Електромобілі Tesla китайської зборки і інших фірм з КНР, наприклад, замість них оснащуються літій-залізо-фосфатними батареями, які відрізняються доступністю і надійністю, при цьому мають і недолік у вигляді невеликого запасу ходу. З настанням морозів був виявлений ще один недолік даних акумуляторів – швидка втрата заряду.
Схожа ситуація сталася з електрокаром Tesla Model 3 китайського виробництва, також комплектується літій-залізо-фосфатними акумуляторами. Як у неділю, 20 грудня, інформує агентство Shanghai Securities News, власник, який проживає в Пекіні, поскаржився на те, що реальний запас ходу його китайської Model 3 склав всього приблизно 200 км, що лише половина діапазону NEDC в 468 км, який заявлений американською компанією.
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment