Новини

Електромобілі виявилися на 63% шкідливішими ніж автомобілі з ДВЗ

Випуск “екологічно чистих” транспортних засобів виявився не таким вже “зеленим”, як вважають екологи.

Електромобілі, при детальному вивченні всіх аспектів їх виробництва і експлуатації, виявляються не таким вже екологічним видом транспорту.

Все більше країн світу заявляють про намір заборонити продаж нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в найближчі десятиліття, але наукові дослідження показують, що такий крок не допоможе екології. Зовсім навпаки – виробництво електромобілів більш шкідливо для природи, ніж випуск бензинових і дизельних машин.

Як повідомляє The Daily Mail, в дослідженні, проведеному на замовлення Honda, Aston Martin, Bosch і McLaren, фахівці наочно показали, що електромобілі на стадії виробництва виділяють більше вуглекислого газу, ніж традиційні автомобілі. Випуск електричного Polestar 2 призводить до появи 24 тонн вуглекислого газу, а виробництво Volvo XC40 “обходиться” всього в 14 тонн. При цьому на Polestar 2, який спочатку на 63% “брудніше”, треба проїхати не менше 78 тисяч кілометрів, щоб вуглецевий слід електромобіля виявився менше, ніж у машини з бензиновим або дизельним мотором. Аналогічна ситуація і в порівнянні обсягів викидів при виробництві хетчбека Volkswagen Golf і його електричної версії Volkswagen e-Golf.

Депутат від лейбористів Метт Вестерн, голова Всепартійної парламентської автомобільної групи, підкреслив, що прагнення Великобританії з 2030 року заборонити продаж нових бензинових і дизельних автомобілів як мінімум в короткостроковій перспективі призведе до збільшення шкідливих викидів в атмосферу Землі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Когда мимо вашего ребенка в коляске проедет бляха с убитым дизелем и из трубы повалит черный дым прямо в коляску, не забудьте пожалуйста сказать вашему ребенку что это авто на 63% чище чем электрические авто.

  • Не зовсім коректне порівняння.Так,з розвитком технологій виробництва, викиди вуглецю можна в рази скоротити.Це ж стосується і видобутку електроенергії для зарядки електромобілів.
    Майбутнє за електротягою,однозначно,це еволюція.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Audi представила свій перший електрокросовер без фірмових кілець

На автосалоні в Гуанчжоу відбулася прем'єра Audi E SUV Concept - другої моделі нової електричної…

21.11.2025

Ford представив модернізований Mondeo: перші фото

На автосалоні в Гуанчжоу Ford показав оновлений Mondeo 2026, який отримав помітні зміни у дизайні…

21.11.2025

Fiat представив гібридну версію 500

Глава європейського підрозділу Fiat Гаетано Торель розповів, що новий Fiat 500 2025 став проривом у…

21.11.2025

Нові авто стануть розкішшю: чого очікувати українцям у 2026 році

Український авторинок зазнає стрімких змін, і експерти попереджають: уже у 2026 році придбати новий автомобіль…

21.11.2025

На свіжих рендерах показали електрокар Chevrolet Bolt

У мережі з'явився новий дизайн-скетч компактного електрокара Chevrolet, створений у GM China Advanced Design. Рендер…

21.11.2025

Топ-7 найнадійніших автомобілів Kia у 2025 році

Автомобільний ринок змінюється так швидко, що інколи важко встигати за новими трендами: бренди з'являються і…

21.11.2025