Розміщення камер для фотовідеофіксації ДТП на дорогах – не знизить рівень аварійності на дорогах, оскільки держава ставить своїм завданням збільшення зборів від штрафів, а не турботу про безпеку на дорогах країни.
Про це в коментарі кореспонденту ГолосUA повідомив адвокат, старший партнер адвокатської компанії «Кравець і партнери» Ростислав Кравець.
«Уже чимало часу в містах діє режим обмеження швидкісного режиму – не більше 50 кілометрів на годину, але кількість правопорушень і ДТП пов’язаних з перевищенням залишилося на колишньому рівні», – сказав експерт.
На думку Кравця, нововведення, пов’язані з камерами фотовідеофіксації ДТП, є наслідком неправильного управління державою, головною метою якої має бути зменшення аварійності, а не збір додаткових штрафів.
«Замість того, щоб зробити якісну розмітку, зайнятися якістю дорожнього покриття, питаннями профілактики дорожнього руху, влада намагається знизити кількість аварійності за допомогою виписування все нових штрафів», – додав він.
За словами адвоката, немає підстав вважати, що введення штрафів і запуск камер спостереження буде істотно впливати на зниження аварійності, пов’язаної насамперед з неякісним дорожнім покриттям і поганою організацією руху.
«З поширенням камер на дорогах в майбутньому, чисто теоретично можна припустити зниження рівня аварійності, але не більше ніж в межах 10% (не більше 5-6%). У світлі того, як у нас реєструють правопорушення, можна припустити, що відповідну статистику будуть створювати штучно, щоб довести ефективність застосування відеокамер», – підсумував Р. Кравець.
Нагадаємо, в Києві запрацювали перші 20 камер фотовідеофіксації дорожнього руху. Наступні 30 будуть встановлені в Київській області до 1 травня.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment