Авто

5 ознак обману в автосалоні: поради недосвідченим водіям

Покупцеві важливо зберігати пильність, а не покірно вірити велемовним продавцям.

Всі потенційні покупці хочуть заощадити. Однак деякі в гонитві за наживою забувають, що саме в такому стані можуть стати легкою здобиччю шахраїв. Бажана економія обходиться занадто дорого.

Купуючи новий автомобіль, кожен покупець знаходиться в стані ейфорії, адже скоро він стане володарем новенького авто, при цьому повністю втрачається пильність і сильно підвищується рівень довіри до автосалону.

З огляду на даний психологічний стан покупця, деякі менеджери намагаються зіграти на цьому і пропонують своїм клієнтам зовсім не те, що вони хочуть, приховуючи при цьому багато цікавих тонкощів, які в подальшому переходять для покупця в неприємні факти. Автоексперти розповіли, до яких схемах обману вдаються підприємливі працівники автосалонів.

1. Менеджер наполягає на візит в салон

Потенційних покупців, залучених вигідною пропозицією, менеджери наполегливо запрошують в автосалон, обіцяючи там розповісти всі подробиці. Однак в автосалоні потрібного автомобіля може не виявитися, тому потенційному покупцеві запропонують «такий же, але в іншій комплектації». І він буде коштувати дорожче. Також може раптово закінчитися акція. В результаті менеджери можуть умовити клієнта купити автомобіль дорожче, ніж він планував.

2. Звідки ви приїхали?

Для менеджера в автосалоні дуже важливо знати, звідки до нього приїхав клієнт. Якщо здалеку, то він психологічно не готовий повертатися додому з порожніми руками і, отже, з ним потрібно активно «працювати». В результаті клієнт може купити зовсім не той автомобіль, який хотів.

3. Менеджер радить купити опції і додаткові послуги

Кожен менеджер автосалону рекомендує клієнту придбати додаткове обладнання і скористатися різними додатковими послугами (наприклад, зробити тонування). Але він це робить не від чистого серця. Просто йому в разі згоди клієнта перепаде великий «куш». Через опцій, які вам ніколи не знадобляться, ціна автомобіля може значно збільшитися.

4. Менеджер затягує підписання договору

Іноді деяким клієнтам автосалонів доводиться чекати 3-4 години, щоб їм принесли договір купівлі-продажу на підпис. Робиться це для того, щоб втомлений клієнт підписав договір, не читаючи. Але ж там можуть бути різні нюанси, наприклад велика неустойка за відмову від автомобіля. Клієнта повинно насторожити, якщо менеджер починає його «маринувати». Тому уважно ознайомтеся з договором купівлі-продажу.

5. Менеджер квапить з рішенням

Іноді менеджери починають квапити клієнтів з рішенням про покупку, мотивуючи це тим, наприклад, що «таких машин мало залишилося». Не поспішайте вносити передоплату, адже в цьому випадку вам доведеться грати за правилами автосалону, щоб не втратити гроші.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

В Україні зростає попит на дизельні авто: Renault знову в лідерах

На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…

19.12.2025

Провідні автовиробники масово відкликають авто через проблеми з двигунами

Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…

19.12.2025

Китайські бренди нарощують продажі гібридів у Європі

Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…

19.12.2025

Як електроніка може зробити авто некерованим узимку

Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…

19.12.2025

Автоексперт назвав головну причину зимових ДТП

Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…

19.12.2025

Компактні електрокари до 15 000 євро: нові правила ЄС

Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…

19.12.2025