Автовиробник вирішив вибрати досить незвичайний спосіб, щоб показати всьому світу свій новий логотип. Назва марки було намальовано на небі за допомогою 303 дронів, кожен з яких був оснащений піротехнікою. Поглянути на прем’єру можна на офіційному каналі Kia на YouTube. Крім цього, компанія пообіцяла незабаром розповісти про свою нову стратегію і показати якийсь революційний електромобіль.
Шоу пройшло в корейському Інчхоні. Новий логотип марки виглядає набагато більш строго і стримано в порівнянні зі старим. Компанія описує його як: «ритмічну безперервну лінію». Видання Autocar повідомляє, що нове лого має відобразити зростаючі амбіції бренду і його впевненість у майбутньому.
Крім цього, був представлений ще й новий слоган компанії. Тепер він звучить, як Movement that inspires, що можна приблизно перекласти як «Рух, яке надихає».
Більш докладні відомості про нову стратегію, яка дозволить зайняти лідируючі позиції автомобільному ринку компанія Kia обіцяє розкрити вже 15 січня. В цей же день відбудеться прем’єра загадкового електрокара, який стане символом намірів бренду.
У Єдиному реєстрі боржників наразі обліковується понад 2 мільйони штрафів за порушення правил дорожнього руху,…
Toyota Motor Corporation оголосила результати другого кварталу 2026 фінансового року, продемонструвавши впевнене зростання попри глобальну…
На автосалоні 2025 року Nissan вирішив здивувати публіку цілою низкою новинок, зробивши акцент на електрифікації…
Ще зовсім недавно вважалося, що механічна трансмісія — найкращий вибір для економних водіїв. Але часи…
В Україні штраф за непристебнутий ремінь безпеки становить 510 гривень, однак на практиці покарати порушника…
За даними Асоціації автовиробників і автодилерів Великої Британії (SMMT), у жовтні 2025 року на ринку…
Leave a Comment