За даними видання Autonews Europe, новий екологічний стандарт Euro 7 вступить в силу після 2025 року. Він буде спрямований на максимальне скорочення шкідливих викидів в атмосферу автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння. За попередніми даними, вимоги складуть 30 мг оксиду азоту на один кілометр шляху, тоді як новий стандарт Euro 6d наказує встановити норми на рівні 80 мг / км.
У відповідь на це представник Volkswagen розповів, що при таких жорстких нормах концерн не зможе продавати компактний хетчбек Volkswagen Polo. Перехід на систему «м’якого гібрида» не дасть моделі необхідної потужності для, наприклад, руху в гору з причепом. Варіант з більш точним перемиканням передач автоматичної трансмісії, на думку фахівця, також відпадає через те, що малопотужний автомобіль і так не відрізняється динамікою, а при такому підході і зовсім буде відчуватися як на заспокійливих.
Крім того, посилення норм викидів не враховує людей, що живуть у віддалених районах, які не мають можливості придбати електромобіль або його заряджати. Також під сумнів ставиться дальність ходу електрокарів. На думку журналістів, обмеження викидів оксиду азоту на рівні в 30 мг / км унеможливлює існування моделей з двигунами внутрішнього згоряння.
Mercedes-Benz представив новий концепт Vision Iconic - ефектне купе, яке символізує "вхід бренду в нову…
Toyota представила модернізований електропривод eAxle для кросовера bZ4X, розроблений спільно з BluE Nexus, Aisin та…
Коли виникає потреба відключити акумулятор - наприклад, для профілактики або під час тривалого простою -…
Компанія Tesla розширила лінійку Model Y L 2026, представивши новий світло-сірий інтер’єр преміум-класу. Тепер покупці…
Кросовер Ford Escape, відомий у Європі як Kuga, випускається з початку 2000-х і користувався стабільним…
Багато водіїв вважають, що спокійна та розмірена їзда приносить лише плюси і не може нашкодити.…
Leave a Comment