Як стало відомо, один з найбільш завантажених мостів столиці знаходиться в аварійному стані. У комунальній корпорації “Київавтодор” планує провести в терміновому порядку аварійно-відновлювальні роботи.
В аварійному стані знаходиться міст Патона. Під час перевірки моста було виявлено просідання плит. Якщо не провести аварійно-відновлювальні роботи в найближчому часі, то плита автопроїзду може повністю зруйнуватися. З цього було прийнято рішення проводити ремонтні роботи цілодобово. Таким чином рух на мосту Патона буде частково обмежено – перекрита права смуга в напрямку лівого берега. Обмеження проїзду транспорту буде діяти з 21:00 17-го грудня до 6:00 23-го грудня. Як передає прес-служба “Київавтодор”, є ймовірність того, що рух по правій смузі в напрямку лівого берега буде відновлено раніше вказаного терміну.
Варто зазначити, раніше Інститут електрозварювання імені Патона провів аналіз одного прогонової будови даного моста. В ході дослідження було виявлено, що через корозію товщина металу скоротилася на 5 мм, хоча за правилами безпеки вона повинна складати 14 мм. Щоб міст не звалився в будь-яку хвилину, міська влада прийняла рішення не затягувати з реставрацією моста.
До слова, міст Патона був побудований ще в 1953 році. Довжина моста складає 1543 метри. Це перший суцільнозварний міст на території Європи, шви якого були виконані за допомогою автоматичного зварювання. За час існування моста Патона кілька разів проводилася реконструкція.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment