Categories: Новини

Що загрожує українському ринку нових авто

Share

У березні 2019 року продажі нових автомобілів в Україні трохи збільшилися. Але автомобільні імпортери оцінюють ситуацію все одно негативно. Що загрожує українському ринку нових авто?

За даними «УкрАвто», в січні-лютому 2019 року продажі нових автомобілів знизилися на 12%. Українці вже кілька місяців поспіль купують нові машини менше, ніж раніше. Зате продажу старих авто збільшилися. Це пов’язано з набранням чинності в кінці 2018 року нових правил розмитнення «євроблях».

Експерти відзначають, що в зв’язку з закінченням епохи «евроблях» активність покупців багатьох автомобільних брендів сильно не змінилася. Це стосується, наприклад, автомобілів Honda.

Сергій Боровик з ГК «АІС» теж відзначає, що з набранням чинності нових правил розмитнення, українці стали рідше купувати нові машини. Інтерес до б / у автомобілів збільшився. Але в основному до машин у віці 8-10 років і старше. А ось інтерес до старих машин у віці 1-7 років залишився на колишньому рівні або навіть знизився. Це говорить про те, що в українців стало менше грошей.

Після закінчення пільгового періоду розмитнення українці стали менше купувати б / у авто. Однак, автомобільні імпортери не дуже оптимістичні.

Справа в тому, що є й інші негативні фактори. Наприклад, зниження купівельної спроможності населення, повільне зростання економіки, нові умови ввезення авто. Про це, зокрема, говорять експерти «УкрАвто».

Сергій Боровик в свою чергу зазначає, що на ринок нових авто погано впливає виїзд за кордон економічно активних українців, високі ставки кредитів, політична нестабільність, низькі доходи населення, і легальне ввезення б / у автомобілів.

Андрій Дашко з «Прайд Мотор» вважає, що фактів, що роблять негативний вплив на ринок нових авто в Україні насправді більше. Щоб змінити ситуацію в кращу сторону, він пропонує обмежити або взагалі заборонити ввозити в нашу країну биті автомобілі, встановити контроль за їх відповідність українським стандартам, а також знову згадати про техогляд.

За матеріалами Autoconsulting.com.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нові вимоги до продажу автомобілів в Україні: деталі змін

Нещодавно Верховна Рада України ухвалила важливий законопроєкт №9083, який змінює правила оптової та роздрібної торгівлі…

17.12.2024

Hyundai представив розумні сидіння для таксі: адаптуються під зріст дитини

Hyundai подав патент на розумну систему таксі. Спеціальні датчики розпізнають, коли до автомобіля підходить пасажир із дитячим…

17.12.2024

Найкраща аеродинаміка серед кросоверів: Skoda показала нові Enyaq та Enyaq Coupe

Обидві моделі отримають підсвічений Tech-Deck Face (так називається фірмова панель-заглушка на місці решітки радіатора) і…

17.12.2024

Toyota Fortuner третього покоління (2025): що змінилося у новому поколінні

Toyota Fortuner давно завоювала популярність серед позашляховиків, особливо в країнах Азії. Модель добре відома й…

17.12.2024

Дизайнер представив рендери Mitsubishi Lancer Evo 11 покоління

Mitsubishi Lancer Evolution - один з культових автомобілів у всій лінійці японського автовиробника. Машину зняли…

17.12.2024

Поломки електромобілів знизилися до рекордного мінімуму

Електромобілі ламаються рідше, ніж можна було уявити. За даними британського автоклубу AA, у 2024 році…

17.12.2024