Новини

Renault починає в Європі прийом замовлень на Renault Arkana 2021 року

В основі європейської моделі лежить модульна платформа CMF-B, яка також використовується нинішніми Renault Clio і Captur. Arkana, який продається в Південній Кореї під брендом Samsung XM3, використовує ту ж платформу. Як і Samsung XM3, Renault Arkana, який продається в Європі, буде проводитися на заводі компанії в Пусані в Південній Кореї.

У Європі Renault Arkana буде пропонуватися виключно з гібридними силовими агрегатами. Гібрид E-TECH оснащений 1,6-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном потужністю 91 к.с., який працює разом з двома електромоторами, високовольтним стартер-генератором потужністю 20 к.с., а також багаторежимна безмуфтова коробкою передач. Цей інноваційний силовий агрегат розвиває загальну потужність 140 к.с. і, за словами Renault, дозволяє позашляховику працювати на повністю електричної потужності до 80% часу в міському режимі.

Також будуть запропоновані дві мікро-гібридні силові установки. Обидві використовують 1,3-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом, з’єднаний з трансмісією EDC з подвійним зчепленням і системою запуску генератора в парі з літій-іонною батареєю 12 В, розташованої під пасажирським сидінням. Варіант цього двигуна початкового рівня буде виробляти 138 к.с., а флагманська модель – 158 к.с., хоча остання буде запущена до жовтня.

«Arkana – ще один приклад того, як сучасність і інновації йдуть корінням в ДНК Renault. Це гібрид на всіх рівнях, і він ідеально поєднує в собі коди позашляховика з позитивно спортивним чарівністю, поєднуючи чуйність з універсальністю. Це надає новий імпульс масового сегменту компактних позашляховиків, який є ядром європейського ринку. Двигуни з гібридною технологією Arkana явно орієнтовані на майбутнє і пропонують унікальні враження від водіння, а інноваційна гібридна система E-TECH на вершині діапазону гарантує задоволення від водіння в поєднанні зі зменшенням викидів CO2 і поліпшеною паливною економічністю », – йдеться в заяві директора програми Arkana Франсуа Лорана.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Через який час після вживання алкоголю можна керувати авто

Адвокат пояснює, як працює калькулятор виведення алкоголю з організму і чому він може вберегти водіїв…

08.11.2025

Tesla оголосила дату презентації нового Roadster

Tesla призначила дату презентації наступного покоління Roadster. Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив на щорічних…

08.11.2025

ТОП-10 найкращих сімейних кросоверів преміум-класу

Минули часи, коли виробникам доводилося обирати між практичністю, комфортом і стилем під час створення кросоверів…

08.11.2025

В Україні нагадали, який штраф загрожує водіям без автоцивілки

Багато українських водіїв і досі легковажно ставляться до страхування, сподіваючись, що проблеми омине. Особливо після…

08.11.2025

Відомий автомеханік розкритикував сучасні автомобілі Toyota

Колишній американський автомеханік Скотті Кілмер, який після виходу на пенсію став популярним блогером на YouTube…

08.11.2025

Експерти закликали не завжди довіряти системам автопілота

Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють…

08.11.2025