Традиційно, співробітники СТО отримують зарплату по нормачасам. Деякі з послуг займають мало часу, але не дуже приємні для майстра. До числа таких можна віднести спринцювання. Наприклад, конструкція позашляховика Hummer H2 передбачає цілих 11 вузлів для змащення (карданні вали, кульові опори, кермові наконечники і ін.). Спринцювання – досить брудна процедура, швидка і низькооплачувана. Тому ця робота мало приваблива для майстрів.
Робота зі світлодіодним оптикою також не всім до смаку. Традиційно, проблема полягає в несправності деяких елементів, заміну яких потрібно провести. Найчастіше, вартість нових деталей дуже висока і клієнти просять перепаять напівпровідники в фарах. Взагалі, LED-фари за своєю конструкцією нерозбірні, але міняти всю фару через світлодіоди дуже затратно. Як правило, майстри радять її замінити на неоригінальний аналог або направляють до електрика.
Міняти привід ГРМ на старих автомобілях преміум класу – ще одна ненависна робота майстрів СТО. Наприклад, для заміни ланцюга ГРМ на кросовери VW потрібно розібрати половину машини і зняти двигун. Процес цей дуже трудомісткий, брудний, хоча і добре оплачується.
Пошук «блукаючих» несправностей в старих автомобілях – мабуть саме нелюбиме заняття майстрів. Старі і складні по конструкції автомобілі несуть в собі багато проблем. Часом для проведення найпростіших операцій потрібно зняти кузов з рами.
У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають "втомлюватися" після 150 тисяч кілометрів, на ринку все…
Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…
Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…
Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…
Для багатьох автолюбителів купівля двох комплектів сезонної гуми на литих дисках здається ідеальним рішенням –…
В українських водіїв незабаром може з'явитися нова причина для занепокоєння - система штрафних балів. Це…
Leave a Comment