Дизельні агрегати авто викидають шкідливі частинки, які здатні викликати ракові захворювання, однак ці частинки настільки малі, що не фіксуються стандартними засобами діагностики.
До таких висновків прийшли дослідники авторитетної європейської організації Transport and Enviroment.
Мова йде про те, що сучасними методами в автомобільних вихлопах можна виявити тверді частинки розміром більше 23 нанометрів, а все, що менше, залишається «невидимим» i, на жаль, саме такі частинки – «розміром з вірус», як говориться в дослідженні, – можуть виявитися найбільш небезпечною формою забруднення. Через свої розміри вони здатні проникати глибоко в тіло людини і викликати, в тому числі, рак мозку.
За результатами дослідження вдалося встановити, що дизельні агрегати можуть викидати таких частинок в рази більше, ніж бензинові. Наприклад, Nissan Qashqai і Opel Astra, протестовані екологами, виробляли частинки розміром близько 10 нанометрів на 11-184% більше, ніж їх бензинові побратими.
Таке дослідження змушує сумніватися в твердженнях деяких автовиробників про те, що сучасні дизельні мотори є «чистими» і не несуть реальної загрози для навколишнього середовища і здоров’я людини.
Сучасні автомобілі вже давно перестали бути просто транспортом - це складні технічні пристрої. З кожним…
Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…
Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…
Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…
Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…
З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…
View Comments
Ага, эксперты. Отрабатывают гонорары от производителей электрокаров. Любым путем доказать, что дизель опаснее. При том мнения других экспертов, показывающих, что в глобальном масштабе вреда от электрокаров даже больше тихо игнорируются, будто их и нет. Аналогично попыткам Майкрософт любым путем пропихнуть свою десятку. Не важно, в каким состоянии. Главное - пропихнуть и получить бабки!