Головною автомобільної новиною цього тижня стало, мабуть, оголошення про початок виробництва двох моделей Kia в Україні. Подія знакова, але, треба сказати, що корейська марка не єдина, хто виробляє легковика в нашій країні.
«АвтоПортал» склав список автомобілів, які виробляються в Україні станом на 2021 рік.
Kia
Завод: ЗАЗ (Запорізький автомобільний завод), Запоріжжя
Компанія Kia випускає в Україні седан Rio Sedan і кроссоверний хетчбек Rio X. Обидві машини оснащуються на вибір 1,4 і 1,6-літровими бензиновими моторами, «механікою» і «автоматом». Є як базові, так і багаті комплектації. Що ж стосується Ріо Ікс, він добре підходить для українських доріг – за рахунок кліренсу в 195 мм. Rio Sedan коштує майже 15 200 доларів, а кросовер хетч – 16 000.
Renault
Завод: ЗАЗ (Запорізький автомобільний завод), Запоріжжя
Renault виробляє в нашій країні всього одну модель – кросовер (крос-купе) Arkana. Автомобіль доступний з 1,3 або 1,6-літровим бензиновим двигуном на вибір. Трансмісія – МКПП, АКПП, привід – передній або повний. Ціни варіюються від 18,5 тис. До 29,7 тис. доларів.
Lada
Завод: ЗАЗ (Запорізький автомобільний завод), Запоріжжя
Модельний ряд Лада українського складання представлений аж чотирма машинами. Це седани Granta і Vesta, пасажирський універсал Largus, кроссоверним хетчбек XRay і крос-універсал Vesta SW Cross. Всі автомобілі в базі йдуть на 5-ступінчастою механіці і споряджаються 1,6-літровими моторами потужністю від 87 до 106 к.с. (В залежності від моделі автомобіля). Найдешевшою Ладою в Україні є Granta – вона коштує від 7,8 тис. Доларів, а найдорожчою – універсал Vesta SW Cross – така машина оцінена від 12,9 тисяч.
Skoda
Завод «Єврокар», Закарпатська область
Втім, Skoda теж випускає в Україні чотири моделі: хетчбек Fabia, кросовери Karoq і Kodiaq, а також флагманський ліфтбек Superb. Найдоступнішим пропозицією з усіх є Фабія: хетчбек зі скромним 1,0-літровим мотором на 95 сил і механічною коробкою коштує 13,6 тис. доларів. Далі йде компактний SUV Карок, ціни на який стартують від 22 350 доларів (база – 1.4 на 150 сил і АКПП), за ним відразу ж слід середньорозмірний Кодьяк, за якої просять від 28,5 тис. доларів (за такі гроші чехи пропонують версію з 2,0-літровим дизелем на “механіці”). Ну а замикає лінійку Суперб з мінімальним цінником в 33 тис. доларів (бензин 2.0, «автомат»).
Варто відзначити, що в Україні немає повноцінного виробництва легкових автомобілів, і всі вищевказані легковика випускають в нашій країні методом великовузлового, тобто “викрутки” збірки. Готові машинокомплекти поставляють на заводи, після чого їх збирають воєдино. Фактично, такі автомобілі складно вважати зробленими в Україні, але юридично – цілком можна, оскільки їм присвоюється український VIN-код.
Багато водіїв вважають, що керування транспортом без посвідчення обов'язково тягне за собою штраф, однак закон…
Крадіжка автомобілів стає все менш вигідним заняттям — особливо коли мова йде про електромобілі. Нові…
Компанія Rivian не планує створювати автомобілі зі збільшеним запасом ходу (EREV), заявив генеральний директор Р.Дж.…
Незважаючи на європейський курс на електромобілі, дизельні автомобілі продовжують залишатися символом надійності та витривалості. Вони…
Економічна ситуація в Україні стимулює зростаючий інтерес до компактних автомобілів. За невеликою зовнішністю таких машин…
Міф про те, що після пробігу в 150 000 кілометрів автомобіль стає ненадійним і вимагає…
Leave a Comment