Електромобілі Tesla китайської зборки і інших фірм з КНР, наприклад, замість них оснащуються літій-залізо-фосфатними батареями, які відрізняються доступністю і надійністю, при цьому мають і недолік у вигляді невеликого запасу ходу. З настанням морозів був виявлений ще один недолік даних акумуляторів – швидка втрата заряду.
Схожа ситуація сталася з електрокаром Tesla Model 3 китайського виробництва, також комплектується літій-залізо-фосфатними акумуляторами. Як у неділю, 20 грудня, інформує агентство Shanghai Securities News, власник, який проживає в Пекіні, поскаржився на те, що реальний запас ходу його китайської Model 3 склав всього приблизно 200 км, що лише половина діапазону NEDC в 468 км, який заявлений американською компанією.
Нещодавно в мережі з'явилися перші фотографії прототипів найпотужнішої версії нового кросовера BMW iX3, що дало…
Останніми роками автовиробники буквально захопилися сенсорними екранами, поступово витісняючи з інтер'єрів автомобілів звичні кнопки та…
27 серпня 2025 року адміністративний суд розглянув справу №441/724/25 і встановив, що інспектор поліції вимірював…
Власники автомобілів нерідко стикаються з наслідками використання неякісного палива, і ці проблеми можуть бути досить…
Близько двох тижнів тому керівництво Audi офіційно натякнуло на плани створити новий позашляховик, який, за…
Lexus знову дивує публіку своїм підходом до цифрових технологій у автомобілях. У новому концепті Lexus…
Leave a Comment