Новини

Електромобілі виявилися на 63% шкідливішими ніж автомобілі з ДВЗ

Випуск “екологічно чистих” транспортних засобів виявився не таким вже “зеленим”, як вважають екологи.

Електромобілі, при детальному вивченні всіх аспектів їх виробництва і експлуатації, виявляються не таким вже екологічним видом транспорту.

Все більше країн світу заявляють про намір заборонити продаж нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в найближчі десятиліття, але наукові дослідження показують, що такий крок не допоможе екології. Зовсім навпаки – виробництво електромобілів більш шкідливо для природи, ніж випуск бензинових і дизельних машин.

Як повідомляє The Daily Mail, в дослідженні, проведеному на замовлення Honda, Aston Martin, Bosch і McLaren, фахівці наочно показали, що електромобілі на стадії виробництва виділяють більше вуглекислого газу, ніж традиційні автомобілі. Випуск електричного Polestar 2 призводить до появи 24 тонн вуглекислого газу, а виробництво Volvo XC40 “обходиться” всього в 14 тонн. При цьому на Polestar 2, який спочатку на 63% “брудніше”, треба проїхати не менше 78 тисяч кілометрів, щоб вуглецевий слід електромобіля виявився менше, ніж у машини з бензиновим або дизельним мотором. Аналогічна ситуація і в порівнянні обсягів викидів при виробництві хетчбека Volkswagen Golf і його електричної версії Volkswagen e-Golf.

Депутат від лейбористів Метт Вестерн, голова Всепартійної парламентської автомобільної групи, підкреслив, що прагнення Великобританії з 2030 року заборонити продаж нових бензинових і дизельних автомобілів як мінімум в короткостроковій перспективі призведе до збільшення шкідливих викидів в атмосферу Землі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Когда мимо вашего ребенка в коляске проедет бляха с убитым дизелем и из трубы повалит черный дым прямо в коляску, не забудьте пожалуйста сказать вашему ребенку что это авто на 63% чище чем электрические авто.

  • Не зовсім коректне порівняння.Так,з розвитком технологій виробництва, викиди вуглецю можна в рази скоротити.Це ж стосується і видобутку електроенергії для зарядки електромобілів.
    Майбутнє за електротягою,однозначно,це еволюція.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota представила оновлений седан Levin L для китайського ринку

На китайському ринку Toyota продає дві схожі моделі - Corolla та Levin. Поки нова Corolla…

19.12.2025

Колишній топменеджер BMW розкритикував сучасний дизайн бренду

Колишній топменеджер BMW, який працював у компанії ще на початку 1970-х років, різко розкритикував сучасний…

19.12.2025

BMW 5 Series Touring 2026 показали на шпигунських фото: що змінилося

У Мережі з'явилися нові шпигунські фото універсала BMW 5-ї серії 2026 року, опубліковані Carbuzzspy. Вони…

19.12.2025

Чому поліція не може штрафувати «євробляхи» без даних митниці

Адвокат пояснив, що поліція не може безмежно штрафувати авто на іноземній реєстрації. Нові зміни до…

18.12.2025

Hyundai та KIA посилюють захист авто в США після хвилі масових викрадень

Після кількох років масових викрадень автомобілів у США Hyundai та KIA погодилися посилити безпеку своїх…

18.12.2025

Патрульна поліція запускає TruCAM ще на 14 нових ділянках доріг

Патрульна поліція з 18 грудня розширює використання приладів TruCAM на українських дорогах. Відтепер вимірювання швидкості…

18.12.2025