Новини

Акумуляторний причіп врятує електромобілі

Головний мінус електромобіля – невеликий запас ходу на одній зарядці через обмежену місткості штатного акумулятора. Але ця проблема цілком вирішувана за допомогою спеціального причепа, набитого батареями і сполученого з електроланцюг автомобіля.

Спочатку причіп був розроблений спеціально для бюджетного електромобіля Renault Zoe EV, запас ходу якого становить максимум 210 кілометрів. Тобто далекі поїздки або подорожі на ньому практично неможливі, так як для повного заряду батареї потрібен час – від півгодини до восьми годин. При цьому особливості витрати електроенергії у електромобіля інші, ніж у бензинових машин (природно, бензину): чим швидше їдеш, тим більше енергії витрачаєш і запас ходу на трасі скорочується блискавично. Тому розробка французького стартапу EP Tender може мати попит.

Причіп з 60-кіловатним акумулятором заряджає автомобіль прямо під час руху, збільшуючи запас ходу електромобіля більш ніж в два рази. Випускати їх планують для самих різних машин, а не тільки для Renault Zoe EV. Генеральний директор EP Tender Жан-Батист Сегард вважає, що розробка дозволить покупцям вибирати електромобілі з невеликим запасом ходу, які коштують набагато дешевше. Використовуючи ж причіп в нечастих далеких поїздках, вони заощадять значну суму грошей.

При цьому причіп EP Tender не обов’язково купувати. Його можна взяти в оренду, а пункти видачі причепів стартап хоче розмістити вздовж популярних туристичних маршрутів, завдяки чому туристи зможуть швидко міняти розрядився причіп на новий і через хвилину їхати далі.

Вартість оренди причепа, за підрахунками компанії, становитиме близько 34 євро. Сам же причіп, якщо людина захоче його купити, обійдеться в 10 185 євро.

Ідея хороша, але не практична. Справа не тільки в незручність їзди з причепом. Є й технічні проблеми, пов’язані з живленням електромережі автомобіля від стороннього джерела енергії, що є дуже небезпечним процесом. А через відсутність уніфікації, для кожної моделі електромобіля необхідно розробляти унікальний причіп, допрацьовує і сам електромобіль.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як холод впливає на батареї електромобілів: що потрібно знати взимку

Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…

19.11.2025

Як народжувався BMW X7: історія інновацій та переконання топ-менеджменту

Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…

19.11.2025

Топ-5 надійних та безпечних уживаних авто до 20 тисяч доларів

Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…

19.11.2025

Новий BMW iX3 2026 показали з 22-дюймовими M-колесами

На автосалоні в Цюріху BMW представила рідкісну і максимально укомплектовану версію нового електричного iX3 2026…

19.11.2025

Осінь добігає кінця: коли варто змінювати літню гуму на зимову

Осінь добігає кінця, а це означає, що водіям пора переходити на зимові шини. Вони важливі…

19.11.2025

BMW готує нове покоління 3-ї серії з оновленими двигунами та електричною версією

Наступне покоління легендарної BMW 3-серії дебютує вже у листопаді 2026 року та принесе низку технічних…

19.11.2025