Керівник Xiaomi Лей Цзюнь опублікував результати опитувань, які проводилися в Інтернеті. Більшість – 45% – проголосувало за варіант класичного автомобіля. 40% віддали голос на користь позашляховика. Звичайно, в компанії також пройдуть внутрішні дебати, але саме ці типи кузова будуть розглянуті в першу чергу.
Друге опитування стосувався ціни авто. Дві третини учасників проголосували за 15 000 – 22 500 доларів. При цьому стеля – 45 000 доларів.
І останнє опитування – бренд автомобіля. У автолюбителів поцікавилися, під якою маркою вони б хотіли побачити новинку. 12 000 опитаних зробили вибір на користь нинішнього бренду.
Також Лей Цзюнь згадав, що розробки підрозділу побутових пристроїв будуть використовуватися і в відношенні електрокарів. Наприклад, електромобілі будуть володіти сильними кондиціонерами з функцією зволоження повітря.
Оновлена Toyota Corolla Cross 2026 модельного року, призначена для ринку Північної Америки, успішно пройшла сертифікаційні…
Декілька автомобільних брендів на ринку США вирішили припинити випуск своїх електромобілів у 2025 році. Частина…
Поліцейські часто проводять перевірку водіїв на стан сп'яніння прямо на місці зупинки, використовуючи портативні алкотестери,…
Компанія Ford подала заявку на патент, що описує новий зручний і ефективний спосіб збільшення корисного…
Експерти назвали шість моделей пікапів, стартова ціна яких становить менше ніж 35 000 доларів США.…
У межах шоу Japan Mobility Show 2025 оголосили фіналістів 46-го конкурсу "Автомобіль року в Японії"…
Leave a Comment