Новини

Найбільший в світі завод з випуску легкових дизелів буде випускати електромотори

Share

Йдеться про завод концерну PSA в Тремер на сході Франції, пише Reuters. Якщо в минулому році на електродвигуни довелося 10% від загального обсягу продукції, що випускається тут продукції, то в 2021-му він буде подвоєний, до 180 тис. одиниць на рік, а до 2025-го сягне 900 тис. Примірників, або більше 50% від пікового обсягу фабрики до пандемії.

Попит на дизельні легковики різко впав після «дізельгейта» в 2015-му. Нагадаємо, цим терміном називають скандал, коли концерн Volkswagen викрили у використанні на машинах обхідного софта, який занижує викиди шкідливих речовин. При цьому з 2020 року вступили в силу нові жорсткі правила Євросоюзу, згідно з якими для автовиробників передбачені великі штрафи за перевищення середніх лімітів викидів.

Але для 3000 робітників заводу в Тремер і для автомобільної промисловості в цілому з’явилися додаткові складності. Електромотори набагато простіші але більш технологічні, ніж ДВЗ: у них міститься в п’ять разів менше деталей. Це означає, що для їх виробництва буде потрібно істотно менше робочої сили, так що більшу частину співробітників в Тремер можуть звільнити.

Концерн Stellantis, утворений в результаті злиття PSA і FIAT-Chrysler, заявив, що не закриє фабрики і буде прагнути зберегти робочі місця. Але подібна риторика є типовою на тлі активності місцевих профспілок. За оцінками французької автомобільної лобістської групи PFA (La Plateforme automobile), у Франції загроза скорочення нависла над 15 000 чоловік, пов’язаних з дизельними моторами, з 400 000 зайнятих в галузі в цілому.

За прогнозом німецького Інституту досліджень зайнятості IAB, поява електромобілів може поставити під загрозу 100 000 робочих місць в Німеччині. Це приблизно восьма частина всіх трудящих в автомобільній промисловості.

Згідно з недавнім звітом JATO Dynamics, у вересні 2020 року частка дизельних автомобілів на європейському ринку впала до 24,8%, в той час як ще десятиліття тому вони займали понад 50% ринку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які автомобілі не підходять для зимових умов

До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…

21.11.2024

Названо порушення через які можна втратити водійські права

За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…

21.11.2024

5 ефективних способів захистити авто від зимових умов без гаража

Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…

21.11.2024

Автомобілістам пояснили, чи варто купувати вживаний електромобіль

Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…

21.11.2024

Експерти дали поради, що робити, якщо ваш електромобіль розрядився

Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…

21.11.2024

Офіційно оголошено ціни на електричний Volkswagen e-Transporter

Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…

21.11.2024