Новини

Глава Tesla посперечався про свій успіх

Коли особистий канал в Twitter є основним джерелом новин та інформації для компанії, цілком ймовірно, що можна почати отримувати якісь дивні запити або повідомлення, відправлені на аккаунт. Генеральний директор Tesla Ілон Маск якраз зіткнувся з такою ситуацією. На додаток до звичайних прохань власників Tesla про нові функції і звичайним просторікувань, Маску кинув виклик на гонку Джим Глікенхаус, власник компанії Scuderia Cameron Glickenhaus, в той час як засновник Comma.ai Джордж Хотц запропонував парі.

«Програмне забезпечення для безпілотного водіння не досягне 5-го рівня автономності до січня 2022 року», – заявив Хотц.

Фактично, пропонуючи парі в 10 000 доларів на те, що автомобілі Tesla не дійдуть до 5-го рівня в найближчі 12 місяців, засновник Comma.ai сказав: «Ми думаємо, що ви виграєте, але не так швидко». Автономність рівня 5 означає, що транспортний засіб може рухатися по будь-якій дорозі і в будь-яких умовах, за якими автомобілем може керувати людина, але без будь-якого втручання водія.

«Повна автономність Tesla буде працювати на рівні безпеки, що набагато перевищує рівень безпеки середнього водія в цьому році, в цьому я впевнений. Однак не можу говорити від імені регулюючих органів », – заявив Маск.

Також минулого тижня власник Scuderia Cameron Glickenhaus Джим Глікенхаус кинув виклик пікапу Маска. Глікенхаус використовував заяву Маска про те, що технологія водневих паливних елементів є «приголомшливою дурістю», як відправну точку, щоб кинути виклик Tesla в гонці в Baja 1000 2023 року. Tesla представить Cybertruck, а Glickenhaus представить модель Boot з водневим двигуном.

Глікенхаус сказав, що вони вибрали Baja 1000, тому що це «найскладніша гонка на витривалість в світі». Суть їх аргументу на користь того, що водневі паливні елементи перевершують акумуляторні, полягає в тому, що сучасні акумуляторні технології мають обмеження: вони важкі, схильні до втрати ємності в холодну погоду, і вимагають час на перезарядку.

«Я поняття не маю, чи прийме Маск наш виклик. Я припускаю, що він цього не зробить, тому що він знає, не дивлячись на публічні виступи проти паливних елементів, що водень краще підходить для самих екстремальних умов, ніж нинішні батареї », – сказав Глікенхаус.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-7 позашляховиків із легендарною надійністю, які служать десятиліттями

У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають "втомлюватися" після 150 тисяч кілометрів, на ринку все…

08.10.2025

Toyota вказала на продаж підроблених гібридів іншими виробниками

Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…

08.10.2025

Як підготувати машину до морозів і уникнути проблем взимку

Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…

08.10.2025

Новий Kia Sportage показали на спекулятивних рендерах

Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…

08.10.2025

Експерт пояснив, коли другий комплект шин на дисках не має сенсу

Для багатьох автолюбителів купівля двох комплектів сезонної гуми на литих дисках здається ідеальним рішенням –…

08.10.2025

В Україні планують запровадити систему штрафних балів для водіїв

В українських водіїв незабаром може з'явитися нова причина для занепокоєння - система штрафних балів. Це…

08.10.2025