Німецький автовиробник випустив у світ бензиновий E-Class з витратою палива 1,4 літра на 100 км шляху. Гібридний агрегат покладається E-Class зі збільшеною на 140 мм колісною базою. Варто відзначити, що пропонуватиметься даний надекономічний седан буде тільки на ринку Піднебесної.
Від класичного подовженого Mercedes-Benz E-Class новий гібрид відрізняється лише зовні ззаду, а саме під ліхтарями були зроблені два зарядних люка. Лівий порт здатний підтримувати швидку зарядку, а правий – живлення від звичайної розетки. Ще одним маркером надекономічний модифікації є незвичайний шильдик E 350 eL.
Під капотом гібрида встановлена бензин-електрична установка, яка включає 211-сильну (350 Нм) «турбочетвірку» 2.0, 122-сильний електродвигун і тягову батарею на 15,6 КВт * год. Налаштування були підібрані з акцентом на економічність, в зв’язку з чим китайський E-Class споживає в змішаному циклі практично в півтора рази менше палива, якщо порівнювати з європейським гібридом E 300 e.
За запасу ходу без підключення ДВЗ китайська модифікація теж перевершує європейську версію, але 120 км автономності не повинні вводити в оману – виміри зроблені за застарілим циклу NEDC. Однак повільної новинку можна назвати, так як до 100 км / год задньопривідний седан розганяється всього за 6,7 секунди. Mercedes-Benz E 350 eL можна придбати в 521 900 юанів, це приблизно 2,5 млн. грн.
В Україні керування автомобілем у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння, а також відмова від…
Розробка нового покоління Nissan X-Trail, близького родича американського Rogue, виходить на фінальну стадію. Майбутній кросовер…
На блокпосту водій не зобов'язаний показувати водійське посвідчення або страховий поліс, якщо не було порушень…
Компанія BMW оголосила про відкликання сотень тисяч автомобілів у світі через проблеми зі стартером, які…
У дорозі дрібниць не буває. Звичайна автоаптечка чи вогнегасник можуть стати тією самою "першою допомогою",…
У сучасному світі автовласники часто користуються дорогими засобами для догляду за склом, але є прості…
Leave a Comment