Плановий термін експлуатації автомобільної гуми становить 10 років. Однак в більшості випадків вихід її з ладу відбувається набагато раніше.
Експерти розділили знос гуми на кілька видів – пилкоподібний, хвилястий, внутрішній або зовнішній, а також локальні ямки на гумі. Відзначається, що кожен з них небезпечний за своїм і певним чином впливає на автомобіль. Наприклад, пилкоподібний знос «ялинкою» внутрішньої частини покришки свідчить про неправильне сходження коліс. Причиною цього могла стати їзда по поганих дорогах на високій швидкості або неграмотний ремонт підвіски.
У разі зносу внутрішньої сторони протектора переднього колеса слід звернути увагу на один з важелів підвіски спереду. Порушення їх геометрії призводить до непомітного повороту колеса, яке починає тягнути автомобіль в сторону, в той час як інші колеса слідують строго по певній водієм траєкторії. А про збитий розвал говорить знос зовнішньої частини колеса, відзначають фахівці.
Бугрообразний знос з утворенням на протекторі хвилястою поверхні означає, що не відбалансований диск і вийшов з ладу амортизатор. Також це може свідчити про знос підшипників або шарнірів передньої підвіски.
Але найгірше, якщо знос з’являється через порушення геометрії кузова, коли на кривому кузові виставити правильні кути сходу і розвалу коліс неможливо, і автомобіль починає псувати гуму.
Верховна Рада розглядає законопроєкт, який може суттєво змінити правила керування автомобілем для водіїв старшого віку.…
Багато водіїв знають, що режим N - нейтраль в автоматичній коробці передач - призначений для…
BMW представила оновлений iX3 2026, який має всі шанси змінити розстановку сил у сегменті електрокросоверів.…
Попри воєнний стан, питання штрафів для власників авто на іноземній реєстрації залишається актуальним. Тисячі водіїв…
В Україні загострилася ситуація з дизельним пальним, і ціни можуть зрости. Про це попереджає директор…
Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…
Leave a Comment