії часто потрапляють під увагу…
Безпека на дорозі – це, як на мене, передусім увага і дисципліна. Скільки б у…
Американська компанія Tesla змушена відправити на діагностику та ремонт 239 тис. своїх автомобілів. На всіх…
Покоління Z, або зумери, точно не такі, як їхні попередники, коли справа доходить до вибору…
Leave a Comment