В Україні відмовляються реєструвати ГБО

2
5159

В Україні зросли ціни на реєстрацію ГБО, що призвело до відмови водіїв в реєстрації газових установок.

У березні було зареєстровано 2 099 автомобілів, які змінили “техпаспорт” у зв’язку з офіційною реєстрацією ГБО. Для порівняння у лютому було проведено 2 531 таких операцій. Звісно, тут свої коррективи вніс і карантин запроваджений для Сервісних центрів з 18 березня. Але минулого року в цей же період українці набагато активніше оформлювали встановлення ГБО. Офіційну реєстрацію проходило 11,5 тис. автомобілів на місяць.

Вся справа в тому, що в минулому році для реєстрації ГБО було достатньо довідки від СТО, яка це обладнання встановила. А ось з 2020 року власник автомобіля, на якому було встановлено ГБО, змушений їхати в спеціальну лабораторію в якій за 2 500 – 3 000 гривень перевірять чи правильно встановлено ГБО та випишуть відповідний документ. Без такого “папірця” Сервісні центри МВС у реєстрації ГБО відмовляють.

ДЖЕРЕЛОauto.24tv.ua
Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

2 КОМЕНТАРІ

  1. Что-то это все напоминает историю с евробляхами. Надо ужесточать штрафы. Ехать в спецлабораторию это в первую очередь безопасность самого водителя. Я видел случай возле базы нацгвардии Украины горела газелька. Водитель только поставил на куреневке новое гбо и такой результат. Хорошо что еще не взорвалось. А деньги которые надо заплатить в лаборатории очень быстро “отобьются”. Но многие наши водители не хотят этого понимать.

  2. Ціна лабораторій завелика ,люди які там працюють не розуміють що таке газове обладнання і як воно повинно встановлюватись ,це чергова можливість зняти гроші з простих людей які не мають коштів і прагнуть зекономити сімейний бюджет

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.