Компанія Volkswagen зняла з виробництва седан Ameo, який призначався спеціально для індійського ринку і випускався там з 2016 року. Причина – невисокі продажу.
Volkswagen Ameo був створений на базі хетчбека Polo попереднього покоління (як і український Polo седан). Але якщо «наш» седан має розтягнуту колісну базу, нормальний багажник і змінену лінію даху, то у моделі для Індії з’явився лише крихітний виступ багажника, що доповнює стандартний кузов хетчбека.
Справа в тому, що інженерам Volkswagen довелося будувати міні-седанчик, щоб укластися в чотири метри загальної довжини кузова. Причина проста – машини такого розміру в Індії обкладають акцизом за пільговою ставкою, що дозволяє знизити їх вартість.
Volkswagen Ameo оснащувався бензиновими 3-циліндровими двигунами, спочатку 1,2-літровим, а трохи пізніше – літровим. Крім того, був доступний варіант з 1,5-літровим тубодізелем. Базова версія седана оснащувалася 5-ступінчастою МКПП, а в поєднанні з дизелем можна було замовити 7-ступеневої «робота» DSG.
Незважаючи на адаптацію до індійського ринку, попит на Volkswagen Ameo виявився невисоким. Плюс до всього в 2020 році в Індії почав діяти новий екологічний стандарт BS6 , і німецький автовиробник вирішив не адаптувати старі мотори до більш суворим вимогам, а зняти седан Ameo з виробництва.
З початком 2025 року українські водії помітили істотне зростання цін на автогаз, що стало наслідком…
Сучасні автомобілі наповнені безліччю функцій, які, хоч і здаються корисними, можуть негативно впливати на двигун.…
Знаєте, багато хто навіть не задумується про те, що антифриз треба міняти. Я теж колись…
Toyota анонсувала випуск нової версії улюбленого гібридного автомобіля Prius — Nightshade. Продажі стартують вже за…
Існує кілька звичок водіїв, які, на жаль, можуть завдати шкоди їхньому автомобілю. Знання про ці…
Porsche продовжує тестування нового електричного Cayenne, який був помічений на засніжених дорогах Лапландії під час…
Leave a Comment