Традиційно, співробітники СТО отримують зарплату по нормачасам. Деякі з послуг займають мало часу, але не дуже приємні для майстра. До числа таких можна віднести спринцювання. Наприклад, конструкція позашляховика Hummer H2 передбачає цілих 11 вузлів для змащення (карданні вали, кульові опори, кермові наконечники і ін.). Спринцювання – досить брудна процедура, швидка і низькооплачувана. Тому ця робота мало приваблива для майстрів.
Робота зі світлодіодним оптикою також не всім до смаку. Традиційно, проблема полягає в несправності деяких елементів, заміну яких потрібно провести. Найчастіше, вартість нових деталей дуже висока і клієнти просять перепаять напівпровідники в фарах. Взагалі, LED-фари за своєю конструкцією нерозбірні, але міняти всю фару через світлодіоди дуже затратно. Як правило, майстри радять її замінити на неоригінальний аналог або направляють до електрика.
Міняти привід ГРМ на старих автомобілях преміум класу – ще одна ненависна робота майстрів СТО. Наприклад, для заміни ланцюга ГРМ на кросовери VW потрібно розібрати половину машини і зняти двигун. Процес цей дуже трудомісткий, брудний, хоча і добре оплачується.
Пошук «блукаючих» несправностей в старих автомобілях – мабуть саме нелюбиме заняття майстрів. Старі і складні по конструкції автомобілі несуть в собі багато проблем. Часом для проведення найпростіших операцій потрібно зняти кузов з рами.
Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…
Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…
Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…
Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…
Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…
Багато водіїв вважають, що сезонна заміна шин обмежується поїздкою на шиномонтаж і зміною комплекту, але…
Leave a Comment