Чутки про випуск фірмового автомобіля Xiaomi підтвердив глава компанії Лей Цзюнь. В ході прес-конференції він натякнув не тільки на тип кузова майбутньої новинки, а й на її можливу роздрібну вартість.
Визначитися, з якої саме моделі варто почати новий для бренду бізнес, Лей Цзюнь запропонував фанатам Xiaomi. В результаті опитування з’ясувалося, що на думку більшості респондентів, першим автомобілем не повинен бути спортивний електрокар. За словами топ-менеджера, дебютним транспортним засобом бренду стане седан або позашляховик в ціновому діапазоні від $ 15 000 до $ 45 000. При цьому дві третини опитаних були згодні з цінником вище $ 15 000. Примітно, що з необхідністю розміщення фірмового логотипу на кузові прийдешньої новинки користувачі визначитися не змогли.
На минулій недавно масштабної конференції Xiaomi заявила про 10-річну програму інвестицій в новий напрямок зі стартовим вкладенням $ 1,53 мільярда. Лей Цзюнь заявив, що початок виходу Xiaomi на ринок електромобілів належить, і він готовий поставити на новий напрямок свою репутацію.
«Перша битва – вирішальна битва. Передбачається, що в майбутньому автомобілі Xiaomi будуть оснащуватися кондиціонерами з підтримкою функції зволоження і видалення смогу », – додав топ-менеджер.
Дата випуску першого електрокара компанії поки невідома.
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Італійський бренд Lamborghini анонсував дебют нового спортивного автомобіля, дизайн якого поки що ретельно приховується. Днями…
На боковинах шин іноді можна помітити кружечки або інші геометричні позначки різних кольорів - червоного,…
Найпопулярнішим кросовером Mazda залишається CX-5, який цього року отримає третє покоління. Однак у модельній гамі…
Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…
На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…
Leave a Comment