За словами Одрі Стросс, виконуючого обов’язки прокурора США в Південному окрузі Нью-Йорка, Toyota «систематично порушувала правила, за якими надають [Агентству з охорони навколишнього середовища] найважливіший інструмент дотримання нормативних вимог для забезпечення відповідності транспортних засобів федеральним стандартам викидів». Це не означає, що Toyota обдурила будь-які тести на викиди, оскільки вона не змогла подати відповідні документи в EPA щодо будь-яких дефектів викидів в продукції компанії. Порушення виявили на протязі 10 років, з 2005 по 2015 рік, говориться в прес-релізі Міністерства юстиції.
Закон про чисте повітря вимагає від автовиробників подавати звіти з інформацією про перевищення викидів (EDIR) в EPA кожен раз, коли принаймні 25 автомобілів одного модельного року мають відмову або дефект в компоненті, пов’язаному з викидами. Як тільки компанія приступить до усунення проблеми, їй необхідно подати звіт про добровільне відкликання (VERR). Уряд заявив, що за аналізований 10-річний період Toyota не подала 78 EDIR, 20 VERR і більше 200 квартальних звітів.
Корінь проблеми, схоже, криється в нерозумінні між компанією і урядом з приводу того, коли звіти були необхідні. У травні 2002 року Toyota описала свій процес Управлінню з охорони навколишнього середовища, спираючись на 25 «звітів про продукти» від своїх дилерів, що стосуються проблем з викидами або коли були претензії по гарантії щодо 4% її автомобілів, проданих в Каліфорнії. EPA відкинуло цей підхід, але це не мало великого значення, оскільки до 2005 року Toyota подавала EDIR тільки тоді, коли вона досягла граничного значення для звіту в Каліфорнії.
За даними Reuters, Toyota визнала свою провину в цій справі ще в 2015 році, відзначивши, що вона “виявила прогалину в процесі, який привів до затримки в наданні деяких звітів EPA про дефекти, пов’язаних з викидами в транспортних засобах, і повідомила про нього. компанія додала, що “хоча ця затримка зі звітністю привела до незначного впливу на викиди, якщо воно взагалі мало місце, вона визнає, що деякі з протоколів звітності не відповідали власним високим стандартам.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment