Традиційно, співробітники СТО отримують зарплату по нормачасам. Деякі з послуг займають мало часу, але не дуже приємні для майстра. До числа таких можна віднести спринцювання. Наприклад, конструкція позашляховика Hummer H2 передбачає цілих 11 вузлів для змащення (карданні вали, кульові опори, кермові наконечники і ін.). Спринцювання – досить брудна процедура, швидка і низькооплачувана. Тому ця робота мало приваблива для майстрів.
Робота зі світлодіодним оптикою також не всім до смаку. Традиційно, проблема полягає в несправності деяких елементів, заміну яких потрібно провести. Найчастіше, вартість нових деталей дуже висока і клієнти просять перепаять напівпровідники в фарах. Взагалі, LED-фари за своєю конструкцією нерозбірні, але міняти всю фару через світлодіоди дуже затратно. Як правило, майстри радять її замінити на неоригінальний аналог або направляють до електрика.
Міняти привід ГРМ на старих автомобілях преміум класу – ще одна ненависна робота майстрів СТО. Наприклад, для заміни ланцюга ГРМ на кросовери VW потрібно розібрати половину машини і зняти двигун. Процес цей дуже трудомісткий, брудний, хоча і добре оплачується.
Пошук «блукаючих» несправностей в старих автомобілях – мабуть саме нелюбиме заняття майстрів. Старі і складні по конструкції автомобілі несуть в собі багато проблем. Часом для проведення найпростіших операцій потрібно зняти кузов з рами.
Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…
В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…
Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…
Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…
Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…
Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…
Leave a Comment