росідання дорожнього полотна на під’їзді до Кримського мосту з боку Керчі пов’язано з бажанням окупаційної влади заощадити на матеріалах і поцупити бюджетні гроші. Про це заявив старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук, гірничий інженер-гідрогеолог Юрій Медовар.
“Чому там відбуваються провали дороги? Є дві версії, перша – не виконали ГОСТівські нормативи, не з того матеріалу зроблена підкладка для дороги. Друга – це те, що на півострові розвинені карстові провали. Це все може бути”, – сказав він, передає OBOZREVATEL.
За його словами, точну причину провалів визначити важко, але найголовніше це те, що знаходиться в підставі дороги – зв’язкові або незв’язні грунти.
“Зв’язні грунти – це глини, які не зв’язкові – піски. Пісок набагато дорожчий, ніж глина, але вона має дуже сильний всмоктувальний тиск, і вона піднімає вологу з 10 метрів. І ось якщо вода піднімається, а потім йде морозний ефект, то відповідно руйнується дорожнє полотно і можуть утворитися провали”, – пояснив інженер-гідрогеолог.
Експерт підкреслив, що це часто є причиною руйнування доріг в Росії, коли підставу підошви роблять не з піску, а з глини.
Порушення стандартів ГОСТ та розкрадання виділених на будівництво дороги коштів призведе до того, що провали будуть відбуватися постійно, упевнений учений.
Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…
Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…
Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…
Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…
На дорогах водії часто користуються різними жестами, щоб обмінюватися інформацією, уникати непорозумінь і підтримувати порядок…
Компанія Volkswagen активно працює над створенням третього покоління популярного сімейства Crafter. Виробник уже підтвердив, що…
Leave a Comment