У 2020 році назва Toyota лідирувала серед автобрендів за запитами в пошуковій системі Google, до такого висновку прийшло аналітичне агентство Compare the Market, порівнявши дані Google Trends по найпопулярнішим автомобільним маркам в 158 країнах. При цьому в 2019-му лідирував BMW.
У пошуковий рядок Google жителі 55 країн світу найчастіше вбивали Toyota . BMW виявився лідером в 34 державах, Mercedes-Benz – в 15. Далі за популярністю йдуть Kia (7 країн), Ford (6), Volvo (5), Audi (5), Honda (4) і Nissan (4).
У наведеній статистиці є і кілька цікавих і навіть вкрай дивних моментів. Наприклад, жителі України найчастіше шукали АвтоВАЗ (російський бренд «виділився» тільки тут).
Популярність Daewoo в Узбекистані закономірна, але в 2021 році виглядає своєрідним привітом з минулого, оскільки сама марка Daewoo давним-давно скасована (GM відмовилася від неї ще в 2011-му), і навіть в самому Узбекистані залишилися лише Chevrolet і Ravon .
Але найбільше здивування викликає лідерство Alfa Romeo в Китаї. Так, ця рідкісна італійська марка присутня в КНР, однак вона там безумовно не настільки популярна. Розгадка феномена проста: пошуковик Google давно заблокований в Китаї (там є свій Baidu), але якась кількість запитів користувачі КНР через обхідник все ж зробили.
Загальна кількість пошукових запитів по автобрендів в Google в 2020 році склало 88 млн раз.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment