У 2020 році назва Toyota лідирувала серед автобрендів за запитами в пошуковій системі Google, до такого висновку прийшло аналітичне агентство Compare the Market, порівнявши дані Google Trends по найпопулярнішим автомобільним маркам в 158 країнах. При цьому в 2019-му лідирував BMW.
У пошуковий рядок Google жителі 55 країн світу найчастіше вбивали Toyota . BMW виявився лідером в 34 державах, Mercedes-Benz – в 15. Далі за популярністю йдуть Kia (7 країн), Ford (6), Volvo (5), Audi (5), Honda (4) і Nissan (4).
У наведеній статистиці є і кілька цікавих і навіть вкрай дивних моментів. Наприклад, жителі України найчастіше шукали АвтоВАЗ (російський бренд «виділився» тільки тут).
Популярність Daewoo в Узбекистані закономірна, але в 2021 році виглядає своєрідним привітом з минулого, оскільки сама марка Daewoo давним-давно скасована (GM відмовилася від неї ще в 2011-му), і навіть в самому Узбекистані залишилися лише Chevrolet і Ravon .
Але найбільше здивування викликає лідерство Alfa Romeo в Китаї. Так, ця рідкісна італійська марка присутня в КНР, однак вона там безумовно не настільки популярна. Розгадка феномена проста: пошуковик Google давно заблокований в Китаї (там є свій Baidu), але якась кількість запитів користувачі КНР через обхідник все ж зробили.
Загальна кількість пошукових запитів по автобрендів в Google в 2020 році склало 88 млн раз.
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…
Leave a Comment