За даними видання Autonews Europe, новий екологічний стандарт Euro 7 вступить в силу після 2025 року. Він буде спрямований на максимальне скорочення шкідливих викидів в атмосферу автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння. За попередніми даними, вимоги складуть 30 мг оксиду азоту на один кілометр шляху, тоді як новий стандарт Euro 6d наказує встановити норми на рівні 80 мг / км.
У відповідь на це представник Volkswagen розповів, що при таких жорстких нормах концерн не зможе продавати компактний хетчбек Volkswagen Polo. Перехід на систему «м’якого гібрида» не дасть моделі необхідної потужності для, наприклад, руху в гору з причепом. Варіант з більш точним перемиканням передач автоматичної трансмісії, на думку фахівця, також відпадає через те, що малопотужний автомобіль і так не відрізняється динамікою, а при такому підході і зовсім буде відчуватися як на заспокійливих.
Крім того, посилення норм викидів не враховує людей, що живуть у віддалених районах, які не мають можливості придбати електромобіль або його заряджати. Також під сумнів ставиться дальність ходу електрокарів. На думку журналістів, обмеження викидів оксиду азоту на рівні в 30 мг / км унеможливлює існування моделей з двигунами внутрішнього згоряння.
Nissan підтвердив розробку повністю електричного Qashqai , який стане четвертим поколінням популярного SUV. На відміну…
Електрокари стають все популярнішими, і багато нових власників запитують: чи потрібно обслуговувати електродвигун? Адже в…
В Україні вже протягом кількох років діє норма, яка передбачає можливість тимчасового обмеження права керування…
Renault Scenic E-Tech 2026, продаж якого на європейському ринку стартує найближчим часом, став більш комфортним…
Поліція посилила контроль за дотриманням правил паркування, зокрема в зонах, спеціально призначених для людей з…
Незважаючи на деякі складнощі, з якими зіткнулася японська компанія Toyota, не заважають планувати значне збільшення…
Leave a Comment