Експерти розповіли про вплив коронавіруса на світовий автопром

0
286

Деякі автомобільні заводи в Китаї закриваються, так як поширення коронавіруса в світі триває, але продажі в Китаї в лютому в значній мірі впали. Деякий вплив вірус надав і на Європу, де на заводах FCA, Renault, BMW і Peugeot незабаром може відбутися зупинка. Американські заводи поки працюють нормально.

Коронавірус непередбачуваний, як і його вплив на автомобільну промисловість. Останнім часом з’являється все більше і більше натяків на те, що вірус буде грати все більшу роль у зміні картини продажів в Азії та Європі.

Президент Трамп спільно з представниками Центрів по контролю і профілактиці захворювань (CDC) провів 26 лютого прес-конференцію, на якій обговорювалося заклопотаність з приводу запинки вірусу в США. Представник CDC заявив, що вони працюють над тим, щоб забезпечити фінансування боротьби з вірусом в рамках багатоцільового плану, який включає в себе розширення епіднагляду, підтримку державних і місцевих органів влади, розробку ліків і вакцин, а також збір масок і інших захисних матеріалів для громадського використання.

Рейтингове агентство Moody’s в середу змінило свій прогноз світових продажів автомобілів в 2020 році. Раніше агентство повідомляло, що продажі скоротяться на 0,9% в 2020 році в порівнянні з 2019 роком. Новий прогноз полягає в тому, що глобальні продажі впадуть на 2,5%. Вплив вірусу на продажі автомобілів в Китаї може бути більше.

MTA Advanced Automotive Solutions, постачальник для ряду автовиробників, які збирають автомобілі в Європі, вчора оголосив, що, оскільки Covid-19 був підтверджений в італійській Кодоге, де у MTA є виробничий завод, конвеєр буде закритий на невизначений час. 600 працівникам заводу буде наказано залишатися вдома, і «відмова від поставки товару фактично призведе до зупинки трьох виробничих ліній [Fiat Chrysler]», починаючи з сьогоднішнього дня, а з 2 березня – всіх інших заводів FCA в Європа, а також Renault, BMW і Peugeot.

У Китаї справи йдуть гірше: роздрібні продажі легкових автомобілів в першій половині лютого знизилися приблизно на 92% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а щорічний шанхайський автосалон довелося скасувати.

General Motors широко представлена ​​в Китаї завдяки ряду спільних підприємств з місцевими компаніями. Представники GM повідомили журналістам, що 15 лютого концерн відновив виробництво на деяких заводах в Китаї, але його заводи в провінції Хубей, епіцентрі коронавіруса, будуть закриті принаймні до 10 березня. Навіть з усіма цими закриттям, GM каже, що очікує, що коронавірус «не матиме ніякого впливу» на виробництво в США.

Місцевий партнер Nissan в Китаї, DFL, відновив роботу на трьох заводах в цьому місяці, але японський автовиробник також вважає, що будь-який вплив на США буде мінімальним. Volvo також перезапустила одну зі своїх виробничих майданчиків в Китаї і чекає, поки місцеві органи влади дадуть повну інформацію, перш ніж відновити зборку на інших підприємствах. Volvo заявляє, що її виробничі лінії в Європі і США працюють в нормальному темпі, і хоча деякі компоненти починають закінчуватися, «вони не є критичними, тому ми не побачимо будь-яких перебоїв у виробництві в найближчому майбутньому».

Toyota скоротила виробництво до однієї зміни на своїх чотирьох автомобільних заводах в Китаї, в той час як всі виробничі потужності Hyundai Motor Company в Кореї і в Китаї працюють.

Читайте також  Компанія Toyota знову стала найпопулярнішим автобрендом в світі в 2021 році

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.