Новини

Оголошена вартість абсолютно нового Renault Clio

Хетчбек Renault Clio п’ятого покоління отримав «електричний імпульс» завдяки запуску гібридної силової установки.

Модель E-Tech знаходиться на вершині лінійки з точки зору потужності і ефективності. Ціни на лінійку Clio в цілому починаються від 15 895 фунтів стерлінгів.

Лінійка Renault Clio пропонує чотири комплектації – Play, Iconic, S і RS Edition, Line. Моделі Play початкового рівня стандартно поставляються з 16-дюймовими сталевими колесами, світлодіодними фарами, кондиціонером, круїз-контролем, радіо DAB і електричними передніми склопідйомниками.

У стандартний комплекс систем увійшли попередження про виїзд з смуги руху, допомога в утриманні смуги, автономне екстрене гальмування і розпізнавання дорожніх знаків. Покупці також отримують шість подушок безпеки і обмежувач швидкості.

Моделі Iconic коштують від 16 895 фунтів стерлінгів і оснащені 16-дюймовими легкосплавними дисками, тонованим заднім склом, бесьключевой доступом і задніми датчиками паркування.

Також є додаткова хромована обробка салону, шкіряне рульове колесо і 7-дюймовий сенсорний екран з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto.

Clio S Edition коштує від 18 595 фунтів стерлінгів. Він заснований на специфікації моделі Iconic з більшими 17-дюймовими легкосплавними дисками з алмазною огранюванням, автоматичними двірниками, передніми датчиками паркування та камерою заднього виду.

Внутрішні технології також поліпшені за рахунок 7-дюймової цифровий комбінації приладів, 9,3-дюймової інформаційно-розважальної системи і поліпшеною стереосистеми.

Вартість Renault Clio RS Line починається з позначки в 19 095 фунтів стерлінгів і має більш агресивний передній бампер, сірий спойлер, хромований наконечник вихлопної труби і унікальний набір 17-дюймових легкосплавних дисків. Усередині пара спортивних сидінь RS, кермо з перфорованої шкіри, червона обробка приладової панелі і алюмінієві педалі.

Модель RS Line пропонує кілька додаткових опцій, таких як велика цифрова приладова панель, шкіряні сидіння з підігрівом і бездротова зарядка для смартфонів.

Базовим для Clio є 1,0-літровий трициліндровий бензиновий двигун, який розвиває 71 к.с. і 95 Нм крутного моменту і працює в парі з 5-ступінчастою механічною коробкою передач. Вище знаходиться агрегат Renault TCe 100, турбо-версія того ж 1,0-літрового агрегату потужністю 99 к.с. і 160 Нм.

Топовим є 1,3-літровий чотирициліндровий турбомотор Renault TCe 130 потужністю 124 к.с. і 240 Нм крутного моменту. Єдиним дизельним варіантом став 1,5-літровий чотирициліндровий dCi 85 з турбонаддувом потужністю 84 л.с. і 220 Нм з 6-ступінчастою механічною трансмісією. На вершині лінійки хетчбека знаходиться гібрид Clio E-Tech з 1,6-літровим бензиновим двигуном потужністю 138 к.с., двома електромоторами і акумуляторною батареєю на 1,2 кВт.

Останній Renault Clio розроблений з нуля. Він трохи коротше замінного автомобіля – 4 050 мм. Його ширина становить 1 798 мм, а колісна база – 2 583 мм. Новий автомобіль значно легше попередньої версії, що, за словами Renault, є результатом переходу на повністю нову архітектуру шасі CMF-B. «У нас було так багато можливостей для розвитку Mk5 Clio», – сказав Auto Express головний дизайнер Renault Лоуренс Ван ден Акер.

«Було б соромно його викинути. Тому ми зосередилися на тому, щоб зберегти те, що добре, і змінити те, що потрібно було змінити. Зовнішній дизайн – це еволюція, але інтер’єр – це те місце, де ми можемо досягти найбільшого прогресу, так що це революція. Це початок нашої революції в дизайні інтер’єру ».

Зовнішній вигляд є зрілим розвитком четвертого покоління. Виразний «обличчя» Renault залишається, хоча і з повністю світлодіодними фарами, які входять в стандартну комплектацію для всієї лінійки. Ручки задніх дверей і раніше інтегровані в задні стійки, а на бічній панелі хетчбека з’явилася більш різка складка.

Інтер’єр Clio здається більш спортивним і просторим. В його основі лежить нова злегка вигнута інформаційно-розважальна система, розташована під кутом до водія. Новачок Renault також переходить на цифрову панель приладів з 7 або 10-дюймовим дисплеєм. Більша версія здатна відображати навігаційну інформацію між віртуальними циферблатами.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025