Дизельні агрегати авто викидають шкідливі частинки, які здатні викликати ракові захворювання, однак ці частинки настільки малі, що не фіксуються стандартними засобами діагностики.
До таких висновків прийшли дослідники авторитетної європейської організації Transport and Enviroment.
Мова йде про те, що сучасними методами в автомобільних вихлопах можна виявити тверді частинки розміром більше 23 нанометрів, а все, що менше, залишається «невидимим» i, на жаль, саме такі частинки – «розміром з вірус», як говориться в дослідженні, – можуть виявитися найбільш небезпечною формою забруднення. Через свої розміри вони здатні проникати глибоко в тіло людини і викликати, в тому числі, рак мозку.
За результатами дослідження вдалося встановити, що дизельні агрегати можуть викидати таких частинок в рази більше, ніж бензинові. Наприклад, Nissan Qashqai і Opel Astra, протестовані екологами, виробляли частинки розміром близько 10 нанометрів на 11-184% більше, ніж їх бензинові побратими.
Таке дослідження змушує сумніватися в твердженнях деяких автовиробників про те, що сучасні дизельні мотори є «чистими» і не несуть реальної загрози для навколишнього середовища і здоров’я людини.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
View Comments
Ага, эксперты. Отрабатывают гонорары от производителей электрокаров. Любым путем доказать, что дизель опаснее. При том мнения других экспертов, показывающих, что в глобальном масштабе вреда от электрокаров даже больше тихо игнорируются, будто их и нет. Аналогично попыткам Майкрософт любым путем пропихнуть свою десятку. Не важно, в каким состоянии. Главное - пропихнуть и получить бабки!