У Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства вивчили зарубіжний досвід з обладнання безпечних пішохідних переходів на перехрестях і вирішили оновити державні будівельні норми з проектування доріг.
Про це пише iod.media.
“У Європі більшість пішохідних переходів – наземні, а не підземні як у нас. Попри це, аварій там в рази менше. Все завдяки розумному проектуванню вулиць і доріг. Наприклад, влаштуванню на перехрестях наземних пішохідних переходів із “косою зеброю” – не під прямим кутом до тротуару, як зазвичай, а трохи навскіс”, – написав з цього приводу заступник міністра Лев Парцхаладзе.
У мінірегіонбуді вважають, що для водіїв “коса зебра” покращує видимість людей на переході, зменшує можливість створення аварійної ситуації і ризик наїзду на пішохода. Також “коса зебра” підвищує увагу пішохода, оскільки змушує його дивитися в бік автомобіля, що рухається.
Але, гадаємо, глобально для українських пішоходів нічого не зміниться. Яким би способом не наносилася розмітка – “косою зеброю”, “п’яним биком” або “регіональним страусом” – все одно треба переходити дорогу тільки на зелений сигнал світлофора. Перед проїзною частиною необхідно зупинитися, подивитися назад, вперед, наліво, направо, переконатися в безпеці і тільки потім переходити. А то якась “коса зебра” за кермом зламає ваше життя.
Все більше українських автовласників стикаються з проблемами після купівлі автомобіля "по техпаспорту", особливо якщо справжній…
Анонсовано невелике оновлення седана Tesla Model 3 2025 року на китайському ринку. Автомобілю додали 40…
Якщо ви шукаєте автомобіль з пробігом і хочете уникнути проблем із корозією, важливо не лише…
Чутки про повернення V8 у топову версію Mercedes-AMG CLE 63 2026 нарешті отримали підтвердження. Німецький…
Bentley представив оригінальну версію свого позашляховика Bentayga 2026 року. Цей автомобіль - не результат роботи…
Більшість сучасних автомобілів оснащуються кондиціонером. Він дає змогу врятуватися від спеки в літній період, крім…
Leave a Comment