Авто

5 ознак обману в автосалоні: поради недосвідченим водіям

Покупцеві важливо зберігати пильність, а не покірно вірити велемовним продавцям.

Всі потенційні покупці хочуть заощадити. Однак деякі в гонитві за наживою забувають, що саме в такому стані можуть стати легкою здобиччю шахраїв. Бажана економія обходиться занадто дорого.

Купуючи новий автомобіль, кожен покупець знаходиться в стані ейфорії, адже скоро він стане володарем новенького авто, при цьому повністю втрачається пильність і сильно підвищується рівень довіри до автосалону.

З огляду на даний психологічний стан покупця, деякі менеджери намагаються зіграти на цьому і пропонують своїм клієнтам зовсім не те, що вони хочуть, приховуючи при цьому багато цікавих тонкощів, які в подальшому переходять для покупця в неприємні факти. Автоексперти розповіли, до яких схемах обману вдаються підприємливі працівники автосалонів.

1. Менеджер наполягає на візит в салон

Потенційних покупців, залучених вигідною пропозицією, менеджери наполегливо запрошують в автосалон, обіцяючи там розповісти всі подробиці. Однак в автосалоні потрібного автомобіля може не виявитися, тому потенційному покупцеві запропонують «такий же, але в іншій комплектації». І він буде коштувати дорожче. Також може раптово закінчитися акція. В результаті менеджери можуть умовити клієнта купити автомобіль дорожче, ніж він планував.

2. Звідки ви приїхали?

Для менеджера в автосалоні дуже важливо знати, звідки до нього приїхав клієнт. Якщо здалеку, то він психологічно не готовий повертатися додому з порожніми руками і, отже, з ним потрібно активно «працювати». В результаті клієнт може купити зовсім не той автомобіль, який хотів.

3. Менеджер радить купити опції і додаткові послуги

Кожен менеджер автосалону рекомендує клієнту придбати додаткове обладнання і скористатися різними додатковими послугами (наприклад, зробити тонування). Але він це робить не від чистого серця. Просто йому в разі згоди клієнта перепаде великий «куш». Через опцій, які вам ніколи не знадобляться, ціна автомобіля може значно збільшитися.

4. Менеджер затягує підписання договору

Іноді деяким клієнтам автосалонів доводиться чекати 3-4 години, щоб їм принесли договір купівлі-продажу на підпис. Робиться це для того, щоб втомлений клієнт підписав договір, не читаючи. Але ж там можуть бути різні нюанси, наприклад велика неустойка за відмову від автомобіля. Клієнта повинно насторожити, якщо менеджер починає його «маринувати». Тому уважно ознайомтеся з договором купівлі-продажу.

5. Менеджер квапить з рішенням

Іноді менеджери починають квапити клієнтів з рішенням про покупку, мотивуючи це тим, наприклад, що «таких машин мало залишилося». Не поспішайте вносити передоплату, адже в цьому випадку вам доведеться грати за правилами автосалону, щоб не втратити гроші.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025