Дизельні агрегати авто викидають шкідливі частинки, які здатні викликати ракові захворювання, однак ці частинки настільки малі, що не фіксуються стандартними засобами діагностики.
До таких висновків прийшли дослідники авторитетної європейської організації Transport and Enviroment.
Мова йде про те, що сучасними методами в автомобільних вихлопах можна виявити тверді частинки розміром більше 23 нанометрів, а все, що менше, залишається «невидимим» i, на жаль, саме такі частинки – «розміром з вірус», як говориться в дослідженні, – можуть виявитися найбільш небезпечною формою забруднення. Через свої розміри вони здатні проникати глибоко в тіло людини і викликати, в тому числі, рак мозку.
За результатами дослідження вдалося встановити, що дизельні агрегати можуть викидати таких частинок в рази більше, ніж бензинові. Наприклад, Nissan Qashqai і Opel Astra, протестовані екологами, виробляли частинки розміром близько 10 нанометрів на 11-184% більше, ніж їх бензинові побратими.
Таке дослідження змушує сумніватися в твердженнях деяких автовиробників про те, що сучасні дизельні мотори є «чистими» і не несуть реальної загрози для навколишнього середовища і здоров’я людини.
Багато українських водіїв досі вважають, що користування ременем безпеки - особистий вибір пасажира. Однак закон…
Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і…
При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…
Перехід на зимові шини давно став обов'язковим для більшості водіїв, але не менше уваги варто…
Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…
Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…
View Comments
Ага, эксперты. Отрабатывают гонорары от производителей электрокаров. Любым путем доказать, что дизель опаснее. При том мнения других экспертов, показывающих, что в глобальном масштабе вреда от электрокаров даже больше тихо игнорируются, будто их и нет. Аналогично попыткам Майкрософт любым путем пропихнуть свою десятку. Не важно, в каким состоянии. Главное - пропихнуть и получить бабки!