Новини

Глава Tesla посперечався про свій успіх

Share

Коли особистий канал в Twitter є основним джерелом новин та інформації для компанії, цілком ймовірно, що можна почати отримувати якісь дивні запити або повідомлення, відправлені на аккаунт. Генеральний директор Tesla Ілон Маск якраз зіткнувся з такою ситуацією. На додаток до звичайних прохань власників Tesla про нові функції і звичайним просторікувань, Маску кинув виклик на гонку Джим Глікенхаус, власник компанії Scuderia Cameron Glickenhaus, в той час як засновник Comma.ai Джордж Хотц запропонував парі.

«Програмне забезпечення для безпілотного водіння не досягне 5-го рівня автономності до січня 2022 року», – заявив Хотц.

Фактично, пропонуючи парі в 10 000 доларів на те, що автомобілі Tesla не дійдуть до 5-го рівня в найближчі 12 місяців, засновник Comma.ai сказав: «Ми думаємо, що ви виграєте, але не так швидко». Автономність рівня 5 означає, що транспортний засіб може рухатися по будь-якій дорозі і в будь-яких умовах, за якими автомобілем може керувати людина, але без будь-якого втручання водія.

«Повна автономність Tesla буде працювати на рівні безпеки, що набагато перевищує рівень безпеки середнього водія в цьому році, в цьому я впевнений. Однак не можу говорити від імені регулюючих органів », – заявив Маск.

Також минулого тижня власник Scuderia Cameron Glickenhaus Джим Глікенхаус кинув виклик пікапу Маска. Глікенхаус використовував заяву Маска про те, що технологія водневих паливних елементів є «приголомшливою дурістю», як відправну точку, щоб кинути виклик Tesla в гонці в Baja 1000 2023 року. Tesla представить Cybertruck, а Glickenhaus представить модель Boot з водневим двигуном.

Глікенхаус сказав, що вони вибрали Baja 1000, тому що це «найскладніша гонка на витривалість в світі». Суть їх аргументу на користь того, що водневі паливні елементи перевершують акумуляторні, полягає в тому, що сучасні акумуляторні технології мають обмеження: вони важкі, схильні до втрати ємності в холодну погоду, і вимагають час на перезарядку.

«Я поняття не маю, чи прийме Маск наш виклик. Я припускаю, що він цього не зробить, тому що він знає, не дивлячись на публічні виступи проти паливних елементів, що водень краще підходить для самих екстремальних умов, ніж нинішні батареї », – сказав Глікенхаус.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025