Компанія Volkswagen зняла з виробництва седан Ameo, який призначався спеціально для індійського ринку і випускався там з 2016 року. Причина – невисокі продажу.
Volkswagen Ameo був створений на базі хетчбека Polo попереднього покоління (як і український Polo седан). Але якщо «наш» седан має розтягнуту колісну базу, нормальний багажник і змінену лінію даху, то у моделі для Індії з’явився лише крихітний виступ багажника, що доповнює стандартний кузов хетчбека.
Справа в тому, що інженерам Volkswagen довелося будувати міні-седанчик, щоб укластися в чотири метри загальної довжини кузова. Причина проста – машини такого розміру в Індії обкладають акцизом за пільговою ставкою, що дозволяє знизити їх вартість.
Volkswagen Ameo оснащувався бензиновими 3-циліндровими двигунами, спочатку 1,2-літровим, а трохи пізніше – літровим. Крім того, був доступний варіант з 1,5-літровим тубодізелем. Базова версія седана оснащувалася 5-ступінчастою МКПП, а в поєднанні з дизелем можна було замовити 7-ступеневої «робота» DSG.
Незважаючи на адаптацію до індійського ринку, попит на Volkswagen Ameo виявився невисоким. Плюс до всього в 2020 році в Індії почав діяти новий екологічний стандарт BS6 , і німецький автовиробник вирішив не адаптувати старі мотори до більш суворим вимогам, а зняти седан Ameo з виробництва.
Попри воєнний стан, питання штрафів для власників авто на іноземній реєстрації залишається актуальним. Тисячі водіїв…
В Україні загострилася ситуація з дизельним пальним, і ціни можуть зрости. Про це попереджає директор…
Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…
Багато українських водіїв досі вважають, що користування ременем безпеки - особистий вибір пасажира. Однак закон…
Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і…
При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…
Leave a Comment