Значок R-Line набуває нового вигляду і вперше буде представлений на Atlas Cross Sport R-Line 11 жовтня.
Місяць тому Volkswagen представив злегка переглянутий корпоративний логотип, а тепер оновлюються інші фірмові значки компанії. Самий захоплюючий з них-R-як спроба VW дати старт новому продуктивному бренду. Як зазначив VW, оновлений логотип «більш сучасний, чіткий і стильний», ніж той, який ми звикли бачити на Golf R або на більш старих моделях, таких як Scirocco R, Passat R36 або Touareg R50.
“Новий логотип компанії характеризується недоторканою шириною лінії і чітко горизонтальним розташуванням з динамічними вигинами. Крім того, виступаюча діагональна лінія служить різким контрастом, підкреслюючи тим самим загальну прогресивність бренду. Подовжена R створює більш широке і потужне враження і визначає прихильність Volkswagen продуктивності і ексклюзивності”, – так VW говорить про свій шикарний новий логотип R.
За непідтвердженою інформацією, каталог R можуть поповнити Arteon R і навіть Touareg R. Згідно з чутками, високопродуктивний фастбек буде використовувати нещодавно розроблений турбований двигун VR6 потужністю більше 400 кінських сил.
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…
Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…
Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…
Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…
Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…
В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…
Leave a Comment