Компанія Volkswagen зняла з виробництва седан Ameo, який призначався спеціально для індійського ринку і випускався там з 2016 року. Причина – невисокі продажу.
Volkswagen Ameo був створений на базі хетчбека Polo попереднього покоління (як і український Polo седан). Але якщо «наш» седан має розтягнуту колісну базу, нормальний багажник і змінену лінію даху, то у моделі для Індії з’явився лише крихітний виступ багажника, що доповнює стандартний кузов хетчбека.
Справа в тому, що інженерам Volkswagen довелося будувати міні-седанчик, щоб укластися в чотири метри загальної довжини кузова. Причина проста – машини такого розміру в Індії обкладають акцизом за пільговою ставкою, що дозволяє знизити їх вартість.
Volkswagen Ameo оснащувався бензиновими 3-циліндровими двигунами, спочатку 1,2-літровим, а трохи пізніше – літровим. Крім того, був доступний варіант з 1,5-літровим тубодізелем. Базова версія седана оснащувалася 5-ступінчастою МКПП, а в поєднанні з дизелем можна було замовити 7-ступеневої «робота» DSG.
Незважаючи на адаптацію до індійського ринку, попит на Volkswagen Ameo виявився невисоким. Плюс до всього в 2020 році в Індії почав діяти новий екологічний стандарт BS6 , і німецький автовиробник вирішив не адаптувати старі мотори до більш суворим вимогам, а зняти седан Ameo з виробництва.
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
Leave a Comment