Кабінет міністрів України підтримав законопроект, який передбачає залучення приватних інвесторів до будівництва українських автодоріг. Це будуть дороги, за проїзд по яким автомобілістам доведеться платити.
Проект закону передбачає, що в концесію буде передаватися будівництво, ремонт і утримання доріг. Гроші будуть вкладати приватні інвестори, але держава обіцяє платити за інфраструктуру (в розстрочку протягом 20-30 років).
Якщо дорога не буде утримуватися відповідно до встановлених стандартів, то платіж інвестору з боку держави знизиться на відповідний розмір штрафів.
У концесію можуть передаватися дороги національного значення. Одночасно з платними дорогами повинні залишатися альтернативні безкоштовні шляхи в тому ж напрямку.
За словами міністра інфраструктури Владислава Криклія, в рамках пілотного проекту в концесію планують передати 6 ділянок автодоріг загальною довжиною 1400 км.
Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…
Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…
Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Leave a Comment