У Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства вивчили зарубіжний досвід з обладнання безпечних пішохідних переходів на перехрестях і вирішили оновити державні будівельні норми з проектування доріг.
Про це пише iod.media.
“У Європі більшість пішохідних переходів – наземні, а не підземні як у нас. Попри це, аварій там в рази менше. Все завдяки розумному проектуванню вулиць і доріг. Наприклад, влаштуванню на перехрестях наземних пішохідних переходів із “косою зеброю” – не під прямим кутом до тротуару, як зазвичай, а трохи навскіс”, – написав з цього приводу заступник міністра Лев Парцхаладзе.
У мінірегіонбуді вважають, що для водіїв “коса зебра” покращує видимість людей на переході, зменшує можливість створення аварійної ситуації і ризик наїзду на пішохода. Також “коса зебра” підвищує увагу пішохода, оскільки змушує його дивитися в бік автомобіля, що рухається.
Але, гадаємо, глобально для українських пішоходів нічого не зміниться. Яким би способом не наносилася розмітка – “косою зеброю”, “п’яним биком” або “регіональним страусом” – все одно треба переходити дорогу тільки на зелений сигнал світлофора. Перед проїзною частиною необхідно зупинитися, подивитися назад, вперед, наліво, направо, переконатися в безпеці і тільки потім переходити. А то якась “коса зебра” за кермом зламає ваше життя.
Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…
Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Leave a Comment