Вартість паркування в центрі Києва може подорожчати в 10 разів. Так столична влада планує боротися з автомобільними пробками в столиці. Через різке збільшення кількості автомобілів в Києві відчувається серйозна нестачі паркувальних місць.
Про це розповів начальник інспекції по паркування та заступник директора департаменту транспортної інфраструктури КМДА Дмитро Рахматуллін, передає «Сегодня» .
Якщо ви запитаєте, чи потрібно при такому збільшенні автомобілів в місті різко збільшувати кількість паркувальних місць, то я вам відповім: ні! Чому? Слідуючи таким тенденціям, ми будемо сприяти збільшенню ще більшої кількості авто в місті і погіршувати і без того зіпсовану екологічну ситуацію. Але нам не потрібне місто тільки для машин. Якщо йти таким шляхом, то скільки б в Києві не будували багаторівневих розв’язок, паркінгів, нових доріг і мостів – ситуація тільки погіршуватиметься. Наші колеги в 2014-2015 роках, розробляючи транспортну модель Києва, на той час вже зафіксували 213 автомобілів на 1000 жителів. У 2017 році рівень автомобілізації був уже 257 автомобілів. На даний момент ми переходимо поріг в 300 автомобілів на 1000 жителів. Зараз кількість паркувальних місць у місті становить близько 50 тисяч. Є спеціально облаштовані майданчики – нічні парковки, які обладнані огорожею, шлагбаумом і охороняються. Більшість таких майданчиків виставляються через відкриті торги приватним контрагентам обладнання в тимчасову експлуатацію. Також є парковки в межах червоних ліній – уздовж доріг і на тротуарах. Такі парковки контролює тільки місто. І таких паркувальних місць досить багато по місту, – зазначив Рахматуллін.
За даними КМДА, з 2018 року кількість автомобілів в Києві зросла на 15%.
За такий короткий період (в розрізі року) в місті додалося близько 150 тисяч автомобілів! Раніше в Києві було зареєстровано близько 1 мільйон авто. Одна з основних причин такого приросту пов’язана із завезенням і легалізацією “евроблях”. Це відображається на міському трафіку. Він катастрофічний: дороги, мости, транспортні вузли перевантажені, плюс транзитний транспорт – місто на таку кількість авто просто не розрахований, – додав Дмитро Рахматуллін.
Сьогодні вартість парковки в місті становить – від 5 до 10 гривень за годину, в залежності від паркувальної зони. Тарифи на паркування в столиці не змінювалися протягом декількох років. Столична влада заявляють про необхідність значно збільшити вартість парковки. Мерія неодноразово зверталася до Кабміну і Верховної Ради, щоб отримати повноваження на перегляд тарифів на парковку але поки безрезультатно.
Яким саме має бути тариф за паркування, кожне місто має визначати сам для себе. І нам необхідні такі повноваження. При вартості паркування в центрі Києва в 10 гривень за годину, ми зараз фіксуємо 100% заповнені паркувальні місця в першій зоні. На жаль, такий тариф вже давно застарів. Люди залишають свій автомобіль на цілий день, а це до 10 годин часу по 10 гривень за годину становить 100 гривень в день. І в більшості своїй – не платять! Адже штраф за несплату їх теж не лякає – максимально це 200 гривень. При цьому, якщо оплатити його протягом 10 днів з 50% знижкою, то виходить все ті ж 100 грн. У підсумку, ми маємо якусь гру в рулетку: не оштрафували за межі не оплату – виграв 100 грн. Оштрафували – оплатив 100 гривень за день паркування. Тому ми хочемо ввести обмеження за кількістю допустимих годин паркування в залежності від зони, наприклад, тільки на 2-3 години в центрі. Тариф за парковку повинен бути збільшений в центральній частині міста суттєво – як мінімум до 50 гривень за годину. Також повинні бути збільшені штрафи. Це буде додатковим стимулом для людей шукати вільні місця на парковках або залишати авто біля метро і пересуватися по місту на громадському транспорті, – запевняє Дмитро Рахматуллін.
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Leave a Comment