Автоексперти стверджують, що заміну зимової гуми на літню можна робити при середньодобовій температурі повітря до 7 градусів. Про це пише АutoNews.ua.
Редакція AutoNews провела вимірювання витрат палива, щоб з’ясувати, чи дійсно є різниця. У нас є Ford Mondeo, зимова шина Nordman RS2 та річна – Nokian Hakka Green 2.
Виявляється, зимова шина відливається гарними зчіпними якостями при мінусовій температурі, а в склад гуми входять спеціальні суміші, які не дають їй замерзати при низьких температурах, а також збільшують зацеп на слизькому покритті. В умовах тепла гума не так добре справляється з водовідведенням.
У шині для літнього сезону Nokian Hakka Green 2 є частка силіки, рапсового масла, олії сосни і твердих частинок сажі, що дозволяє їй легко адаптуватися до різних дорожніх умов. Подібний склад дозволяє економити паливо (до 0,6 л на 100 км).
Проїхавши на літніх шинах близько 200 кілометрів, журналісти AutoNews відзначили, що звуковий фон знижений, а витрата палива знизилася на кілька десятих літра. Заміри витрати палива на ділянці Київ-Бориспіль на швидкості 90 км на годину на зимовій Nordman RS2 показали 4,9 л/100 км, в той час як Nokian Hakka Green 2 продемонструвала 4,7 л/100 км. Температура повітря в обох випадках була близько 12 градусів Цельсія.
Варто відзначити, що на малій відстані велика похибка у вимірюваннях, тому наступний тест журналісти AutoNews провели на ділянці Київ — Пирятин. Траса дозволяла рухатися основну частину шляху на «круїзі», щоб мінімізувати вплив водія. Попередні виміри на «зимі» при двох пасажирів в салоні, температурі повітря 5 градусів Цельсія і сухому асфальті показали витрату 5,2 літра на 100 км.