Categories: Новини

Автомобілісти будуть робити собі автономери самостійно

Замовляти і оплачувати автомобільні номери українські автолюбителями будуть самостійно – їх перестануть видавати в сервісних центрах МВС. Відповідні ініціативи містить проект закону, опублікований на сайті Міністерства внутрішніх справ для ознайомлення 18 жовтня 2019 року.

Чиновники запевняють – практика централізованої закупівлі автономерів виявляється занадто затратною для бюджету. Адже незважаючи на те, що українці при реєстрації своїх авто оплачують повну вартість комплекту, витрати на транспортування, оплату праці та відрядних співробітникам сервісних центрів лягають на плечі держави.

Щоб позбутися від цієї процедури, чиновники пропонують віддати право виробляти автономери приватним компаніям. Ті з них, кого наділить таким правом Кабмін, внесуть до спеціального реєстру і стануть вести облік всіх вироблених ними держзнаків. Щоб в будь-який момент часу в МВС могли відстежити, хто саме виготовив той чи інший номер.

Як саме буде працювати новий механізм, в деталях повинен буде прописати уряд. Однак законопроект проливає світло на деякі нюанси.

Так, сервісні центри МВС під час реєстрації будуть присвоювати номер реєстрації автомобілю. Після чого людина з уже відомими даними держзнака самостійно звернеться в одну з уповноважених організацій для його виготовлення.

Ніяких прогнозів щодо вартості такої послуги у приватників чиновники не роблять. Однак очевидно, що після прийняття документа номера подорожчають дуже істотно. Уже хоча б тому, що МВС замовляє виготовлення держзнаків великими партіями.

Зараз комплект з двох стандартних номерів в сервісному центрі МВС коштує 178,2 грн. У той же час виготовлення пари аналогічних знаків у приватників обходиться мінімум в 400 грн.

Додамо, що документ носить статус проекту. Через місяць, відведений на ознайомлення з його нормами всіх зацікавлених сторін, його винесуть на засідання Кабміну, після чого передадуть на розгляд Верховної Ради. Щоб він став законом, потрібно щоб за його прийняття проголосували мінімум 226 нардепів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому українці досі ігнорують ремені безпеки

Попри постійні повідомлення про аварії, більшість українських водіїв досі ігнорує ремені безпеки. Хоча закон однозначно…

01.11.2025

Чому PHEV гібриди кращий вибір за електромобіль

В останні роки автопром переживає справжню революцію: електрифікація перестає бути трендом і стає необхідністю. У…

01.11.2025

ГБО для легкових авто: міфи, страхи та реальна економія

Газове паливо для легкових автомобілів оточене численними міфами та страхами, хоча насправді воно може значно…

01.11.2025

Як захистити кузов автомобіля взимку: поради експертів

Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…

31.10.2025

Чому навіть досвідчені водії потрапляють у ДТП і як цього уникнути

З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…

31.10.2025

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025