Генеральний директор Лука де Мео повідомив акціонерам, що Renault не буде інвестувати в розробку нового двигуна, відповідного для останнього покоління дизельних автомобілів, які вона буде виробляти, а замість цього адаптує свою існуючу модель.
Автовиробники прискорюють перехід від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння до електромобілів, чому сприяють більш суворі правила щодо забруднення та викидів, а також зростаючий споживчий попит на більш екологічні автомобілі.
Нагадаємо, що Renault виробляє власні двигуни і довгий час постачала дизельні силові агрегати і для інших компаній. Відмова від цього інвестиційного плану викликаний тим, що група прагне скоротити витрати.
У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…
Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…
Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…
Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…
Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…
Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…
Leave a Comment