В Україні вирішили будувати платні дороги, так як в бюджеті немає грошей, проте через високий рівень корупції ніхто з інвесторів не захоче вкладати гроші.
Про це в коментарі ГолосUA повідомив експорт з транспортних питань В’ячеслав Коновалов.
«В Україні вирішили будувати платні дороги, так як в бюджеті немає грошей. Вирішили придумати черговий піар-хід. Інше питання, що ціна 2-3 гривні за кілометр – це дуже дорого. «Укравтодор» вирішив нажитися на українцях. В Європі на платні дороги адекватні тарифи. Там можна купити пропуск на рік і цілий рік по ньому їздити без обмежень. У підсумку ціна за кілометр за європейськими дорогами складе 10-12 копійок. Всі розповіді про те, що в Україні будуть платні дороги, які будуть рентабельними – брехня. З нашим рівнем корупції ніхто з інвесторів сюди не захоче вкладати гроші. Вже було кілька спроб, коли заходив інвестор, який готовий був побудувати дорогу, в результаті в процесі будівництва траси з’ясовувалося, що потрібно постійно доплачувати і інвестори просто відмовлялися», – сказав В. Коновалов.
«Побудувати дорогу з нуля коштує 2-3 мільйони євро, а вони по побудованій дорозі хочуть отримати 5-7 мільйонів», – резюмував В. Коновалов.
Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…
Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…
Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Leave a Comment