Концерн BASF опублікував підсумки власного дослідження, яке присвячене кольорам машин. За даними аналітиків концерну, яскраві відтінки стають більш затребуваними, але традиційні ахроматичні кольори поки не здають лідируючих позицій.
В Європі, Африці і на Близькому Сході, як і раніше, найпопулярнішим кольором є білий – в цей відтінок пофарбовані 28% всіх проданих машин. Далі йдуть сірий і чорний кольори. В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні білий колір ще популярнішим – 48% пофарбованих авто.
Аналітики також відзначають збільшення різноманітності відтінків одного і того ж кольору. Так, в минулому році сірий колір використовувався в 140 варіантах, і це тільки 2-й по варіативності результат. На 1-му місці за різноманітністю знаходиться синій колір, який представлений в 160 варіаціях. Крім того, синій виявився затребуваним кольором серед відмінних від білого, сірого і чорного.
Така ж ситуація серед яскравих кольорів спостерігається і на авторинку Північної Америки – там слідом за синім популярність набирає червоний і зелений. Покупці, які раніше вибирали бежевий або коричневий, зараз вже придивляються до більш холодних відтінків.
Водії з Південної Африки більше вибирають сірі і сріблясті відтінки. Лідером тут, як і в інших регіонах є білий колір (39% пофарбованих авто), проте затребуваність варіацій на тему сірого вище, ніж в інших місцях планети. В цілому ж частка монохромних кольорів тут – 87%.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment