За словами глави транспортного комітету Верховної Ради Ярослава Дубневича, в даний момент в Україні розробляються проекти ТЕО трьох платних доріг.
Про це він повідомив в ході Всеукраїнської дорожньої конференції.
Як зазначив Дубневич, мова йде про такі дороги, як Львів-Краковець, Львів-Тернопіль і Київ – Біла Церква.
“Зараз, за нашою інформацією, розробляється 3 ТЕО. Це дорога Львів-Краковець, Львів-Тернопіль і Київ – Біла Церква”, – зазначив він під час свого виступу.
Разом з тим, між транспортним комітетом ВР, Мінінфраструктури та Світовим банком, який вивчає можливість фінансування проектів платних доріг в Україні, існують розбіжності у поглядах на те, який з проектів має стати пілотним.
Як заявив заступник міністра інфраструктури України Віктор Довгань, Всесвітній банк не підтримує в якості пілотного проекту платної дороги Львів-Краковець.
“У нас з головою “Укравтодору” є публічна дискусія з цього приводу. Світовий банк порахував, і він зовсім не вітає цей проект (в якості пілотного концесійного проекту будівництва доріг – ЦТС). Можливо, поки що”, – зазначив Довгань.
В якості альтернативи заступник міністра пропонує ділянку Київської кільцевої дороги, що з’єднує населені пункти Калинівку в Макарівському районі та Калинівку в Васильківському районі.
“Ми вважали трафік спільно зі Світовим банком тут і там: більше 10 тис. на львівському напрямку і більше 20 тис. – в напрямку М-05 – М-06. Це проект, який має назву “Double Калинівка”. Це невелика ділянка, всього 50 км. проект недорогий. Те, що порахували французи по Краковцю – 600 млн дол. Ми не потягнемо зараз таку суму. Вважаю, що нам потрібно сконцентруватися на Київщині. Цей проект покаже, чи можливі у нас в країні взагалі платні дороги” , – пояснив Довгань.
На думку ж народного депутата Ярослава Дубневича, представники Світового банку визнали проект дороги Львів-Краковець менш рентабельним через необ’єктивні методології оцінки трафіку.
“Коли через Краковець не йде трафік через те, що автобан, впираючись в Краковець, не може пропустити великий обсяг транспорту, тому що у нас вузька дорога, – це не зовсім коректні підрахунки. Потрібно відразу визначати, скільки автомобілів переходять на Раву-Руську, на Мостиську. Ось тоді ми будемо мати більш коректну інформацію. Також потрібно переглянути концепцію будівництва дороги Львів-Краковець на предмет зменшення собівартості”, – парирував глава транспортного комітету парламенту.
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Leave a Comment