Categories: Новини

В Україні три важливі дороги хочуть зробити платними

Share

За словами глави транспортного комітету Верховної Ради Ярослава Дубневича, в даний момент в Україні розробляються проекти ТЕО трьох платних доріг.

Про це він повідомив в ході Всеукраїнської дорожньої конференції.

Як зазначив Дубневич, мова йде про такі дороги, як Львів-Краковець, Львів-Тернопіль і Київ – Біла Церква.

“Зараз, за ​​нашою інформацією, розробляється 3 ТЕО. Це дорога Львів-Краковець, Львів-Тернопіль і Київ – Біла Церква”, – зазначив він під час свого виступу.

Разом з тим, між транспортним комітетом ВР, Мінінфраструктури та Світовим банком, який вивчає можливість фінансування проектів платних доріг в Україні, існують розбіжності у поглядах на те, який з проектів має стати пілотним.

Як заявив заступник міністра інфраструктури України Віктор Довгань, Всесвітній банк не підтримує в якості пілотного проекту платної дороги Львів-Краковець.

“У нас з головою “Укравтодору” є публічна дискусія з цього приводу. Світовий банк порахував, і він зовсім не вітає цей проект (в якості пілотного концесійного проекту будівництва доріг – ЦТС). Можливо, поки що”, – зазначив Довгань.

В якості альтернативи заступник міністра пропонує ділянку Київської кільцевої дороги, що з’єднує населені пункти Калинівку в Макарівському районі та Калинівку в Васильківському районі.

“Ми вважали трафік спільно зі Світовим банком тут і там: більше 10 тис. на львівському напрямку і більше 20 тис. – в напрямку М-05 – М-06. Це проект, який має назву “Double Калинівка”. Це невелика ділянка, всього 50 км. проект недорогий. Те, що порахували французи по Краковцю – 600 млн дол. Ми не потягнемо зараз таку суму. Вважаю, що нам потрібно сконцентруватися на Київщині. Цей проект покаже, чи можливі у нас в країні взагалі платні дороги” , – пояснив Довгань.

На думку ж народного депутата Ярослава Дубневича, представники Світового банку визнали проект дороги Львів-Краковець менш рентабельним через необ’єктивні методології оцінки трафіку.

“Коли через Краковець не йде трафік через те, що автобан, впираючись в Краковець, не може пропустити великий обсяг транспорту, тому що у нас вузька дорога, – це не зовсім коректні підрахунки. Потрібно відразу визначати, скільки автомобілів переходять на Раву-Руську, на Мостиську. Ось тоді ми будемо мати більш коректну інформацію. Також потрібно переглянути концепцію будівництва дороги Львів-Краковець на предмет зменшення собівартості”, – парирував глава транспортного комітету парламенту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024