Новини

Renault починає в Європі прийом замовлень на Renault Arkana 2021 року

В основі європейської моделі лежить модульна платформа CMF-B, яка також використовується нинішніми Renault Clio і Captur. Arkana, який продається в Південній Кореї під брендом Samsung XM3, використовує ту ж платформу. Як і Samsung XM3, Renault Arkana, який продається в Європі, буде проводитися на заводі компанії в Пусані в Південній Кореї.

У Європі Renault Arkana буде пропонуватися виключно з гібридними силовими агрегатами. Гібрид E-TECH оснащений 1,6-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном потужністю 91 к.с., який працює разом з двома електромоторами, високовольтним стартер-генератором потужністю 20 к.с., а також багаторежимна безмуфтова коробкою передач. Цей інноваційний силовий агрегат розвиває загальну потужність 140 к.с. і, за словами Renault, дозволяє позашляховику працювати на повністю електричної потужності до 80% часу в міському режимі.

Також будуть запропоновані дві мікро-гібридні силові установки. Обидві використовують 1,3-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом, з’єднаний з трансмісією EDC з подвійним зчепленням і системою запуску генератора в парі з літій-іонною батареєю 12 В, розташованої під пасажирським сидінням. Варіант цього двигуна початкового рівня буде виробляти 138 к.с., а флагманська модель – 158 к.с., хоча остання буде запущена до жовтня.

«Arkana – ще один приклад того, як сучасність і інновації йдуть корінням в ДНК Renault. Це гібрид на всіх рівнях, і він ідеально поєднує в собі коди позашляховика з позитивно спортивним чарівністю, поєднуючи чуйність з універсальністю. Це надає новий імпульс масового сегменту компактних позашляховиків, який є ядром європейського ринку. Двигуни з гібридною технологією Arkana явно орієнтовані на майбутнє і пропонують унікальні враження від водіння, а інноваційна гібридна система E-TECH на вершині діапазону гарантує задоволення від водіння в поєднанні зі зменшенням викидів CO2 і поліпшеною паливною економічністю », – йдеться в заяві директора програми Arkana Франсуа Лорана.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Dacia вивела представила електрокар дешевший за бензинові авто

Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring модельного року 2026, який став найдешевшим електрокаром…

20.12.2025

Ford відкликає понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США

Американська компанія Ford оголосила про відкликання понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США через…

20.12.2025

Українським водіям доведеться попрощатися зі старими дизельними авто

ЄС планує різко скоротити кількість дизельних авто, щоб зменшити шкідливі викиди. Пропонується заборонити використання машин…

20.12.2025

Гібридний Mitsubishi Xforce викликав ажіотаж у Таїланді

Гібридна версія компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління викликала справжній ажіотаж у Таїланді. За кілька…

20.12.2025

Tesla Cybercab без керма вперше з’явилась на вулицях

У США, у центрі Остіна, вперше помітили безпілотне таксі Tesla Cybercab на звичайних вулицях. Цей…

20.12.2025

Експерти назвали популярні кросовери з високими витратами на ремонт

Кросовери залишаються найбільш популярним сегментом українського авторинку, але не всі моделі відомих брендів демонструють однакову…

20.12.2025