Categories: Новини

Автомобілісти будуть робити собі автономери самостійно

Share

Замовляти і оплачувати автомобільні номери українські автолюбителями будуть самостійно – їх перестануть видавати в сервісних центрах МВС. Відповідні ініціативи містить проект закону, опублікований на сайті Міністерства внутрішніх справ для ознайомлення 18 жовтня 2019 року.

Чиновники запевняють – практика централізованої закупівлі автономерів виявляється занадто затратною для бюджету. Адже незважаючи на те, що українці при реєстрації своїх авто оплачують повну вартість комплекту, витрати на транспортування, оплату праці та відрядних співробітникам сервісних центрів лягають на плечі держави.

Щоб позбутися від цієї процедури, чиновники пропонують віддати право виробляти автономери приватним компаніям. Ті з них, кого наділить таким правом Кабмін, внесуть до спеціального реєстру і стануть вести облік всіх вироблених ними держзнаків. Щоб в будь-який момент часу в МВС могли відстежити, хто саме виготовив той чи інший номер.

Як саме буде працювати новий механізм, в деталях повинен буде прописати уряд. Однак законопроект проливає світло на деякі нюанси.

Так, сервісні центри МВС під час реєстрації будуть присвоювати номер реєстрації автомобілю. Після чого людина з уже відомими даними держзнака самостійно звернеться в одну з уповноважених організацій для його виготовлення.

Ніяких прогнозів щодо вартості такої послуги у приватників чиновники не роблять. Однак очевидно, що після прийняття документа номера подорожчають дуже істотно. Уже хоча б тому, що МВС замовляє виготовлення держзнаків великими партіями.

Зараз комплект з двох стандартних номерів в сервісному центрі МВС коштує 178,2 грн. У той же час виготовлення пари аналогічних знаків у приватників обходиться мінімум в 400 грн.

Додамо, що документ носить статус проекту. Через місяць, відведений на ознайомлення з його нормами всіх зацікавлених сторін, його винесуть на засідання Кабміну, після чого передадуть на розгляд Верховної Ради. Щоб він став законом, потрібно щоб за його прийняття проголосували мінімум 226 нардепів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які дешеві японські кросовери не ламаються: три найкращі варіанти

Для тих, хто шукає надійний японський кросовер за бюджет до 700 тис. гривень, варто звернути…

04.04.2025

Як водії пошкоджують акумулятори: найпоширеніші помилки експлуатації

Власники автомобілів по-різному ставляться до акумуляторів. Дехто змінює батарею раз на пару років, а інші…

04.04.2025

5 головних помилок при сезонній заміні шин, які роблять водії

Зима швидко пройшла, а весна настала ще раніше, з температурою до +18 градусів у березні.…

04.04.2025

Вартість електрокарів на вторинному ринку різко знижується

Фраза «електромобілі швидко втрачають у ціні» стала звичною, і нове дослідження iSeeCars лише підтверджує цей…

04.04.2025

Dacia подарує одному з покупців авто, повернувши всю його вартість

Бренд Dacia відзначає 20-річчя своєї присутності на німецькому ринку та наближається до мільйонного проданого авто.…

04.04.2025

Мита Трампа змінюють правила: що буде з американськими авто в Україні

У США запровадили нові мита на імпортні автомобілі, які поки що стосуються лише нових машин.…

04.04.2025