Чутки про випуск фірмового автомобіля Xiaomi підтвердив глава компанії Лей Цзюнь. В ході прес-конференції він натякнув не тільки на тип кузова майбутньої новинки, а й на її можливу роздрібну вартість.
Визначитися, з якої саме моделі варто почати новий для бренду бізнес, Лей Цзюнь запропонував фанатам Xiaomi. В результаті опитування з’ясувалося, що на думку більшості респондентів, першим автомобілем не повинен бути спортивний електрокар. За словами топ-менеджера, дебютним транспортним засобом бренду стане седан або позашляховик в ціновому діапазоні від $ 15 000 до $ 45 000. При цьому дві третини опитаних були згодні з цінником вище $ 15 000. Примітно, що з необхідністю розміщення фірмового логотипу на кузові прийдешньої новинки користувачі визначитися не змогли.
На минулій недавно масштабної конференції Xiaomi заявила про 10-річну програму інвестицій в новий напрямок зі стартовим вкладенням $ 1,53 мільярда. Лей Цзюнь заявив, що початок виходу Xiaomi на ринок електромобілів належить, і він готовий поставити на новий напрямок свою репутацію.
«Перша битва – вирішальна битва. Передбачається, що в майбутньому автомобілі Xiaomi будуть оснащуватися кондиціонерами з підтримкою функції зволоження і видалення смогу », – додав топ-менеджер.
Дата випуску першого електрокара компанії поки невідома.
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Німецький автоконцерн Volkswagen закриває свій автомобільний завод у Дрездені, що сталося вперше за 88 років…
В Україні обговорюють ідею придорожнього техконтролю автомобілів прямо на дорогах. Мета - підвищити безпеку руху,…
BMW вдруге за пів року підвищує ціни на свої автомобілі. Згідно з внутрішнім повідомленням для…
Leave a Comment