За даними видання Autonews Europe, новий екологічний стандарт Euro 7 вступить в силу після 2025 року. Він буде спрямований на максимальне скорочення шкідливих викидів в атмосферу автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння. За попередніми даними, вимоги складуть 30 мг оксиду азоту на один кілометр шляху, тоді як новий стандарт Euro 6d наказує встановити норми на рівні 80 мг / км.
У відповідь на це представник Volkswagen розповів, що при таких жорстких нормах концерн не зможе продавати компактний хетчбек Volkswagen Polo. Перехід на систему «м’якого гібрида» не дасть моделі необхідної потужності для, наприклад, руху в гору з причепом. Варіант з більш точним перемиканням передач автоматичної трансмісії, на думку фахівця, також відпадає через те, що малопотужний автомобіль і так не відрізняється динамікою, а при такому підході і зовсім буде відчуватися як на заспокійливих.
Крім того, посилення норм викидів не враховує людей, що живуть у віддалених районах, які не мають можливості придбати електромобіль або його заряджати. Також під сумнів ставиться дальність ходу електрокарів. На думку журналістів, обмеження викидів оксиду азоту на рівні в 30 мг / км унеможливлює існування моделей з двигунами внутрішнього згоряння.
Адвокат пояснює, як працює калькулятор виведення алкоголю з організму і чому він може вберегти водіїв…
Tesla призначила дату презентації наступного покоління Roadster. Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив на щорічних…
Минули часи, коли виробникам доводилося обирати між практичністю, комфортом і стилем під час створення кросоверів…
Багато українських водіїв і досі легковажно ставляться до страхування, сподіваючись, що проблеми омине. Особливо після…
Колишній американський автомеханік Скотті Кілмер, який після виходу на пенсію став популярним блогером на YouTube…
Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють…
Leave a Comment