Новини

Найбільший в світі завод з випуску легкових дизелів буде випускати електромотори

Share

Йдеться про завод концерну PSA в Тремер на сході Франції, пише Reuters. Якщо в минулому році на електродвигуни довелося 10% від загального обсягу продукції, що випускається тут продукції, то в 2021-му він буде подвоєний, до 180 тис. одиниць на рік, а до 2025-го сягне 900 тис. Примірників, або більше 50% від пікового обсягу фабрики до пандемії.

Попит на дизельні легковики різко впав після «дізельгейта» в 2015-му. Нагадаємо, цим терміном називають скандал, коли концерн Volkswagen викрили у використанні на машинах обхідного софта, який занижує викиди шкідливих речовин. При цьому з 2020 року вступили в силу нові жорсткі правила Євросоюзу, згідно з якими для автовиробників передбачені великі штрафи за перевищення середніх лімітів викидів.

Але для 3000 робітників заводу в Тремер і для автомобільної промисловості в цілому з’явилися додаткові складності. Електромотори набагато простіші але більш технологічні, ніж ДВЗ: у них міститься в п’ять разів менше деталей. Це означає, що для їх виробництва буде потрібно істотно менше робочої сили, так що більшу частину співробітників в Тремер можуть звільнити.

Концерн Stellantis, утворений в результаті злиття PSA і FIAT-Chrysler, заявив, що не закриє фабрики і буде прагнути зберегти робочі місця. Але подібна риторика є типовою на тлі активності місцевих профспілок. За оцінками французької автомобільної лобістської групи PFA (La Plateforme automobile), у Франції загроза скорочення нависла над 15 000 чоловік, пов’язаних з дизельними моторами, з 400 000 зайнятих в галузі в цілому.

За прогнозом німецького Інституту досліджень зайнятості IAB, поява електромобілів може поставити під загрозу 100 000 робочих місць в Німеччині. Це приблизно восьма частина всіх трудящих в автомобільній промисловості.

Згідно з недавнім звітом JATO Dynamics, у вересні 2020 року частка дизельних автомобілів на європейському ринку впала до 24,8%, в той час як ще десятиліття тому вони займали понад 50% ринку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий флагманський Audi Q9 помічений на дорожніх тестах

Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…

20.03.2025

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025

Чим загрожує запотівання фар і чому не варто це ігнорувати

Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…

20.03.2025

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025