Авто

5 ознак обману в автосалоні: поради недосвідченим водіям

Покупцеві важливо зберігати пильність, а не покірно вірити велемовним продавцям.

Всі потенційні покупці хочуть заощадити. Однак деякі в гонитві за наживою забувають, що саме в такому стані можуть стати легкою здобиччю шахраїв. Бажана економія обходиться занадто дорого.

Купуючи новий автомобіль, кожен покупець знаходиться в стані ейфорії, адже скоро він стане володарем новенького авто, при цьому повністю втрачається пильність і сильно підвищується рівень довіри до автосалону.

З огляду на даний психологічний стан покупця, деякі менеджери намагаються зіграти на цьому і пропонують своїм клієнтам зовсім не те, що вони хочуть, приховуючи при цьому багато цікавих тонкощів, які в подальшому переходять для покупця в неприємні факти. Автоексперти розповіли, до яких схемах обману вдаються підприємливі працівники автосалонів.

1. Менеджер наполягає на візит в салон

Потенційних покупців, залучених вигідною пропозицією, менеджери наполегливо запрошують в автосалон, обіцяючи там розповісти всі подробиці. Однак в автосалоні потрібного автомобіля може не виявитися, тому потенційному покупцеві запропонують «такий же, але в іншій комплектації». І він буде коштувати дорожче. Також може раптово закінчитися акція. В результаті менеджери можуть умовити клієнта купити автомобіль дорожче, ніж він планував.

2. Звідки ви приїхали?

Для менеджера в автосалоні дуже важливо знати, звідки до нього приїхав клієнт. Якщо здалеку, то він психологічно не готовий повертатися додому з порожніми руками і, отже, з ним потрібно активно «працювати». В результаті клієнт може купити зовсім не той автомобіль, який хотів.

3. Менеджер радить купити опції і додаткові послуги

Кожен менеджер автосалону рекомендує клієнту придбати додаткове обладнання і скористатися різними додатковими послугами (наприклад, зробити тонування). Але він це робить не від чистого серця. Просто йому в разі згоди клієнта перепаде великий «куш». Через опцій, які вам ніколи не знадобляться, ціна автомобіля може значно збільшитися.

4. Менеджер затягує підписання договору

Іноді деяким клієнтам автосалонів доводиться чекати 3-4 години, щоб їм принесли договір купівлі-продажу на підпис. Робиться це для того, щоб втомлений клієнт підписав договір, не читаючи. Але ж там можуть бути різні нюанси, наприклад велика неустойка за відмову від автомобіля. Клієнта повинно насторожити, якщо менеджер починає його «маринувати». Тому уважно ознайомтеся з договором купівлі-продажу.

5. Менеджер квапить з рішенням

Іноді менеджери починають квапити клієнтів з рішенням про покупку, мотивуючи це тим, наприклад, що «таких машин мало залишилося». Не поспішайте вносити передоплату, адже в цьому випадку вам доведеться грати за правилами автосалону, щоб не втратити гроші.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Названо 3 способи перевірити глибину протектора шин самостійно

Осінь приносить мінливу погоду, калюжі та мокрий асфальт, тому особливо важливо стежити за станом шин…

08.10.2025

Toyota відкликає майже 400 тисяч авто через технічну несправність

Компанія Toyota оголосила про відкликання майже 400 тисяч автомобілів у США через несправність, яка може…

08.10.2025

Топ-7 позашляховиків із легендарною надійністю, які служать десятиліттями

У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають "втомлюватися" після 150 тисяч кілометрів, на ринку все…

08.10.2025

Toyota вказала на продаж підроблених гібридів іншими виробниками

Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…

08.10.2025

Як підготувати машину до морозів і уникнути проблем взимку

Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…

08.10.2025

Новий Kia Sportage показали на спекулятивних рендерах

Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…

08.10.2025