Компанія Volkswagen зняла з виробництва седан Ameo, який призначався спеціально для індійського ринку і випускався там з 2016 року. Причина – невисокі продажу.
Volkswagen Ameo був створений на базі хетчбека Polo попереднього покоління (як і український Polo седан). Але якщо «наш» седан має розтягнуту колісну базу, нормальний багажник і змінену лінію даху, то у моделі для Індії з’явився лише крихітний виступ багажника, що доповнює стандартний кузов хетчбека.
Справа в тому, що інженерам Volkswagen довелося будувати міні-седанчик, щоб укластися в чотири метри загальної довжини кузова. Причина проста – машини такого розміру в Індії обкладають акцизом за пільговою ставкою, що дозволяє знизити їх вартість.
Volkswagen Ameo оснащувався бензиновими 3-циліндровими двигунами, спочатку 1,2-літровим, а трохи пізніше – літровим. Крім того, був доступний варіант з 1,5-літровим тубодізелем. Базова версія седана оснащувалася 5-ступінчастою МКПП, а в поєднанні з дизелем можна було замовити 7-ступеневої «робота» DSG.
Незважаючи на адаптацію до індійського ринку, попит на Volkswagen Ameo виявився невисоким. Плюс до всього в 2020 році в Індії почав діяти новий екологічний стандарт BS6 , і німецький автовиробник вирішив не адаптувати старі мотори до більш суворим вимогам, а зняти седан Ameo з виробництва.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment