росідання дорожнього полотна на під’їзді до Кримського мосту з боку Керчі пов’язано з бажанням окупаційної влади заощадити на матеріалах і поцупити бюджетні гроші. Про це заявив старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук, гірничий інженер-гідрогеолог Юрій Медовар.
“Чому там відбуваються провали дороги? Є дві версії, перша – не виконали ГОСТівські нормативи, не з того матеріалу зроблена підкладка для дороги. Друга – це те, що на півострові розвинені карстові провали. Це все може бути”, – сказав він, передає OBOZREVATEL.
За його словами, точну причину провалів визначити важко, але найголовніше це те, що знаходиться в підставі дороги – зв’язкові або незв’язні грунти.
“Зв’язні грунти – це глини, які не зв’язкові – піски. Пісок набагато дорожчий, ніж глина, але вона має дуже сильний всмоктувальний тиск, і вона піднімає вологу з 10 метрів. І ось якщо вода піднімається, а потім йде морозний ефект, то відповідно руйнується дорожнє полотно і можуть утворитися провали”, – пояснив інженер-гідрогеолог.
Експерт підкреслив, що це часто є причиною руйнування доріг в Росії, коли підставу підошви роблять не з піску, а з глини.
Порушення стандартів ГОСТ та розкрадання виділених на будівництво дороги коштів призведе до того, що провали будуть відбуватися постійно, упевнений учений.
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Компанія BMW активно працює над новим поколінням свого бестселера X5, який очолює рейтинг продажів преміальних…
Останніми роками Toyota обирає обережний підхід до оновлення своїх популярних моделей. Нові версії RAV4 і…
Попри активне використання автоматичних камер, протоколи поліції досі відіграють значну роль, і водії іноді стають…
Mercedes-Benz запускає нову еру у дизайні: електричні та бензинові версії моделей тепер майже не відрізнятимуться…
Leave a Comment