Новини

Оголошена вартість абсолютно нового Renault Clio

Share

Хетчбек Renault Clio п’ятого покоління отримав «електричний імпульс» завдяки запуску гібридної силової установки.

Модель E-Tech знаходиться на вершині лінійки з точки зору потужності і ефективності. Ціни на лінійку Clio в цілому починаються від 15 895 фунтів стерлінгів.

Лінійка Renault Clio пропонує чотири комплектації – Play, Iconic, S і RS Edition, Line. Моделі Play початкового рівня стандартно поставляються з 16-дюймовими сталевими колесами, світлодіодними фарами, кондиціонером, круїз-контролем, радіо DAB і електричними передніми склопідйомниками.

У стандартний комплекс систем увійшли попередження про виїзд з смуги руху, допомога в утриманні смуги, автономне екстрене гальмування і розпізнавання дорожніх знаків. Покупці також отримують шість подушок безпеки і обмежувач швидкості.

Моделі Iconic коштують від 16 895 фунтів стерлінгів і оснащені 16-дюймовими легкосплавними дисками, тонованим заднім склом, бесьключевой доступом і задніми датчиками паркування.

Також є додаткова хромована обробка салону, шкіряне рульове колесо і 7-дюймовий сенсорний екран з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto.

Clio S Edition коштує від 18 595 фунтів стерлінгів. Він заснований на специфікації моделі Iconic з більшими 17-дюймовими легкосплавними дисками з алмазною огранюванням, автоматичними двірниками, передніми датчиками паркування та камерою заднього виду.

Внутрішні технології також поліпшені за рахунок 7-дюймової цифровий комбінації приладів, 9,3-дюймової інформаційно-розважальної системи і поліпшеною стереосистеми.

Вартість Renault Clio RS Line починається з позначки в 19 095 фунтів стерлінгів і має більш агресивний передній бампер, сірий спойлер, хромований наконечник вихлопної труби і унікальний набір 17-дюймових легкосплавних дисків. Усередині пара спортивних сидінь RS, кермо з перфорованої шкіри, червона обробка приладової панелі і алюмінієві педалі.

Модель RS Line пропонує кілька додаткових опцій, таких як велика цифрова приладова панель, шкіряні сидіння з підігрівом і бездротова зарядка для смартфонів.

Базовим для Clio є 1,0-літровий трициліндровий бензиновий двигун, який розвиває 71 к.с. і 95 Нм крутного моменту і працює в парі з 5-ступінчастою механічною коробкою передач. Вище знаходиться агрегат Renault TCe 100, турбо-версія того ж 1,0-літрового агрегату потужністю 99 к.с. і 160 Нм.

Топовим є 1,3-літровий чотирициліндровий турбомотор Renault TCe 130 потужністю 124 к.с. і 240 Нм крутного моменту. Єдиним дизельним варіантом став 1,5-літровий чотирициліндровий dCi 85 з турбонаддувом потужністю 84 л.с. і 220 Нм з 6-ступінчастою механічною трансмісією. На вершині лінійки хетчбека знаходиться гібрид Clio E-Tech з 1,6-літровим бензиновим двигуном потужністю 138 к.с., двома електромоторами і акумуляторною батареєю на 1,2 кВт.

Останній Renault Clio розроблений з нуля. Він трохи коротше замінного автомобіля – 4 050 мм. Його ширина становить 1 798 мм, а колісна база – 2 583 мм. Новий автомобіль значно легше попередньої версії, що, за словами Renault, є результатом переходу на повністю нову архітектуру шасі CMF-B. «У нас було так багато можливостей для розвитку Mk5 Clio», – сказав Auto Express головний дизайнер Renault Лоуренс Ван ден Акер.

«Було б соромно його викинути. Тому ми зосередилися на тому, щоб зберегти те, що добре, і змінити те, що потрібно було змінити. Зовнішній дизайн – це еволюція, але інтер’єр – це те місце, де ми можемо досягти найбільшого прогресу, так що це революція. Це початок нашої революції в дизайні інтер’єру ».

Зовнішній вигляд є зрілим розвитком четвертого покоління. Виразний «обличчя» Renault залишається, хоча і з повністю світлодіодними фарами, які входять в стандартну комплектацію для всієї лінійки. Ручки задніх дверей і раніше інтегровані в задні стійки, а на бічній панелі хетчбека з’явилася більш різка складка.

Інтер’єр Clio здається більш спортивним і просторим. В його основі лежить нова злегка вигнута інформаційно-розважальна система, розташована під кутом до водія. Новачок Renault також переходить на цифрову панель приладів з 7 або 10-дюймовим дисплеєм. Більша версія здатна відображати навігаційну інформацію між віртуальними циферблатами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Європі розпочався продаж оновленого кросовера Ford Puma

В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…

18.05.2024

Електричний пікап Toyota таки стане серійним

Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…

18.05.2024

Четверте покоління Volkswagen Scirocco показали на перших зображеннях

Компанія Volkswagen припинила виробництво моделі Scirocco у 2017 році, так і не запланувавши для нього…

18.05.2024

Складено список середньорозмірних кросоверів із найнижчою витратою палива

Заправка автомобіля – одна з головних статей витрат під час експлуатації машини, оснащеної ДВЗ. Сьогодні…

18.05.2024

Skoda вивела на тести новий компактний електрокросовер Elroq

Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…

18.05.2024

Нове покоління Hyundai Palisade всередині буде майже як Range Rover

Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…

18.05.2024