Світовий авторинок несе перші серйозні втрати через коронавірус

0
340

За інформацією Automotive News Europe, в березні, коли епідемія докотилася до європейських країн, продажі нових автомобілів на більшості ринків Європи просіли в середньому на 70-90%. Аналітики прогнозують, що за підсумками повного року попит на європейському ринку скоротиться на 20%.

Продажі нових легкових автомобілів у Франції в березні 2020 року впали на 72,2%, до 62,7 тисячі машин.

Збут автомобілів місцевих автоконцернів (PSA і Renault) знизився на 72,6%. Машини іноземних брендів купувалися гірше на 71,8%. Найбільший європейський виробник – VW Group – просів на 78,9%. Трохи кращі справи у марки Toyota – мінус 58,6%.

В Італії ринок звалився ще сильніше – на 85%, до 28,3 тисячі машин.

В Іспанії падіння попиту склало 69% – всього 37,6 тисячі машин. Менше інших скоротилися продажі Tesla – мінус 37%. Непогані результати в поточній ситуації показали марки Seat, Hyundai і Toyota – падіння менше 50%.

Трохи краще відчували себе ринки Бельгії і Швейцарії, де зафіксовано мінус на 48% (1,7 тисячі штук) і 41% (17,1 тисячі штук) відповідно. Мінімальне зниження попиту – в Швеції, мінус 9% (27,5 тисячі машин).

Більшість європейських країн в даний час знаходяться на карантині: введені обмеження на пересування громадян і на роботу більшості організацій, які зачіпають і дилерські центри. У Франції жорсткі заходи діють з 16 березня, в Іспанії з 10-го. Ймовірно, що в квітні продажі скоротяться ще сильніше, якщо епідеміологічна ситуація не покращиться в найближчі дні.

За даними Європейської асоціації автовиробників (ACEA), зупинка автозаводів через пандемію торкнулася близько 1,11 мільйона європейців, зайнятих на виробництві автомобілів. При цьому кількість людей, задіяних у всьому ланцюжку (логістика, випуск автокомпонентів, продаж і так далі), які також постраждали від карантину, помітно вище.

Читайте також  Lexus анонсував нову модель з високим кліренсом

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.