Поява вимоги про те, щоб включати фари автомобіля в денний час доби, стало явищем не випадковим.
Швидкість руху автомобілів стали набагато вищими, і дуже часто транспортний потік рухається по високошвидкісним магістралям за містом зі швидкістю, що перевищує 100-120 км / г. Підсумком стає необхідність для здійснення маневру ділянки довжиною 30-500 метрів. На подібній дистанції, автомобілі, які рухаються по зустрічній смузі, розрізняються вже досить погано, особливо в сонячний день, коли від поверхні асфальту виходять відблиски. При наявності численних зайчиків від калюж, стовпів і інших поверхонь, досить важко розрізнити один, який належить зустрічному автомобілю.
Ще більш неприємною стає ситуація, коли автомобіль має забарвлення темного кольору. В цьому випадку, його кузов стає практично непомітним для водія на відстані в 500 метрів. Виникнення подібних невидимок на дорозі завжди відбувається дуже різко, і може доставити масу неприємних моментів для водіїв.
Найгірше такі автомобілі без включеного освітлення помітні при погляді в дзеркала заднього виду. Наприклад, може мати місце ситуація, коли при погляді в дзеркала заднього виду водій бачить виключно сірий асфальт, і починає виїжджати на смугу зустрічного руху, щоб обігнати фуру. Після цього зазвичай лунає звуковий сигнал, і автомобіль, що їде ззаду, починає моргати дальнім світлом. Це його водій, який забув включити фари, обурюється тим фактом, що його не помітили і не пропустили. Тобто, включення фар робить машину на порядок помітніше. Велика частина фар, незалежно від різновиду, роблять машину на порядок помітніше, і навіть перекривають яскравість денного світла. Але чимало водіїв не вважає за потрібне включати фари, і обмежується виключно габаритними вогнями.
Габарити – не найкращий варіант. За яскравістю габаритні вогні сильно поступаються переднім фарам. Їх абсолютно не видно з великої відстані і помітність транспортних засобів вони також не поліпшують. Крім цього, невеликого розміру лампочки габаритних вогнів стають чітко видно тільки тоді, коли машина вже майже порівнялася із зустрічним транспортом, так що сенсу в їх застосуванні практично немає.
Причина такої поведінки водіїв прихована у взятті приклади з водіїв зарубіжних країн, де їздити вдень з увімкненими фарами не прийнято. Замість цього вони включають вогні хитромудрої форми поруч з фарами, що нашими водіями розглядається в якості габаритів. Відповідно, вони також починають користуватися тільки габаритними вогнями до отримання роз’яснень від співробітника поліції про те, що пов’язані з цим дії дорозі не мають сенсу.
Насправді, включаючі лампи збоку від фар не є габаритами, а денними ходовими вогнями. За ступенем яскравості вони порівнянні з ближнім світлом фар, і добре розрізняються на великій відстані. Це і стало причиною внесення змін до ПДР, що призвело до закріплення застосування ДХВ на законодавчому рівні.
У світі існує організація, спеціалізацією якої є оцінка машин на екологічність. Її ім'я є Green…
Незважаючи на те, що більшість європейських країн вже має можливість придбати третє покоління кросовера Duster,…
Стало відомо, що виробництво Cadillac XT4 завершиться в січні 2025 року. GM заявила, що припинить…
Нестача бензину – не найприємніший досвід. Але найстрашніше в нестачі палива не найважче становище, в…
Як повідомили фахівці, більшість зимових рідин складається із суміші спирту, води, миючих засобів, а також…
Китайський Мінпром опублікував фото нового варіанта стилістичного оформлення Honda Accord. Як вважає ресурс ITHome, на…
View Comments
Взагалі, в Україні діє тупа норма "ДХВ ПЕРЕДБАЧЕНІ конструкцією автомобіля" - і тому, замість встановлення на СТО світлодіодних ДХВ потрібно палити фари