Плановий термін експлуатації автомобільної гуми становить 10 років. Однак в більшості випадків вихід її з ладу відбувається набагато раніше.
Експерти розділили знос гуми на кілька видів – пилкоподібний, хвилястий, внутрішній або зовнішній, а також локальні ямки на гумі. Відзначається, що кожен з них небезпечний за своїм і певним чином впливає на автомобіль. Наприклад, пилкоподібний знос «ялинкою» внутрішньої частини покришки свідчить про неправильне сходження коліс. Причиною цього могла стати їзда по поганих дорогах на високій швидкості або неграмотний ремонт підвіски.
У разі зносу внутрішньої сторони протектора переднього колеса слід звернути увагу на один з важелів підвіски спереду. Порушення їх геометрії призводить до непомітного повороту колеса, яке починає тягнути автомобіль в сторону, в той час як інші колеса слідують строго по певній водієм траєкторії. А про збитий розвал говорить знос зовнішньої частини колеса, відзначають фахівці.
Бугрообразний знос з утворенням на протекторі хвилястою поверхні означає, що не відбалансований диск і вийшов з ладу амортизатор. Також це може свідчити про знос підшипників або шарнірів передньої підвіски.
Але найгірше, якщо знос з’являється через порушення геометрії кузова, коли на кривому кузові виставити правильні кути сходу і розвалу коліс неможливо, і автомобіль починає псувати гуму.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment