Традиційно, співробітники СТО отримують зарплату по нормачасам. Деякі з послуг займають мало часу, але не дуже приємні для майстра. До числа таких можна віднести спринцювання. Наприклад, конструкція позашляховика Hummer H2 передбачає цілих 11 вузлів для змащення (карданні вали, кульові опори, кермові наконечники і ін.). Спринцювання – досить брудна процедура, швидка і низькооплачувана. Тому ця робота мало приваблива для майстрів.
Робота зі світлодіодним оптикою також не всім до смаку. Традиційно, проблема полягає в несправності деяких елементів, заміну яких потрібно провести. Найчастіше, вартість нових деталей дуже висока і клієнти просять перепаять напівпровідники в фарах. Взагалі, LED-фари за своєю конструкцією нерозбірні, але міняти всю фару через світлодіоди дуже затратно. Як правило, майстри радять її замінити на неоригінальний аналог або направляють до електрика.
Міняти привід ГРМ на старих автомобілях преміум класу – ще одна ненависна робота майстрів СТО. Наприклад, для заміни ланцюга ГРМ на кросовери VW потрібно розібрати половину машини і зняти двигун. Процес цей дуже трудомісткий, брудний, хоча і добре оплачується.
Пошук «блукаючих» несправностей в старих автомобілях – мабуть саме нелюбиме заняття майстрів. Старі і складні по конструкції автомобілі несуть в собі багато проблем. Часом для проведення найпростіших операцій потрібно зняти кузов з рами.
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
Leave a Comment