Новини

Toyota заплатить 180 млн доларів штрафу владі США

Share

За словами Одрі Стросс, виконуючого обов’язки прокурора США в Південному окрузі Нью-Йорка, Toyota «систематично порушувала правила, за якими надають [Агентству з охорони навколишнього середовища] найважливіший інструмент дотримання нормативних вимог для забезпечення відповідності транспортних засобів федеральним стандартам викидів». Це не означає, що Toyota обдурила будь-які тести на викиди, оскільки вона не змогла подати відповідні документи в EPA щодо будь-яких дефектів викидів в продукції компанії. Порушення виявили на протязі 10 років, з 2005 по 2015 рік, говориться в прес-релізі Міністерства юстиції.

Закон про чисте повітря вимагає від автовиробників подавати звіти з інформацією про перевищення викидів (EDIR) в EPA кожен раз, коли принаймні 25 автомобілів одного модельного року мають відмову або дефект в компоненті, пов’язаному з викидами. Як тільки компанія приступить до усунення проблеми, їй необхідно подати звіт про добровільне відкликання (VERR). Уряд заявив, що за аналізований 10-річний період Toyota не подала 78 EDIR, 20 VERR і більше 200 квартальних звітів.

Корінь проблеми, схоже, криється в нерозумінні між компанією і урядом з приводу того, коли звіти були необхідні. У травні 2002 року Toyota описала свій процес Управлінню з охорони навколишнього середовища, спираючись на 25 «звітів про продукти» від своїх дилерів, що стосуються проблем з викидами або коли були претензії по гарантії щодо 4% її автомобілів, проданих в Каліфорнії. EPA відкинуло цей підхід, але це не мало великого значення, оскільки до 2005 року Toyota подавала EDIR тільки тоді, коли вона досягла граничного значення для звіту в Каліфорнії.

За даними Reuters, Toyota визнала свою провину в цій справі ще в 2015 році, відзначивши, що вона “виявила прогалину в процесі, який привів до затримки в наданні деяких звітів EPA про дефекти, пов’язаних з викидами в транспортних засобах, і повідомила про нього. компанія додала, що “хоча ця затримка зі звітністю привела до незначного впливу на викиди, якщо воно взагалі мало місце, вона визнає, що деякі з протоколів звітності не відповідали власним високим стандартам.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024