Як заміна зимової гуми на літню впливає на витрату палива

0
168

Автоексперти стверджують, що заміну зимової гуми на літню можна робити при середньодобовій температурі повітря до 7 градусів. Про це пише АutoNews.ua.

Редакція AutoNews провела вимірювання витрат палива, щоб з’ясувати, чи дійсно є різниця. У нас є Ford Mondeo, зимова шина Nordman RS2 та річна – Nokian Hakka Green 2.

Виявляється, зимова шина відливається гарними зчіпними якостями при мінусовій температурі, а в склад гуми входять спеціальні суміші, які не дають їй замерзати при низьких температурах, а також збільшують зацеп на слизькому покритті. В умовах тепла гума не так добре справляється з водовідведенням.

У шині для літнього сезону Nokian Hakka Green 2  є частка силіки, рапсового масла, олії сосни і твердих частинок сажі, що дозволяє їй легко адаптуватися до різних дорожніх умов. Подібний склад дозволяє економити паливо (до 0,6 л на 100 км).

Проїхавши на літніх шинах близько 200 кілометрів, журналісти AutoNews відзначили, що звуковий фон знижений, а витрата палива знизилася на кілька десятих літра. Заміри витрати палива на ділянці Київ-Бориспіль на швидкості 90 км на годину на зимовій Nordman RS2 показали 4,9 л/100 км, в той час як Nokian Hakka Green 2 продемонструвала 4,7 л/100 км. Температура повітря в обох випадках була близько 12 градусів Цельсія.

Варто відзначити, що на малій відстані велика похибка у вимірюваннях, тому наступний тест журналісти AutoNews провели на ділянці Київ — Пирятин. Траса дозволяла рухатися основну частину шляху на «круїзі», щоб мінімізувати вплив водія. Попередні виміри на «зимі» при двох пасажирів в салоні, температурі повітря 5 градусів Цельсія і сухому асфальті показали витрату 5,2 літра на 100 км.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.