Новини

Глава Tesla посперечався про свій успіх

Коли особистий канал в Twitter є основним джерелом новин та інформації для компанії, цілком ймовірно, що можна почати отримувати якісь дивні запити або повідомлення, відправлені на аккаунт. Генеральний директор Tesla Ілон Маск якраз зіткнувся з такою ситуацією. На додаток до звичайних прохань власників Tesla про нові функції і звичайним просторікувань, Маску кинув виклик на гонку Джим Глікенхаус, власник компанії Scuderia Cameron Glickenhaus, в той час як засновник Comma.ai Джордж Хотц запропонував парі.

«Програмне забезпечення для безпілотного водіння не досягне 5-го рівня автономності до січня 2022 року», – заявив Хотц.

Фактично, пропонуючи парі в 10 000 доларів на те, що автомобілі Tesla не дійдуть до 5-го рівня в найближчі 12 місяців, засновник Comma.ai сказав: «Ми думаємо, що ви виграєте, але не так швидко». Автономність рівня 5 означає, що транспортний засіб може рухатися по будь-якій дорозі і в будь-яких умовах, за якими автомобілем може керувати людина, але без будь-якого втручання водія.

«Повна автономність Tesla буде працювати на рівні безпеки, що набагато перевищує рівень безпеки середнього водія в цьому році, в цьому я впевнений. Однак не можу говорити від імені регулюючих органів », – заявив Маск.

Також минулого тижня власник Scuderia Cameron Glickenhaus Джим Глікенхаус кинув виклик пікапу Маска. Глікенхаус використовував заяву Маска про те, що технологія водневих паливних елементів є «приголомшливою дурістю», як відправну точку, щоб кинути виклик Tesla в гонці в Baja 1000 2023 року. Tesla представить Cybertruck, а Glickenhaus представить модель Boot з водневим двигуном.

Глікенхаус сказав, що вони вибрали Baja 1000, тому що це «найскладніша гонка на витривалість в світі». Суть їх аргументу на користь того, що водневі паливні елементи перевершують акумуляторні, полягає в тому, що сучасні акумуляторні технології мають обмеження: вони важкі, схильні до втрати ємності в холодну погоду, і вимагають час на перезарядку.

«Я поняття не маю, чи прийме Маск наш виклик. Я припускаю, що він цього не зробить, тому що він знає, не дивлячись на публічні виступи проти паливних елементів, що водень краще підходить для самих екстремальних умов, ніж нинішні батареї », – сказав Глікенхаус.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо найкращі кросовери 2025 року для покупки за доступною ціною

Експерти визначили найкращі нові автомобілі 2025 року, серед яких опинилися як компактні кросовери, так і…

13.12.2025

Ford показав пікап, створений для важкого бездоріжжя та зимових умов (ФОТО)

Позашляховик Ford Bronco, який повернувся на ринок у 2021 році, часто ставав об'єктом різних модифікацій,…

13.12.2025

Skoda пояснила переваги та недоліки різних трансмісій

У Skoda Auto впевнені, що механічні коробки, "роботи" з подвійним зчепленням і класичні автомати ще…

13.12.2025

ТОП-10 автомобілів із двигунами, які ніколи не ламаються

Сучасні автомобілі вже давно перестали бути просто транспортом - це складні технічні пристрої. З кожним…

13.12.2025

Renault може відродити “заряджені” моделі Renault Sport

Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…

12.12.2025

Як уникнути проблем з авто під час довгого простою

Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…

12.12.2025