В основі європейської моделі лежить модульна платформа CMF-B, яка також використовується нинішніми Renault Clio і Captur. Arkana, який продається в Південній Кореї під брендом Samsung XM3, використовує ту ж платформу. Як і Samsung XM3, Renault Arkana, який продається в Європі, буде проводитися на заводі компанії в Пусані в Південній Кореї.
У Європі Renault Arkana буде пропонуватися виключно з гібридними силовими агрегатами. Гібрид E-TECH оснащений 1,6-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном потужністю 91 к.с., який працює разом з двома електромоторами, високовольтним стартер-генератором потужністю 20 к.с., а також багаторежимна безмуфтова коробкою передач. Цей інноваційний силовий агрегат розвиває загальну потужність 140 к.с. і, за словами Renault, дозволяє позашляховику працювати на повністю електричної потужності до 80% часу в міському режимі.
Також будуть запропоновані дві мікро-гібридні силові установки. Обидві використовують 1,3-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом, з’єднаний з трансмісією EDC з подвійним зчепленням і системою запуску генератора в парі з літій-іонною батареєю 12 В, розташованої під пасажирським сидінням. Варіант цього двигуна початкового рівня буде виробляти 138 к.с., а флагманська модель – 158 к.с., хоча остання буде запущена до жовтня.
«Arkana – ще один приклад того, як сучасність і інновації йдуть корінням в ДНК Renault. Це гібрид на всіх рівнях, і він ідеально поєднує в собі коди позашляховика з позитивно спортивним чарівністю, поєднуючи чуйність з універсальністю. Це надає новий імпульс масового сегменту компактних позашляховиків, який є ядром європейського ринку. Двигуни з гібридною технологією Arkana явно орієнтовані на майбутнє і пропонують унікальні враження від водіння, а інноваційна гібридна система E-TECH на вершині діапазону гарантує задоволення від водіння в поєднанні зі зменшенням викидів CO2 і поліпшеною паливною економічністю », – йдеться в заяві директора програми Arkana Франсуа Лорана.