Автовиробник вирішив вибрати досить незвичайний спосіб, щоб показати всьому світу свій новий логотип. Назва марки було намальовано на небі за допомогою 303 дронів, кожен з яких був оснащений піротехнікою. Поглянути на прем’єру можна на офіційному каналі Kia на YouTube. Крім цього, компанія пообіцяла незабаром розповісти про свою нову стратегію і показати якийсь революційний електромобіль.
Шоу пройшло в корейському Інчхоні. Новий логотип марки виглядає набагато більш строго і стримано в порівнянні зі старим. Компанія описує його як: «ритмічну безперервну лінію». Видання Autocar повідомляє, що нове лого має відобразити зростаючі амбіції бренду і його впевненість у майбутньому.
Крім цього, був представлений ще й новий слоган компанії. Тепер він звучить, як Movement that inspires, що можна приблизно перекласти як «Рух, яке надихає».
Більш докладні відомості про нову стратегію, яка дозволить зайняти лідируючі позиції автомобільному ринку компанія Kia обіцяє розкрити вже 15 січня. В цей же день відбудеться прем’єра загадкового електрокара, який стане символом намірів бренду.
Марка Avatr готує конкурента Tesla Model Y. Avatr створили Changan, Huawei та виробник батарей CATL…
Toyota представила інноваційний метод , який дозволяє змінювати колір автомобіля без необхідності перефарбовування чи використання…
Сучасні автомобілі, обладнані численними камерами, GPS-трекерами та пристроями для аудіозапису, нагадують комп'ютери на колесах. Ці…
Оновлений Cadillac Escalade із диким дисплеєм розкрили до прем'єри. У США зняли флагман General Motors…
У світі автомобільної індустрії завжди є місце для нових трендів та напрямів розвитку. BMW, відомий…
Jeep почне фарбувати пікапи Gladiator у яскраво-рожевий колір. Глава бренду в Північній Америці Білл Пеффер…
Leave a Comment