Електромобілі Tesla китайської зборки і інших фірм з КНР, наприклад, замість них оснащуються літій-залізо-фосфатними батареями, які відрізняються доступністю і надійністю, при цьому мають і недолік у вигляді невеликого запасу ходу. З настанням морозів був виявлений ще один недолік даних акумуляторів – швидка втрата заряду.
Схожа ситуація сталася з електрокаром Tesla Model 3 китайського виробництва, також комплектується літій-залізо-фосфатними акумуляторами. Як у неділю, 20 грудня, інформує агентство Shanghai Securities News, власник, який проживає в Пекіні, поскаржився на те, що реальний запас ходу його китайської Model 3 склав всього приблизно 200 км, що лише половина діапазону NEDC в 468 км, який заявлений американською компанією.
Першою ознакою швидкого зносу механічної коробки передач є труднощі з перемиканням: важіль рухається з великим…
Залив пального в бак - звичайна справа для кожного водія. Проте інколи трапляється ситуація, коли…
Багато українських водіїв дуже насторожено ставляться до дорожнього знака "Обгін заборонено" і суцільної лінії розмітки,…
Рано чи пізно майже кожному водієві доводиться продавати свій старий автомобіль, щоб придбати інший -…
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Leave a Comment