Новини

Renault починає в Європі прийом замовлень на Renault Arkana 2021 року

В основі європейської моделі лежить модульна платформа CMF-B, яка також використовується нинішніми Renault Clio і Captur. Arkana, який продається в Південній Кореї під брендом Samsung XM3, використовує ту ж платформу. Як і Samsung XM3, Renault Arkana, який продається в Європі, буде проводитися на заводі компанії в Пусані в Південній Кореї.

У Європі Renault Arkana буде пропонуватися виключно з гібридними силовими агрегатами. Гібрид E-TECH оснащений 1,6-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном потужністю 91 к.с., який працює разом з двома електромоторами, високовольтним стартер-генератором потужністю 20 к.с., а також багаторежимна безмуфтова коробкою передач. Цей інноваційний силовий агрегат розвиває загальну потужність 140 к.с. і, за словами Renault, дозволяє позашляховику працювати на повністю електричної потужності до 80% часу в міському режимі.

Також будуть запропоновані дві мікро-гібридні силові установки. Обидві використовують 1,3-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом, з’єднаний з трансмісією EDC з подвійним зчепленням і системою запуску генератора в парі з літій-іонною батареєю 12 В, розташованої під пасажирським сидінням. Варіант цього двигуна початкового рівня буде виробляти 138 к.с., а флагманська модель – 158 к.с., хоча остання буде запущена до жовтня.

«Arkana – ще один приклад того, як сучасність і інновації йдуть корінням в ДНК Renault. Це гібрид на всіх рівнях, і він ідеально поєднує в собі коди позашляховика з позитивно спортивним чарівністю, поєднуючи чуйність з універсальністю. Це надає новий імпульс масового сегменту компактних позашляховиків, який є ядром європейського ринку. Двигуни з гібридною технологією Arkana явно орієнтовані на майбутнє і пропонують унікальні враження від водіння, а інноваційна гібридна система E-TECH на вершині діапазону гарантує задоволення від водіння в поєднанні зі зменшенням викидів CO2 і поліпшеною паливною економічністю », – йдеться в заяві директора програми Arkana Франсуа Лорана.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як економити пальне під час їзди: поради для сучасних водіїв

Зі зростанням цін на пальне автовласники шукають способи зменшити витрати. Один із найефективніших методів -…

19.10.2025

Підготовка авто до зими: що перевірити перед морозами

З настанням холодів водіям варто подбати про стан автомобіля та замінити деякі витратні матеріали, щоб…

19.10.2025

Німеччина запускає нову програму субсидій для електромобілів із січня 2026 року

Через два роки після скасування дотацій, що, як показують звіти, значно охолодили попит на електромобілі,…

19.10.2025

Tesla та інші виробники отримали вимоги до аварійних дверних ручок

На фоне нескольких інцидентів, включаючи пожежі та ДТП, коли люди опинялися заблокованими всередині своїх автомобілів,…

19.10.2025

Чому повна заправка небезпечна для старих авто та гібридів

Багато українців звикли заливати бак до країв, щоб рідше відвідувати заправку, проте ця звичка може…

19.10.2025

Volkswagen представив нове, сьоме покоління Transporter із 13 конфігураціями кузова

Volkswagen Commercial Vehicles представив сьоме покоління Transporter, яке отримало безпрецедентну різноманітність варіантів кузова, місткості та…

19.10.2025