Автовиробник вирішив вибрати досить незвичайний спосіб, щоб показати всьому світу свій новий логотип. Назва марки було намальовано на небі за допомогою 303 дронів, кожен з яких був оснащений піротехнікою. Поглянути на прем’єру можна на офіційному каналі Kia на YouTube. Крім цього, компанія пообіцяла незабаром розповісти про свою нову стратегію і показати якийсь революційний електромобіль.
Шоу пройшло в корейському Інчхоні. Новий логотип марки виглядає набагато більш строго і стримано в порівнянні зі старим. Компанія описує його як: «ритмічну безперервну лінію». Видання Autocar повідомляє, що нове лого має відобразити зростаючі амбіції бренду і його впевненість у майбутньому.
Крім цього, був представлений ще й новий слоган компанії. Тепер він звучить, як Movement that inspires, що можна приблизно перекласти як «Рух, яке надихає».
Більш докладні відомості про нову стратегію, яка дозволить зайняти лідируючі позиції автомобільному ринку компанія Kia обіцяє розкрити вже 15 січня. В цей же день відбудеться прем’єра загадкового електрокара, який стане символом намірів бренду.
З настанням осені двигун автомобіля стає особливо чутливим до погодних умов. Ранковий холод, підвищена вологість…
Минуло трохи більше десяти років після гучного дизельного скандалу, а автогіганти знову опинилися під прицілом…
Щоб забезпечити безпечне водіння, початківцям водіям необхідно дотримуватися правил дорожнього руху, аналізувати ситуацію на дорозі…
Корейський автовиробник Kia пройшов довгий шлях від свого скромного початку в 1970-х роках. Сьогодні компанія,…
Toyota готується презентувати на Токійському автосалоні концепт абсолютно нової Corolla, яка кардинально відрізняється від існуючих…
Хоча електромобілі загалом вважаються надійнішими за традиційні авто з ДВЗ, їх ремонт може стати серйозною…
Leave a Comment