Кабінет міністрів України підтримав законопроект, який передбачає залучення приватних інвесторів до будівництва українських автодоріг. Це будуть дороги, за проїзд по яким автомобілістам доведеться платити.
Проект закону передбачає, що в концесію буде передаватися будівництво, ремонт і утримання доріг. Гроші будуть вкладати приватні інвестори, але держава обіцяє платити за інфраструктуру (в розстрочку протягом 20-30 років).
Якщо дорога не буде утримуватися відповідно до встановлених стандартів, то платіж інвестору з боку держави знизиться на відповідний розмір штрафів.
У концесію можуть передаватися дороги національного значення. Одночасно з платними дорогами повинні залишатися альтернативні безкоштовні шляхи в тому ж напрямку.
За словами міністра інфраструктури Владислава Криклія, в рамках пілотного проекту в концесію планують передати 6 ділянок автодоріг загальною довжиною 1400 км.
Надто дешеві автомобільні шини можуть почати руйнуватися та кришитися вже після 10 тисяч кілометрів пробігу.…
Багато водіїв навіть не підозрюють, наскільки небезпечним може бути неякісне паливо для двигуна їхнього автомобіля.…
Навіть найбільш авторитетні автовиробники іноді допускають помилки, за які потім розплачуються власники автомобілів. Загалом продукція…
У минулому Ford Mondeo був справжнім бестселером, зокрема й в Україні. Проте з часом попит…
Компанія Nissan завершує розробку нового субкомпактного мінівена, який поєднує компактні розміри з простором для сімейних…
Поблизу легендарного автодрому Нюрбургринг фотошпигуни помітили прототип найкомпактнішого кросовера Mercedes-Benz, який незабаром замінить поточний GLA.…
Leave a Comment