Новини

Найбільший в світі завод з випуску легкових дизелів буде випускати електромотори

Йдеться про завод концерну PSA в Тремер на сході Франції, пише Reuters. Якщо в минулому році на електродвигуни довелося 10% від загального обсягу продукції, що випускається тут продукції, то в 2021-му він буде подвоєний, до 180 тис. одиниць на рік, а до 2025-го сягне 900 тис. Примірників, або більше 50% від пікового обсягу фабрики до пандемії.

Попит на дизельні легковики різко впав після «дізельгейта» в 2015-му. Нагадаємо, цим терміном називають скандал, коли концерн Volkswagen викрили у використанні на машинах обхідного софта, який занижує викиди шкідливих речовин. При цьому з 2020 року вступили в силу нові жорсткі правила Євросоюзу, згідно з якими для автовиробників передбачені великі штрафи за перевищення середніх лімітів викидів.

Але для 3000 робітників заводу в Тремер і для автомобільної промисловості в цілому з’явилися додаткові складності. Електромотори набагато простіші але більш технологічні, ніж ДВЗ: у них міститься в п’ять разів менше деталей. Це означає, що для їх виробництва буде потрібно істотно менше робочої сили, так що більшу частину співробітників в Тремер можуть звільнити.

Концерн Stellantis, утворений в результаті злиття PSA і FIAT-Chrysler, заявив, що не закриє фабрики і буде прагнути зберегти робочі місця. Але подібна риторика є типовою на тлі активності місцевих профспілок. За оцінками французької автомобільної лобістської групи PFA (La Plateforme automobile), у Франції загроза скорочення нависла над 15 000 чоловік, пов’язаних з дизельними моторами, з 400 000 зайнятих в галузі в цілому.

За прогнозом німецького Інституту досліджень зайнятості IAB, поява електромобілів може поставити під загрозу 100 000 робочих місць в Німеччині. Це приблизно восьма частина всіх трудящих в автомобільній промисловості.

Згідно з недавнім звітом JATO Dynamics, у вересні 2020 року частка дизельних автомобілів на європейському ринку впала до 24,8%, в той час як ще десятиліття тому вони займали понад 50% ринку.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Volkswagen Tiguan отримав 5 зірок безпеки у Latin NCAP

Volkswagen готує до виходу на бразильський ринок новий Tiguan, який пройшов краш-тести Latin NCAP і…

11.12.2025

Перевезення дітей в авто: що потрібно знати водіям про ПДР та штрафи

Правильне перевезення дітей - це не просто питання безпеки, а й дотримання закону. Водії повинні…

11.12.2025

Європа на шляху до електромобілів: ринок сам перейде до EV до 2035 року

Німеччина разом із союзниками в ЄС намагається відстрочити повну відмову від двигунів внутрішнього згоряння до…

11.12.2025

Peugeot готує електричний 208, щоб скласти конкуренцію китайським брендам

Ще недавно ідея, що китайські автовиробники можуть відкрито кинути виклик європейським брендам, виглядала малоймовірною, але…

11.12.2025

Volkswagen Touareg 2025 отримує дві спеціальні версії Final Edition перед завершенням виробництва

Виробництво Volkswagen Touareg 2025 завершиться на початку 2027 року, і перед цим бренд підготував дві…

11.12.2025

Топ-5 звичок, які непомітно руйнують ваш автомобіль

Автомобіль - це не просто засіб пересування, а й вагома інвестиція, яка потребує постійної уваги.…

11.12.2025