Керівник Xiaomi Лей Цзюнь опублікував результати опитувань, які проводилися в Інтернеті. Більшість – 45% – проголосувало за варіант класичного автомобіля. 40% віддали голос на користь позашляховика. Звичайно, в компанії також пройдуть внутрішні дебати, але саме ці типи кузова будуть розглянуті в першу чергу.
Друге опитування стосувався ціни авто. Дві третини учасників проголосували за 15 000 – 22 500 доларів. При цьому стеля – 45 000 доларів.
І останнє опитування – бренд автомобіля. У автолюбителів поцікавилися, під якою маркою вони б хотіли побачити новинку. 12 000 опитаних зробили вибір на користь нинішнього бренду.
Також Лей Цзюнь згадав, що розробки підрозділу побутових пристроїв будуть використовуватися і в відношенні електрокарів. Наприклад, електромобілі будуть володіти сильними кондиціонерами з функцією зволоження повітря.
Український ринок уживаних автомобілів у 2025 році перебуває в непростій ситуації. Покупці стали значно обережнішими,…
Власники електричного хетчбека Volkswagen ID.3 у Великій Британії тепер можуть підвищити потужність свого авто, однак…
Купівля недорогого автомобіля завжди передбачає певний компроміс між вартістю, комфортом і надійністю. Одним із головних…
На заводі Tesla у Фрімонті (Каліфорнія) було помічено корпуси кількох відлитих під тиском автомобілів, які…
Концерн Mercedes-Benz спільно з TSR Group запустив пілотний центр з утилізації та переробки автомобілів, які…
В Україні адміністративні штрафи залишаються найпоширенішим видом покарання для водіїв. Зазвичай, коли поліцейський фіксує порушення,…
Leave a Comment