Прес-служба компанії Toyota повідомила, що виробник запускає в випробування ДВЗ на водні. Цей агрегат встановлять на автомобіль Toyota Corolla Sport і відправлять на участь в гонках Super Taikyu Series 2021 Powered by Hankook.
Представники виробника відзначають, що цей агрегат не звично двигун на водневих паливних елементах, а традиційний поршневий мотор. Йдеться про трьохциліндровому турбированном двигуні об’ємом 1,6 літра з допрацьованим паливопроводом і новою системою впорскування. Завдяки цьому, мотор працює замість бензину на водні – свого роду водневе ГБО.
Принцип роботи цього агрегату традиційний, але практично з нульовим кількістю викидів. Той обсяг викидів, який таки є, обумовлений спалюємо моторного масла.
У Toyota відзначають ряд переваг своєї нової розробки:
- Внесок в процес декарбонізації транспорту;
- Гарна віддача забезпечується завдяки тому, що займання водню відбувається набагато швидше, ніж у бензину;
- Водневий двигун зберігає традиційні для ДВС ознаки – вібрація, звук.
Новий агрегат пройде обкатку в ході серії гонок на витривалість. Двигун буде працювати виключно на «зеленому» водні.
Варто відзначити, що ідея перевести ДВЗ на водні не є інноваційною. Наприклад, в 1806 році француз Ісак де Ріваз зібрав подібний агрегат. А в 21 столітті, інженери BMW встановили на свій седан бівалентний V12 об’ємом 6 літрів потужністю 260 кінських сил.