У 2020 році назва Toyota лідирувала серед автобрендів за запитами в пошуковій системі Google, до такого висновку прийшло аналітичне агентство Compare the Market, порівнявши дані Google Trends по найпопулярнішим автомобільним маркам в 158 країнах. При цьому в 2019-му лідирував BMW.
У пошуковий рядок Google жителі 55 країн світу найчастіше вбивали Toyota . BMW виявився лідером в 34 державах, Mercedes-Benz – в 15. Далі за популярністю йдуть Kia (7 країн), Ford (6), Volvo (5), Audi (5), Honda (4) і Nissan (4).
У наведеній статистиці є і кілька цікавих і навіть вкрай дивних моментів. Наприклад, жителі України найчастіше шукали АвтоВАЗ (російський бренд «виділився» тільки тут).
Популярність Daewoo в Узбекистані закономірна, але в 2021 році виглядає своєрідним привітом з минулого, оскільки сама марка Daewoo давним-давно скасована (GM відмовилася від неї ще в 2011-му), і навіть в самому Узбекистані залишилися лише Chevrolet і Ravon .
Але найбільше здивування викликає лідерство Alfa Romeo в Китаї. Так, ця рідкісна італійська марка присутня в КНР, однак вона там безумовно не настільки популярна. Розгадка феномена проста: пошуковик Google давно заблокований в Китаї (там є свій Baidu), але якась кількість запитів користувачі КНР через обхідник все ж зробили.
Загальна кількість пошукових запитів по автобрендів в Google в 2020 році склало 88 млн раз.
У час, коли автовиробники активно просувають гібридні та електричні технології, не втрачають популярності й класичні…
Якщо придивитися до будь-якого сучасного кросовера або позашляховика зверху - можна помітити характерні ребра на…
Компанія Hyundai наближається до дебюту дев'ятого покоління седана Sonata. Хоча остаточний вигляд новинки залишається загадкою,…
В Україні набирає обертів нова схема шахрайства, спрямована проти водіїв, до якої, ймовірно, можуть бути…
В умовах зростання цін чимало автовласників у Росії дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних…
В Китаї готують фейслифтинг великого бензинового кросовера Audi Q6, який не має жодного стосунку до…
Leave a Comment