Categories: Новини

В Україні три важливі дороги хочуть зробити платними

За словами глави транспортного комітету Верховної Ради Ярослава Дубневича, в даний момент в Україні розробляються проекти ТЕО трьох платних доріг.

Про це він повідомив в ході Всеукраїнської дорожньої конференції.

Як зазначив Дубневич, мова йде про такі дороги, як Львів-Краковець, Львів-Тернопіль і Київ – Біла Церква.

“Зараз, за ​​нашою інформацією, розробляється 3 ТЕО. Це дорога Львів-Краковець, Львів-Тернопіль і Київ – Біла Церква”, – зазначив він під час свого виступу.

Разом з тим, між транспортним комітетом ВР, Мінінфраструктури та Світовим банком, який вивчає можливість фінансування проектів платних доріг в Україні, існують розбіжності у поглядах на те, який з проектів має стати пілотним.

Як заявив заступник міністра інфраструктури України Віктор Довгань, Всесвітній банк не підтримує в якості пілотного проекту платної дороги Львів-Краковець.

“У нас з головою “Укравтодору” є публічна дискусія з цього приводу. Світовий банк порахував, і він зовсім не вітає цей проект (в якості пілотного концесійного проекту будівництва доріг – ЦТС). Можливо, поки що”, – зазначив Довгань.

В якості альтернативи заступник міністра пропонує ділянку Київської кільцевої дороги, що з’єднує населені пункти Калинівку в Макарівському районі та Калинівку в Васильківському районі.

“Ми вважали трафік спільно зі Світовим банком тут і там: більше 10 тис. на львівському напрямку і більше 20 тис. – в напрямку М-05 – М-06. Це проект, який має назву “Double Калинівка”. Це невелика ділянка, всього 50 км. проект недорогий. Те, що порахували французи по Краковцю – 600 млн дол. Ми не потягнемо зараз таку суму. Вважаю, що нам потрібно сконцентруватися на Київщині. Цей проект покаже, чи можливі у нас в країні взагалі платні дороги” , – пояснив Довгань.

На думку ж народного депутата Ярослава Дубневича, представники Світового банку визнали проект дороги Львів-Краковець менш рентабельним через необ’єктивні методології оцінки трафіку.

“Коли через Краковець не йде трафік через те, що автобан, впираючись в Краковець, не може пропустити великий обсяг транспорту, тому що у нас вузька дорога, – це не зовсім коректні підрахунки. Потрібно відразу визначати, скільки автомобілів переходять на Раву-Руську, на Мостиську. Ось тоді ми будемо мати більш коректну інформацію. Також потрібно переглянути концепцію будівництва дороги Львів-Краковець на предмет зменшення собівартості”, – парирував глава транспортного комітету парламенту.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 речей, які треба перевірити в авто перед зимою

Перед настанням холодів водіям варто приділити увагу базовим, але важливим перевіркам автомобіля. Як розповів експерт…

02.11.2025

ТОП економічних дизельних авто, які варто купити у 2025 році

Дизельні автомобілі нині переживають непрості часи. У Європі дедалі більше міст запроваджують обмеження на їх…

02.11.2025

З’явилися нові зображення Porsche 718 Cayman нового покоління

Середньомоторне купе Porsche Cayman вперше дебютувало у 2005 році, будучи побудованим на базі родстера Porsche…

02.11.2025

В Україні можна отримати штраф за зміну кольору автомобіля

В Україні можна отримати штраф навіть тоді, коли водій повністю тверезий, дотримується правил і не…

02.11.2025

У лінійці Toyota Land Cruiser з’являться гібридна та електрична версії пікапа

Японські ЗМІ повідомляють, що наступне покоління Toyota Land Cruiser може отримати два абсолютно нових формати…

02.11.2025

Чи потрібно проходити техогляд в Україні у 2025 році

В Україні обов'язковий техогляд для приватних легкових автомобілів скасували ще у 2011 році, і ця…

02.11.2025