Huawei і Seres показали копію Tesla Model X з запасом ходу більше 1000 км (фото)

0
61

Через санкції США справи у Huawei на ринку смартфонів останнім часом йдуть не дуже добре – їй довелося продати бренд Honor і відмовитися від виробництва фірмових процесорів Kirin. Тому компанія почала освоювати нові для себе ринки і взяла участь в презентації першого електромобіля на платформі Huawei DriveONE, розробленого фірмою Seres, яку очолює співзасновник Tesla Мартін Іберхард.

Платформа включає в себе всі ключові компоненти електричної силової установки: двигуни, блок управління, перетворювач постійного струму, систему розподілу живлення та зарядні пристрої. Вона дозволяє перетворити звичайний бензиновий автомобіль в електричний, знизивши витрати на розробку і зробивши вартість доступною.

Так, цінник на Seres SF5 Free Expedition Edition починається з 259 800 юанів (близько 1,5 млн гривень), але при цьому запас ходу перевищує 1000 кілометрів. Для порівняння, сама «далекобійна» Tesla Model S може проїхати на одній зарядці близько 836 кілометрів. Автомобіль оснащений двома електродвигунами потужністю 350 к.с і розганяється з нуля до 100 км / год менш ніж за чотири секунди.

Читайте також  ЗАЗ запускає виробництво лімітованого кросовера (ФОТО)

За зовнішнім виглядом новинка дуже схожа на кросовер Tesla Model X, а за габаритами не відрізняється від звичайної бензинової версії Seres SF5: колісна база становить 2875 мм, довжина, ширина і висота – 4700, 1930 і 1625 мм відповідно.

В оснащення входять висувні дверні ручки, 17-дюймова мультимедіа-система, 12.3-дюймова панель приладів і автопілот другого рівня, що дозволяє автомобілю самостійно рухатися по смузі, але вимагає постійного контролю з боку водія і утримання рук на кермі.

Інші подробиці і точні терміни виходу електрокара на ринок компанія поки не повідомила.

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.