Німецький автовиробник презентував в Брюсселі рестайлінгову Insignia. Оновленню піддалися як цивільні, так і спортивні версії GSi. Моделі, що поставляються з новим 2,0-літровим турбомотором зможуть похвалитися дев’ятиступеневою АКПП.
Одним з найбільш значущих нововведень стала поява «автомата» на дев’ять швидкостей, який замінив восьмиступінчастий. Нова трансмісія поставляється виключно з турбованим двигуном об’ємом 2,0 літра. Даний силовий агрегат на цивільній версії автомобіля розвиває потужність 200 к.с. і 350 Нм крутного моменту. Версія GSi має потужність 230 к.с. Новий мотор обладнаний системою відключення циліндрів на малих обертах, що дозволяє знижувати витрати пального на 18%.
Оновлений варіант GSi отримав матричні фари IntelliLux LED Pixel Light зі 168 світлодіодними елементами. Також седан і універсал обзавелися електрогідравлічним підсилювачем гальм, продуктивними чотирипоршневими супортами Brembo і активними жалюзями в решітці радіатора.
Нові автомобілі здатні похвалитися камерою заднього огляду, новою мультимедійною системою з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto. Також Opel оснастив оновлені Insignia адаптивною підвіскою FlexRide і редуктором GKN Twinster з можливістю контролю вектора тяги.
Октанове число — це така штука, яка показує, наскільки бензин стійкий до детонації. Якщо воно…
Економія палива – це для мене завжди в топі, коли шукаю авто. Хочеться ж, щоб…
Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і йому запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає…
У 2023 році відбулася прем'єра концепт-кара Renault Niagara, який преса відразу почала позиціонувати як наступника…
Спеціальних рекомендацій виробників легкових машин щодо цього немає. Однак більшість компаній рекомендують міняти моторне масло…
Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги —…
Leave a Comment