Новини

Акумуляторний причіп врятує електромобілі

Головний мінус електромобіля – невеликий запас ходу на одній зарядці через обмежену місткості штатного акумулятора. Але ця проблема цілком вирішувана за допомогою спеціального причепа, набитого батареями і сполученого з електроланцюг автомобіля.

Спочатку причіп був розроблений спеціально для бюджетного електромобіля Renault Zoe EV, запас ходу якого становить максимум 210 кілометрів. Тобто далекі поїздки або подорожі на ньому практично неможливі, так як для повного заряду батареї потрібен час – від півгодини до восьми годин. При цьому особливості витрати електроенергії у електромобіля інші, ніж у бензинових машин (природно, бензину): чим швидше їдеш, тим більше енергії витрачаєш і запас ходу на трасі скорочується блискавично. Тому розробка французького стартапу EP Tender може мати попит.

Причіп з 60-кіловатним акумулятором заряджає автомобіль прямо під час руху, збільшуючи запас ходу електромобіля більш ніж в два рази. Випускати їх планують для самих різних машин, а не тільки для Renault Zoe EV. Генеральний директор EP Tender Жан-Батист Сегард вважає, що розробка дозволить покупцям вибирати електромобілі з невеликим запасом ходу, які коштують набагато дешевше. Використовуючи ж причіп в нечастих далеких поїздках, вони заощадять значну суму грошей.

При цьому причіп EP Tender не обов’язково купувати. Його можна взяти в оренду, а пункти видачі причепів стартап хоче розмістити вздовж популярних туристичних маршрутів, завдяки чому туристи зможуть швидко міняти розрядився причіп на новий і через хвилину їхати далі.

Вартість оренди причепа, за підрахунками компанії, становитиме близько 34 євро. Сам же причіп, якщо людина захоче його купити, обійдеться в 10 185 євро.

Ідея хороша, але не практична. Справа не тільки в незручність їзди з причепом. Є й технічні проблеми, пов’язані з живленням електромережі автомобіля від стороннього джерела енергії, що є дуже небезпечним процесом. А через відсутність уніфікації, для кожної моделі електромобіля необхідно розробляти унікальний причіп, допрацьовує і сам електромобіль.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025

Toyota bZ4X 2026 здивувала оновленим дизайном і збільшеною автономністю

Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…

29.09.2025

Чи потрібен пластиковий документ, якщо є водійське у «Дії»

Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…

29.09.2025