У Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства вивчили зарубіжний досвід з обладнання безпечних пішохідних переходів на перехрестях і вирішили оновити державні будівельні норми з проектування доріг.
Про це пише iod.media.
“У Європі більшість пішохідних переходів – наземні, а не підземні як у нас. Попри це, аварій там в рази менше. Все завдяки розумному проектуванню вулиць і доріг. Наприклад, влаштуванню на перехрестях наземних пішохідних переходів із “косою зеброю” – не під прямим кутом до тротуару, як зазвичай, а трохи навскіс”, – написав з цього приводу заступник міністра Лев Парцхаладзе.
У мінірегіонбуді вважають, що для водіїв “коса зебра” покращує видимість людей на переході, зменшує можливість створення аварійної ситуації і ризик наїзду на пішохода. Також “коса зебра” підвищує увагу пішохода, оскільки змушує його дивитися в бік автомобіля, що рухається.
Але, гадаємо, глобально для українських пішоходів нічого не зміниться. Яким би способом не наносилася розмітка – “косою зеброю”, “п’яним биком” або “регіональним страусом” – все одно треба переходити дорогу тільки на зелений сигнал світлофора. Перед проїзною частиною необхідно зупинитися, подивитися назад, вперед, наліво, направо, переконатися в безпеці і тільки потім переходити. А то якась “коса зебра” за кермом зламає ваше життя.
Nissan готує до офіційної прем'єри кросовер X-Trail нового покоління, який має з'явитися в 2026 році.…
Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…
Kia Sportage - один із найуспішніших корейських кросоверів, який розійшовся світом тиражем понад 7 мільйонів.…
Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…
Tesla вирішила зробити електромобілі доступнішими та замість нового Model 2 представила спрощену версію Model 3…
Lexus представив світову прем'єру LFA Concept - концепту електричного спорткара, який покликаний довести, що BEV…
Leave a Comment