В Україні прийняли новий закон про розмитнення автомобілів

Піти на поступки власникам евроавтомобілей вирішили 289 народних депутатів.

0
1321

Парламентарії нарешті дійшли згоди в спірному питанні розмитнення і визнали за основу проект закону N4643-д. Даний документ пропонує полегшену схему легалізації користуватися транспортом з-за кордону.

Змінити пропонують в першу чергу формулу для розрахунку суми акцизного податку. До того ж будуть введені пільгові правила для власників, які не змогли вчасно розмитнити свій автомобіль.

Пільгові правила розмитнення будуть діяти для “євроблях”, ввезених на митну територію України до кінця 2020 року. Один громадянин зможе “розмитнити” перед законом тільки одну машину будь-якої категорії.

Транспорт, який підлягає розмитненню, повинен відповідати екологічним нормам “Євро2”. Оформити митну документацію на б / у автомобіль з Європи можна буде лише протягом 180 діб з моменту, коли новий закон офіційно вступить в силу.

Формула розмитнення мінімум на наступні пів року буде виглядати так: базова ставка + коефіцієнт мотора + додаткова плата за дизельний мотор.

Базова ставка буде відображати вік автомобіля. Для машини, якій менше 9 років, вона буде дорівнювати 0.

За старші авто базова ставка буде нараховуватися наступним чином:

  • 10 л. – 25 €;
  • 11 л. – 50 €;
  • 12 л. – 75 €;
  • 13 л. – 100 €;
  • 14 л. – 125 €;
  • від 15 л. – 150 €.

Коефіцієнт мотора будуть обчислювати множенням його обсягу на відповідну ставку:

  • до 2000 см3 – 0,25 €;
  • до 3000 см3 – 0,2 €;
  • до 4000 см3 – 0,25 €;
  • до 5000 см3 – 0,35 €;
  • від 5001 см3 – 0,5 €.

Розрахована вищезазначеним чином сума і буде акцизом за автомобіль, на який будуть нараховувати ПДВ в розмірі 20%. Крім вартості самого розмитнення, власники “евроблях” будуть змушені сплатити 8,5 тис. грн штрафу за недотримання передбаченого законом терміну розмитнення.

Читайте також  Представили найдешевший електромобіль в Європі (фото)