Новини

Toyota заплатить 180 млн доларів штрафу владі США

Share

За словами Одрі Стросс, виконуючого обов’язки прокурора США в Південному окрузі Нью-Йорка, Toyota «систематично порушувала правила, за якими надають [Агентству з охорони навколишнього середовища] найважливіший інструмент дотримання нормативних вимог для забезпечення відповідності транспортних засобів федеральним стандартам викидів». Це не означає, що Toyota обдурила будь-які тести на викиди, оскільки вона не змогла подати відповідні документи в EPA щодо будь-яких дефектів викидів в продукції компанії. Порушення виявили на протязі 10 років, з 2005 по 2015 рік, говориться в прес-релізі Міністерства юстиції.

Закон про чисте повітря вимагає від автовиробників подавати звіти з інформацією про перевищення викидів (EDIR) в EPA кожен раз, коли принаймні 25 автомобілів одного модельного року мають відмову або дефект в компоненті, пов’язаному з викидами. Як тільки компанія приступить до усунення проблеми, їй необхідно подати звіт про добровільне відкликання (VERR). Уряд заявив, що за аналізований 10-річний період Toyota не подала 78 EDIR, 20 VERR і більше 200 квартальних звітів.

Корінь проблеми, схоже, криється в нерозумінні між компанією і урядом з приводу того, коли звіти були необхідні. У травні 2002 року Toyota описала свій процес Управлінню з охорони навколишнього середовища, спираючись на 25 «звітів про продукти» від своїх дилерів, що стосуються проблем з викидами або коли були претензії по гарантії щодо 4% її автомобілів, проданих в Каліфорнії. EPA відкинуло цей підхід, але це не мало великого значення, оскільки до 2005 року Toyota подавала EDIR тільки тоді, коли вона досягла граничного значення для звіту в Каліфорнії.

За даними Reuters, Toyota визнала свою провину в цій справі ще в 2015 році, відзначивши, що вона “виявила прогалину в процесі, який привів до затримки в наданні деяких звітів EPA про дефекти, пов’язаних з викидами в транспортних засобах, і повідомила про нього. компанія додала, що “хоча ця затримка зі звітністю привела до незначного впливу на викиди, якщо воно взагалі мало місце, вона визнає, що деякі з протоколів звітності не відповідали власним високим стандартам.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota готує цілу лінійку спорткарів: від нового GR86 до відродженої Celica

Розробка нових спортивних моделей компанії Toyota йде повним ходом, а список новинок у цьому сегменті…

16.06.2025

10 бензинових кросоверів, які можуть подолати 500 000 км без капремонту

У час, коли автовиробники активно просувають гібридні та електричні технології, не втрачають популярності й класичні…

16.06.2025

Як ребра на даху роблять кросовер безпечнішим і економнішим

Якщо придивитися до будь-якого сучасного кросовера або позашляховика зверху - можна помітити характерні ребра на…

16.06.2025

Опубліковано перший рендер нового Hyundai Sonata дев’ятого покоління

Компанія Hyundai наближається до дебюту дев'ятого покоління седана Sonata. Хоча остаточний вигляд новинки залишається загадкою,…

16.06.2025

В Україні шириться нова схема шахрайства зі штрафами для водіїв

В Україні набирає обертів нова схема шахрайства, спрямована проти водіїв, до якої, ймовірно, можуть бути…

16.06.2025

Експерт пояснив, як неякісні запчастини скорочують ресурс двигуна

В умовах зростання цін чимало автовласників у Росії дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних…

16.06.2025