Новини

Renault починає в Європі прийом замовлень на Renault Arkana 2021 року

Share

В основі європейської моделі лежить модульна платформа CMF-B, яка також використовується нинішніми Renault Clio і Captur. Arkana, який продається в Південній Кореї під брендом Samsung XM3, використовує ту ж платформу. Як і Samsung XM3, Renault Arkana, який продається в Європі, буде проводитися на заводі компанії в Пусані в Південній Кореї.

У Європі Renault Arkana буде пропонуватися виключно з гібридними силовими агрегатами. Гібрид E-TECH оснащений 1,6-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном потужністю 91 к.с., який працює разом з двома електромоторами, високовольтним стартер-генератором потужністю 20 к.с., а також багаторежимна безмуфтова коробкою передач. Цей інноваційний силовий агрегат розвиває загальну потужність 140 к.с. і, за словами Renault, дозволяє позашляховику працювати на повністю електричної потужності до 80% часу в міському режимі.

Також будуть запропоновані дві мікро-гібридні силові установки. Обидві використовують 1,3-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом, з’єднаний з трансмісією EDC з подвійним зчепленням і системою запуску генератора в парі з літій-іонною батареєю 12 В, розташованої під пасажирським сидінням. Варіант цього двигуна початкового рівня буде виробляти 138 к.с., а флагманська модель – 158 к.с., хоча остання буде запущена до жовтня.

«Arkana – ще один приклад того, як сучасність і інновації йдуть корінням в ДНК Renault. Це гібрид на всіх рівнях, і він ідеально поєднує в собі коди позашляховика з позитивно спортивним чарівністю, поєднуючи чуйність з універсальністю. Це надає новий імпульс масового сегменту компактних позашляховиків, який є ядром європейського ринку. Двигуни з гібридною технологією Arkana явно орієнтовані на майбутнє і пропонують унікальні враження від водіння, а інноваційна гібридна система E-TECH на вершині діапазону гарантує задоволення від водіння в поєднанні зі зменшенням викидів CO2 і поліпшеною паливною економічністю », – йдеться в заяві директора програми Arkana Франсуа Лорана.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024