Новини

Toyota заплатить 180 млн доларів штрафу владі США

За словами Одрі Стросс, виконуючого обов’язки прокурора США в Південному окрузі Нью-Йорка, Toyota «систематично порушувала правила, за якими надають [Агентству з охорони навколишнього середовища] найважливіший інструмент дотримання нормативних вимог для забезпечення відповідності транспортних засобів федеральним стандартам викидів». Це не означає, що Toyota обдурила будь-які тести на викиди, оскільки вона не змогла подати відповідні документи в EPA щодо будь-яких дефектів викидів в продукції компанії. Порушення виявили на протязі 10 років, з 2005 по 2015 рік, говориться в прес-релізі Міністерства юстиції.

Закон про чисте повітря вимагає від автовиробників подавати звіти з інформацією про перевищення викидів (EDIR) в EPA кожен раз, коли принаймні 25 автомобілів одного модельного року мають відмову або дефект в компоненті, пов’язаному з викидами. Як тільки компанія приступить до усунення проблеми, їй необхідно подати звіт про добровільне відкликання (VERR). Уряд заявив, що за аналізований 10-річний період Toyota не подала 78 EDIR, 20 VERR і більше 200 квартальних звітів.

Корінь проблеми, схоже, криється в нерозумінні між компанією і урядом з приводу того, коли звіти були необхідні. У травні 2002 року Toyota описала свій процес Управлінню з охорони навколишнього середовища, спираючись на 25 «звітів про продукти» від своїх дилерів, що стосуються проблем з викидами або коли були претензії по гарантії щодо 4% її автомобілів, проданих в Каліфорнії. EPA відкинуло цей підхід, але це не мало великого значення, оскільки до 2005 року Toyota подавала EDIR тільки тоді, коли вона досягла граничного значення для звіту в Каліфорнії.

За даними Reuters, Toyota визнала свою провину в цій справі ще в 2015 році, відзначивши, що вона “виявила прогалину в процесі, який привів до затримки в наданні деяких звітів EPA про дефекти, пов’язаних з викидами в транспортних засобах, і повідомила про нього. компанія додала, що “хоча ця затримка зі звітністю привела до незначного впливу на викиди, якщо воно взагалі мало місце, вона визнає, що деякі з протоколів звітності не відповідали власним високим стандартам.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen готує новий доступний електрокросовер для Європи

На автосалоні IAA Mobility 2025 у Мюнхені Volkswagen представить концептуальний прототип нового електричного кросовера ID.2…

26.08.2025

Renault Kiger отримав оновлений дизайн та покращену комплектацію

Субкомпактний кросовер Renault Kiger, довжина якого менше 4 метрів, вперше був представлений у січні 2021…

26.08.2025

Топ-5 перевірених кросоверів, якщо не хочеться китайський автомобіль

Китайські кросовери сьогодні активно завойовують ринок - вони яскраві, з величезними екранами і привабливою ціною,…

26.08.2025

Opel відмовилася від жорстких термінів переходу на електромобілі

Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…

26.08.2025

Як за мінімальні гроші покращити шумоізоляцію авто

Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…

26.08.2025

Перші подробиці про новий Porsche GT3 RS перед офіційним дебютом

Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…

26.08.2025