Схоже, обіцянку Ілона Маска прискорити розробку автопілота для автомобілів виявилося поспішним. Компанія підтвердили, що в поточному вигляді і навіть у віддаленій перспективі бортовий комп’ютер і система відстеження дороги в фірмових електрокарах не підходять для повністю автономного водіння.
Хоча глава Tesla протягом декількох останніх років пророкував швидкий вихід просунутої системи автопілота для лінійки автомобілів компанії, дива не сталося. За словами самого глави бренду, систему автопілота варто оцінювати за трьома рівнями розвитку: повна автономність, функціональність, при якій участь людини вже не потрібно, і можливості, здатні переконати регулюючі органи в тому, що система забезпечує достатній рівень надійності і безпеки.
На жаль, на днях керівництво Tesla відправило регулюючим органам Каліфорнії лист, в якому підкреслила, що незважаючи на назву «повністю автономна система водіння», фірмова розробка поки не призначена для керування транспортним засобом без участі водія. В актуальному виконанні «автопілот» відповідає рівню SAE 2, який вимагає постійного контролю з боку людини.
Таким чином, «повне автономне управління» залишатиметься легендою в наступні кілька років, хоча Tesla і планувала впровадження системи 5-го класу до кінця 2021 року. При цьому додатковий пакет ПО, який Tesla пропонує для активації системи «повного автопілота» в своїх автомобілях, оцінений виробником в $ 10 000.