Німецький автовиробник презентував в Брюсселі рестайлінгову Insignia. Оновленню піддалися як цивільні, так і спортивні версії GSi. Моделі, що поставляються з новим 2,0-літровим турбомотором зможуть похвалитися дев’ятиступеневою АКПП.
Одним з найбільш значущих нововведень стала поява «автомата» на дев’ять швидкостей, який замінив восьмиступінчастий. Нова трансмісія поставляється виключно з турбованим двигуном об’ємом 2,0 літра. Даний силовий агрегат на цивільній версії автомобіля розвиває потужність 200 к.с. і 350 Нм крутного моменту. Версія GSi має потужність 230 к.с. Новий мотор обладнаний системою відключення циліндрів на малих обертах, що дозволяє знижувати витрати пального на 18%.
Оновлений варіант GSi отримав матричні фари IntelliLux LED Pixel Light зі 168 світлодіодними елементами. Також седан і універсал обзавелися електрогідравлічним підсилювачем гальм, продуктивними чотирипоршневими супортами Brembo і активними жалюзями в решітці радіатора.
Нові автомобілі здатні похвалитися камерою заднього огляду, новою мультимедійною системою з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto. Також Opel оснастив оновлені Insignia адаптивною підвіскою FlexRide і редуктором GKN Twinster з можливістю контролю вектора тяги.
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…
Leave a Comment