Новини

Найбільший в світі завод з випуску легкових дизелів буде випускати електромотори

Share

Йдеться про завод концерну PSA в Тремер на сході Франції, пише Reuters. Якщо в минулому році на електродвигуни довелося 10% від загального обсягу продукції, що випускається тут продукції, то в 2021-му він буде подвоєний, до 180 тис. одиниць на рік, а до 2025-го сягне 900 тис. Примірників, або більше 50% від пікового обсягу фабрики до пандемії.

Попит на дизельні легковики різко впав після «дізельгейта» в 2015-му. Нагадаємо, цим терміном називають скандал, коли концерн Volkswagen викрили у використанні на машинах обхідного софта, який занижує викиди шкідливих речовин. При цьому з 2020 року вступили в силу нові жорсткі правила Євросоюзу, згідно з якими для автовиробників передбачені великі штрафи за перевищення середніх лімітів викидів.

Але для 3000 робітників заводу в Тремер і для автомобільної промисловості в цілому з’явилися додаткові складності. Електромотори набагато простіші але більш технологічні, ніж ДВЗ: у них міститься в п’ять разів менше деталей. Це означає, що для їх виробництва буде потрібно істотно менше робочої сили, так що більшу частину співробітників в Тремер можуть звільнити.

Концерн Stellantis, утворений в результаті злиття PSA і FIAT-Chrysler, заявив, що не закриє фабрики і буде прагнути зберегти робочі місця. Але подібна риторика є типовою на тлі активності місцевих профспілок. За оцінками французької автомобільної лобістської групи PFA (La Plateforme automobile), у Франції загроза скорочення нависла над 15 000 чоловік, пов’язаних з дизельними моторами, з 400 000 зайнятих в галузі в цілому.

За прогнозом німецького Інституту досліджень зайнятості IAB, поява електромобілів може поставити під загрозу 100 000 робочих місць в Німеччині. Це приблизно восьма частина всіх трудящих в автомобільній промисловості.

Згідно з недавнім звітом JATO Dynamics, у вересні 2020 року частка дизельних автомобілів на європейському ринку впала до 24,8%, в той час як ще десятиліття тому вони займали понад 50% ринку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025

Найдорожчий кросовер Genesis показаний у серійному вигляді

Hyundai створила марку Genesis рівно десять років тому як бренд, що продає преміальні автомобілі. З…

22.02.2025