Ситуація на ринку пального в Україні кілька тижнів залишається незмінною – бензин і дизельне пальне продовжують втрачати в ціні.
Як заявив заступник директора Науково-технічного центру “Психея” Геннадій Рябцев, на українських АЗС зараз відображаються зміни, що відбулися протягом останнього місяця: до роздробу все більше доходить пального, закупленого за нижчими оптовими цінами.
“Крім того, зберігається невисокий попит на нафтопродукти через карантин. Прискорюють темпи зниження і нелегальні АЗС, що відродилися і боротьба влади з якими в останній місяць істотно ослабла”, – зазначив Рябцев.
При цьому, з автомобільним газом ситуація стає все більш критичною і жорсткою. За словами аналітика ринку скрапленого газу Артема Куюна, зараз на ринку надлишок автогазу, бо ніхто з трейдерів не очікував введення такого жорсткого карантину і, як наслідок, зниження продажів на 30% і більше.
“Скраплений газ досить складно зберігати, а на ринку його профіцит, тому газ потрібно продати, щоб було де розмістити поставки за новими контрактами. Плюс впливає демпінг з боку нелегальних АЗС, перш за все це монопаливні (скраплений газ) і біпаливні (дизель та скраплений газ) заправки. Все це прискорило зниження цін”, – роз’яснив Куюн.
Глибокий рев мотора раніше сприймався як ознака статусу, але зараз він може обійтися водіям дорого.…
Експерти склали рейтинг десяти електромобілів, які визначили тенденції ринку 2025 року, і перше місце в…
Надійність залишається одним із ключових критеріїв при виборі автомобіля, тому експерти порталу TopSpeed склали новий…
Китайська Мережа якості автомобілів оприлюднила рейтинг найнадійніших автомобілів, що виробляються в Китаї, охопивши 175 бензинових…
Renault може повернути двигун внутрішнього згоряння у модель Megane. Про це повідомляють французькі медіа, зазначаючи,…
З 1 листопада на дорогах України знову діє звичний режим обмеження швидкості. Якщо влітку на…
Leave a Comment