Німецький автовиробник випустив у світ бензиновий E-Class з витратою палива 1,4 літра на 100 км шляху. Гібридний агрегат покладається E-Class зі збільшеною на 140 мм колісною базою. Варто відзначити, що пропонуватиметься даний надекономічний седан буде тільки на ринку Піднебесної.
Від класичного подовженого Mercedes-Benz E-Class новий гібрид відрізняється лише зовні ззаду, а саме під ліхтарями були зроблені два зарядних люка. Лівий порт здатний підтримувати швидку зарядку, а правий – живлення від звичайної розетки. Ще одним маркером надекономічний модифікації є незвичайний шильдик E 350 eL.
Під капотом гібрида встановлена бензин-електрична установка, яка включає 211-сильну (350 Нм) «турбочетвірку» 2.0, 122-сильний електродвигун і тягову батарею на 15,6 КВт * год. Налаштування були підібрані з акцентом на економічність, в зв’язку з чим китайський E-Class споживає в змішаному циклі практично в півтора рази менше палива, якщо порівнювати з європейським гібридом E 300 e.
За запасу ходу без підключення ДВЗ китайська модифікація теж перевершує європейську версію, але 120 км автономності не повинні вводити в оману – виміри зроблені за застарілим циклу NEDC. Однак повільної новинку можна назвати, так як до 100 км / год задньопривідний седан розганяється всього за 6,7 секунди. Mercedes-Benz E 350 eL можна придбати в 521 900 юанів, це приблизно 2,5 млн. грн.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment