Плановий термін експлуатації автомобільної гуми становить 10 років. Однак в більшості випадків вихід її з ладу відбувається набагато раніше.
Експерти розділили знос гуми на кілька видів – пилкоподібний, хвилястий, внутрішній або зовнішній, а також локальні ямки на гумі. Відзначається, що кожен з них небезпечний за своїм і певним чином впливає на автомобіль. Наприклад, пилкоподібний знос «ялинкою» внутрішньої частини покришки свідчить про неправильне сходження коліс. Причиною цього могла стати їзда по поганих дорогах на високій швидкості або неграмотний ремонт підвіски.
У разі зносу внутрішньої сторони протектора переднього колеса слід звернути увагу на один з важелів підвіски спереду. Порушення їх геометрії призводить до непомітного повороту колеса, яке починає тягнути автомобіль в сторону, в той час як інші колеса слідують строго по певній водієм траєкторії. А про збитий розвал говорить знос зовнішньої частини колеса, відзначають фахівці.
Бугрообразний знос з утворенням на протекторі хвилястою поверхні означає, що не відбалансований диск і вийшов з ладу амортизатор. Також це може свідчити про знос підшипників або шарнірів передньої підвіски.
Але найгірше, якщо знос з’являється через порушення геометрії кузова, коли на кривому кузові виставити правильні кути сходу і розвалу коліс неможливо, і автомобіль починає псувати гуму.
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
Leave a Comment