Новини

Акумуляторний причіп врятує електромобілі

Share
Головний мінус електромобіля – невеликий запас ходу на одній зарядці через обмежену місткості штатного акумулятора. Але ця проблема цілком вирішувана за допомогою спеціального причепа, набитого батареями і сполученого з електроланцюг автомобіля.

Спочатку причіп був розроблений спеціально для бюджетного електромобіля Renault Zoe EV, запас ходу якого становить максимум 210 кілометрів. Тобто далекі поїздки або подорожі на ньому практично неможливі, так як для повного заряду батареї потрібен час – від півгодини до восьми годин. При цьому особливості витрати електроенергії у електромобіля інші, ніж у бензинових машин (природно, бензину): чим швидше їдеш, тим більше енергії витрачаєш і запас ходу на трасі скорочується блискавично. Тому розробка французького стартапу EP Tender може мати попит.

Причіп з 60-кіловатним акумулятором заряджає автомобіль прямо під час руху, збільшуючи запас ходу електромобіля більш ніж в два рази. Випускати їх планують для самих різних машин, а не тільки для Renault Zoe EV. Генеральний директор EP Tender Жан-Батист Сегард вважає, що розробка дозволить покупцям вибирати електромобілі з невеликим запасом ходу, які коштують набагато дешевше. Використовуючи ж причіп в нечастих далеких поїздках, вони заощадять значну суму грошей.

При цьому причіп EP Tender не обов’язково купувати. Його можна взяти в оренду, а пункти видачі причепів стартап хоче розмістити вздовж популярних туристичних маршрутів, завдяки чому туристи зможуть швидко міняти розрядився причіп на новий і через хвилину їхати далі.

Вартість оренди причепа, за підрахунками компанії, становитиме близько 34 євро. Сам же причіп, якщо людина захоче його купити, обійдеться в 10 185 євро.

Ідея хороша, але не практична. Справа не тільки в незручність їзди з причепом. Є й технічні проблеми, пов’язані з живленням електромережі автомобіля від стороннього джерела енергії, що є дуже небезпечним процесом. А через відсутність уніфікації, для кожної моделі електромобіля необхідно розробляти унікальний причіп, допрацьовує і сам електромобіль.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як урятувати автомобіль від ремонту після заправки неякісним пальним

Якщо виявлено, що транспортний засіб був заправлений неякісним паливом, дуже важливо діяти негайно, адже це…

19.05.2024

Лікар назвав головні помилки, які роблять усі водії під час перевезення дітей в авто

Забезпечення безпеки дітей у транспортному засобі має першорядне значення, однак, багато батьків з незнання припускаються…

18.05.2024

Нововведення в обов’язковому техогляді в Україні — подробиці

Хоча за офіційною статистикою поліції через технічні несправності стається менше 1% ДТП, обов’язковий техогляд все…

18.05.2024

Volkswagen та Renault не зійшлися в думках: бюджетний електромобіль під загрозою

Volkswagen і Renault припинили переговори про спільну розробку доступного електромобіля на базі Twingo, повідомили джерела.…

18.05.2024

Електро-Creta від Hyundai потрапила до об’єктивів фотошпигунів

Бестселер Hyundai в сегменті кросоверів (Creta) готується до того, щоб стати одним з автомобілів, що…

18.05.2024

У Європі розпочався продаж оновленого кросовера Ford Puma

В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…

18.05.2024