Авто

5 ознак обману в автосалоні: поради недосвідченим водіям

Покупцеві важливо зберігати пильність, а не покірно вірити велемовним продавцям.

Всі потенційні покупці хочуть заощадити. Однак деякі в гонитві за наживою забувають, що саме в такому стані можуть стати легкою здобиччю шахраїв. Бажана економія обходиться занадто дорого.

Купуючи новий автомобіль, кожен покупець знаходиться в стані ейфорії, адже скоро він стане володарем новенького авто, при цьому повністю втрачається пильність і сильно підвищується рівень довіри до автосалону.

З огляду на даний психологічний стан покупця, деякі менеджери намагаються зіграти на цьому і пропонують своїм клієнтам зовсім не те, що вони хочуть, приховуючи при цьому багато цікавих тонкощів, які в подальшому переходять для покупця в неприємні факти. Автоексперти розповіли, до яких схемах обману вдаються підприємливі працівники автосалонів.

1. Менеджер наполягає на візит в салон

Потенційних покупців, залучених вигідною пропозицією, менеджери наполегливо запрошують в автосалон, обіцяючи там розповісти всі подробиці. Однак в автосалоні потрібного автомобіля може не виявитися, тому потенційному покупцеві запропонують «такий же, але в іншій комплектації». І він буде коштувати дорожче. Також може раптово закінчитися акція. В результаті менеджери можуть умовити клієнта купити автомобіль дорожче, ніж він планував.

2. Звідки ви приїхали?

Для менеджера в автосалоні дуже важливо знати, звідки до нього приїхав клієнт. Якщо здалеку, то він психологічно не готовий повертатися додому з порожніми руками і, отже, з ним потрібно активно «працювати». В результаті клієнт може купити зовсім не той автомобіль, який хотів.

3. Менеджер радить купити опції і додаткові послуги

Кожен менеджер автосалону рекомендує клієнту придбати додаткове обладнання і скористатися різними додатковими послугами (наприклад, зробити тонування). Але він це робить не від чистого серця. Просто йому в разі згоди клієнта перепаде великий «куш». Через опцій, які вам ніколи не знадобляться, ціна автомобіля може значно збільшитися.

4. Менеджер затягує підписання договору

Іноді деяким клієнтам автосалонів доводиться чекати 3-4 години, щоб їм принесли договір купівлі-продажу на підпис. Робиться це для того, щоб втомлений клієнт підписав договір, не читаючи. Але ж там можуть бути різні нюанси, наприклад велика неустойка за відмову від автомобіля. Клієнта повинно насторожити, якщо менеджер починає його «маринувати». Тому уважно ознайомтеся з договором купівлі-продажу.

5. Менеджер квапить з рішенням

Іноді менеджери починають квапити клієнтів з рішенням про покупку, мотивуючи це тим, наприклад, що «таких машин мало залишилося». Не поспішайте вносити передоплату, адже в цьому випадку вам доведеться грати за правилами автосалону, щоб не втратити гроші.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Гальмування двигуном: коли варто використовувати і чого уникати

Гальмування двигуном - це техніка уповільнення автомобіля без активного використання гальм, що дозволяє економити паливо,…

23.08.2025

Експерти назвали 5 кросоверів з дуже дорогим обслуговуванням

Покупка бензинового кросовера здається безпечною інвестицією, але не всі моделі однаково надійні. Деякі автомобілі, привабливі…

23.08.2025

Як захистити себе від перевищення повноважень поліції

У повсякденному житті водії часто стикаються з неправомірними діями поліції, і найнадійніший спосіб захистити свої…

23.08.2025

Найнебезпечніші звички водіїв, які призводять до аварій

Навіть досвідчені водії часом порушують правила дорожнього руху, іноді навіть не усвідомлюючи цього. Найнебезпечніші звички…

23.08.2025

Названо невидимі помилки водія, які прискорюють знос авто

Багато водіїв впевнені, що керують автомобілем правильно: вони заправляються на перевірених АЗС, слідкують за рівнем…

23.08.2025

H&R зробила новий Duster ще прохіднішим (ФОТО)

Кросовер Dacia Duster нового покоління дебютував наприкінці 2023 року і виявився не менш популярним, ніж…

23.08.2025